De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Undercover (Streaming)

    Undercover (Streaming)

    Een ijzersterkte misdaadserie van Vlaams-Nederlandse bodem die undercover gaat in de drugsscene

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze serie bekeken op een druilerige dag op Rhodos, elke aflevering sluit af met een cliffhanger waardoor je de volgende aflevering ook wilt zien.
    Dat is dan ook gebeurd en ik heb er geen spijt van gehad om te beginnen met deze serie.
    Frank Lammers is een knuffelbeer maar tegelijkertijd ook keihard.
    Deze rol is hem op het lijf geschreven en het zal mij niet verbazen als dit het begin zou zijn voor een internationale carrière, mede doordat deze serie in 179 landen via Netflix de huiskamers binnen komt vallen.
    Zodra je de laatste aflevering bekeken hebt kun je niet wachten op serie 2, deze afsluiting zet je tot denken en in je hoofd heb je al een scenario klaar hoe deze serie verder zal gaan.
    Waarschijnlijk is dat ook de bedoeling van de makers en het zal mij niet verbazen als dit een heel ander begin gaat krijgen.
    Deze serie krijgt van mij een 10, mede door de perfecte cast want het mag wel eens gezegd worden dat de chemie tussen Nederland en België fenomenaal is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •