De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Captain Marvel (Blu-ray)

    Captain Marvel (Blu-ray)

    De ontstaansgeschiedenis van superheldin Captain Marvel.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is weer een film waarvan de 3d versie een flinke meerwaarde heeft. Niet alleen is de 3d heel goed, maar deze bevat ook weer de zgn IMAX scenes waarbij het beeld weer opent naar 16:9. Prachtig.
    Film zelf viel ook niet tegen voor de tweede keer.

  3. #3

    Standaard

    "Helaas zijn deze facetten de enige echt positieve zaken in de film. Het verhaal is best generiek en het acteerspel van Brie Larson is een beetje geforceerd. Ze heeft niet echt charisma en buiten de scènes met Samuel L. Jackson om komt er weinig chemie over tussen haar en de andere acteurs (iets wat de overige cast van de Avengers-films ook met haar heeft). Het zorgt ervoor dat ze afstandelijk overkomt, en voor iemand die het hele universum kan/moet redden valt dat een beetje tegen."
    Ik moet zeggen dat ik het met deze beschrijving van het, in mijn ogen, uitstekende spel van Brie Larson bepaald niet eens ben. Leuke en vermakelijke film.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit is weer een film waarvan de 3d versie een flinke meerwaarde heeft. Niet alleen is de 3d heel goed, maar deze bevat ook weer de zgn IMAX scenes waarbij het beeld weer opent naar 16:9. Prachtig.
    Ben ook benieuwd naar de 3D-versie. Jammer dat dit formaat het onderspit heeft moeten delven bij de TV-fabrikanten, want het voegt inderdaad veel meer toe dan 4K UltraHD.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •