De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Miss Bala (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Miss Bala (Blu-ray)

    Miss Bala (Blu-ray)

    Amerikaanse remake heeft goed acteerwerk, maar niet de impact van het Mexicaanse origineel.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Bijzondere keuzes maken jullie soms bij het reviewen van films op Blu-ray of DVD. Ik denk dat deze film maar bij zeer weinigen bekend is. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord, niet van het origineel en niet van deze remake. Ik denk ook niet dat deze review daar verandering in gaat brengen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Het origineel is een meesterwerk.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Het origineel is een meesterwerk.
    Wie bepaalt of een film een meesterwerk is? Een gemiddelde van 6,5 op IMDb en een 87%/63% score op RottenTomatoes zijn nu niet bepaald cijfers die horen bij een meesterwerk. En wat de één een meesterwerk vindt, kan een ander een pretentieuze flutfilm vinden. Toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Ik daag je uit om het origineel te gaan zien. Hier mijn stukje:

    http://whatiwatch.net/reviews.php?rec=40427

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de remake gekocht en gezien.
    Best een leuke actiefilm. Zeker niet de beste van het jaar maar heb er al veel slechtere gezien dit jaar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •