Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Wat je zegt inderdaad dat ze al geen groot plan hadden voor 7-9 maar elke regisseur maar wat lieten aanklooien vind ik echt onbegrijpelijk. Hoe kan je met zo'n franchise niet al een outline hebben. Dat je regisseurs creatieve vrijheid wilt geven is prima, maar niet hele dingen veranderen. Hoe ze met Luke (die al vanaf mijn 6de mijn held is) zijn omgegaan vergeef ik Rian Johnson echt nooit. Dat Mark Hamill zo zijn ontevreden uitte zei ook al heel wat. Ik hoop echt dat JJ nog wat kan lijmen, maar niet dat we een ROTJ krijgen net als dat TFA een ANH was. Dat ik las dat er weer Hutten inkomen volgens geruchten en Vader flashback scenes uit ROTJ doet me toch denken dat JJ het erg veilig gaat spelen. Ik heb nog veel meer kritiek punten over de films maar goed daar is dit topic niet voor.

    De serie met Cassian Andor lijkt me ook nog wel wat. Maar die hele Resistance-serie vind ik veels te kinderachtig plus de tekenstijl spreekt me totaal niet aan. De nieuwe boeken trekken me helemaal niet (alleen die van Thrawn lijken me wel wat) in vergelijking met het EU dat ik verslond toentertijd.

    En een 4K versie van de OT en PT zie ik zeker zitten. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat ze de originele versies van de OT gebruiken en die schijnt er dus te zijn
    Na de vorige 2 fiasco's is er zoveel schade aan de franchise dat Disney gevraagd heeft aan JJ om het boeltje te redden. Oorspronkelijk was het immers helemaal niet de bedoeling dat JJ ep9 ging regisseren.

    Net zoals dat ze Ron Howard hebben ingehuurd om Solo te redden. Vermoedelijk had hij beter helemaal opnieuw begonnen.
    Ik snap gewoon niet dat ze onervaren regisseurs zoals Phil Lord en Christopher Miller op dergelijk project zetten.
    Nu vond ik Looper wel goed, maar dit was een film van 30M. Daarvoor had Rian Johnson Brick gemaakt (475) en The Brothers Bloom (20M).
    Zijn 4de film is opeens Ep8 (317M). Ben ik nu alleen die hem daar te onervaren voor vond?
    Als het goed gaat, is dat natuurlijk fantastisch, maar ik ken maar weinig regiseurs die dergelijke stappen succesvol maken.

    Niet dat ik denk dat Rogue One perfect was, maar Gareth Edwards had met Godzilla toch al wat ervaring met sci fi van gelijkaardig budget (160M vs 200M).
    Al was het toen een supergok aangezien Edwards de sprong maakte van 600K naar 160M.

    Voor films van die omvang moet je gewoon heel veel talent en/of ervaring hebben (bij voorkeur beide).
    Vreemd genoeg maken ze voor de Marvel franchise wel de juiste keuzes: Anthony Russo, Joe Russo, Jon Favreau,...
    Ik kan dus alleen maar besluiten dat er bij Disney een paar zeer incompetente mensen werken in de groep die de beslissingen moet nemen.

  2. #27

    Standaard

    Persoonlijk vond ik The Last Jedi op Canto Bight na geweldig. 91% is de RT score met een gemiddeld cijfer van 8,08, dus ook recensenten waren positief. Het is grappig dat er hier wordt gewezen op de ideeënarmoede bij Di$ney, die er ook echt wel is, maar dat de nieuwe richting die met TLJ was ingeslagen niet (altijd) wordt gewaardeerd. Het lijkt in de huidige tijd met sociale media en diverse fora moeilijk om aan de (hoge) verwachtingen van het publiek te kunnen voldoen, zoals ook bij het laatste seizoen van Game of Thrones. Mensen hebben hun eigen verwachtingen en als iets daar niet aan voldoet, dan is het meteen waardeloos.

    TLJ was wat mij betreft een logische progressie vanuit TFA, Luke was niet naar Ahch To gegaan, omdat ie in zo’n goeie state of mind was en TLJ kon niet anders dan meteen na TFA verdergaan. Ik kijk dan ook erg uit naar TRoS. Ook Mandalorian en het laatste seizoen van Clone Wars ben ik erg benieuwd naar.

    De concurrentie zal de komende jaren moordend zijn met de streaming wars, laten we hopen dat dat de creativiteit ten goede komt.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Persoonlijk vond ik The Last Jedi op Canto Bight na geweldig. 91% is de RT score met een gemiddeld cijfer van 8,08, dus ook recensenten waren positief. Het is grappig dat er hier wordt gewezen op de ideeënarmoede bij Di$ney, die er ook echt wel is, maar dat de nieuwe richting die met TLJ was ingeslagen niet (altijd) wordt gewaardeerd. Het lijkt in de huidige tijd met sociale media en diverse fora moeilijk om aan de (hoge) verwachtingen van het publiek te kunnen voldoen, zoals ook bij het laatste seizoen van Game of Thrones. Mensen hebben hun eigen verwachtingen en als iets daar niet aan voldoet, dan is het meteen waardeloos.
    Recensenten waren ook lyrisch omdat men bang was bij een negatief verhaal hun privileges bij Disney kwijt te raken. Enkele personen hebben dit ook toegegeven. Voorbeeld: https://twitter.com/Dataracer117/sta...24417190092800
    En ook dit is wel interessant: https://twitter.com/Dataracer117/sta...87467262361601

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Recensenten waren ook lyrisch omdat men bang was bij een negatief verhaal hun privileges bij Disney kwijt te raken. Enkele personen hebben dit ook toegegeven. Voorbeeld: https://twitter.com/Dataracer117/sta...24417190092800
    En ook dit is wel interessant: https://twitter.com/Dataracer117/sta...87467262361601
    Hier vond ik een zeer positieve recensie

    https://www.starwarsawakens.nl/revie...t-jedi-review/

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Hier vond ik een zeer positieve recensie

    https://www.starwarsawakens.nl/revie...t-jedi-review/
    Het is Wesley's favoriete (SW) film, dus hij was (en is) lyrisch idd.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het is Wesley's favoriete (SW) film, dus hij was (en is) lyrisch idd.
    Natuurlijk heeft ieder zijn eigen mening en smaak, maar als dit, als SW fan, zijn favoriete SW film is, vind ik dat echt on-ge-loof-lijk .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Recensenten waren ook lyrisch omdat men bang was bij een negatief verhaal hun privileges bij Disney kwijt te raken. Enkele personen hebben dit ook toegegeven. Voorbeeld: https://twitter.com/Dataracer117/sta...24417190092800
    En ook dit is wel interessant: https://twitter.com/Dataracer117/sta...87467262361601
    Tja een paar recensenten, bepaald niet doorslaggevend.
    En ik denk ook dat het onzin is, hoe durf je jezelf dan nog een serieuze recensent te noemen.
    Ik heb het gevoel dat men negatief is om het negatief zijn om dan maar goe dover te komen bij de zogenaamde "fan's"
    De "fanboys"(die dat dus eigenlijk helemaal niet zijn) neem ik dan ook helemaal niet serieus.

    Rant over
    Laatst aangepast door simplisico : 18-08-2019 om 14:04

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Na de vorige 2 fiasco's is er zoveel schade aan de franchise dat Disney gevraagd heeft aan JJ om het boeltje te redden. Oorspronkelijk was het immers helemaal niet de bedoeling dat JJ ep9 ging regisseren.

    Net zoals dat ze Ron Howard hebben ingehuurd om Solo te redden. Vermoedelijk had hij beter helemaal opnieuw begonnen.
    Ik snap gewoon niet dat ze onervaren regisseurs zoals Phil Lord en Christopher Miller op dergelijk project zetten.
    Nu vond ik Looper wel goed, maar dit was een film van 30M. Daarvoor had Rian Johnson Brick gemaakt (475) en The Brothers Bloom (20M).
    Zijn 4de film is opeens Ep8 (317M). Ben ik nu alleen die hem daar te onervaren voor vond?
    Als het goed gaat, is dat natuurlijk fantastisch, maar ik ken maar weinig regiseurs die dergelijke stappen succesvol maken.

    Niet dat ik denk dat Rogue One perfect was, maar Gareth Edwards had met Godzilla toch al wat ervaring met sci fi van gelijkaardig budget (160M vs 200M).
    Al was het toen een supergok aangezien Edwards de sprong maakte van 600K naar 160M.

    Voor films van die omvang moet je gewoon heel veel talent en/of ervaring hebben (bij voorkeur beide).
    Vreemd genoeg maken ze voor de Marvel franchise wel de juiste keuzes: Anthony Russo, Joe Russo, Jon Favreau,...
    Ik kan dus alleen maar besluiten dat er bij Disney een paar zeer incompetente mensen werken in de groep die de beslissingen moet nemen.
    Fiasco? Welke fiasco's, ik heb me uitstekend vermaakt met TFA, TLJ en Solo en met mij velen. Rogue One vond ik dan weer matig. Maar volgens mij hebben ze met alle films een redelijk boterham verdiend.
    Dat negatieve van de zogenaamde "fan's" hangt me soms echt de strot uit. Mij lijkt het dat je er dan eigenlijk een andere hobby moet zoeken.
    Laten we wel zijn, de originele trilogy was ook niet perfect met als dieptepunt de Ewoks (nog erger dan JarJar).

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zijn wel heeeeeele vage bronnen, iemand z'n zoon die er werkt etc.
    Maar goed, we gaan zien.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Fiasco? Welke fiasco's, ik heb me uitstekend vermaakt met TFA, TLJ en Solo en met mij velen.
    Dat jij je vermaakt hebt wil niet zeggen dat er niks aan de hand is

    A new report on Forbes is now pulling the film to an even darker place. It's been revealed that The Last Jedi box office is down 77 percent from its opening day last Friday. To put this in perspective: Rogue One went down 68 percent after its first week; The Force Awakens, Attack of the Clones and Revenge of the Sith saw declines around 50 percent; and The Empire Strikes Back, The Phantom Menace, and Return of the Jedi saw declines in the 20-30 percent range. The saga's most successful film, A New Hope, increased by 80 percent in its second weekend.

    De opening van TLJ was top (logisch aangezien het grotendeels om kaarten die in de voorverkoop waren aangeschaft ging). Toen fans begonnen te klagen en er negatieve berichten kwamen ging het minder getuige de 'drop off'. Vanaf dat moment is er een toch wel wat gebeurd:

    Solo is een bekend verhaal: financieel geen succes. Excuses als 'slechte timing van de release' zijn imho onzin. De film verscheen eind mei en zowel de OT en PT (alle 6 een dik succes) verschenen ook eind mei.
    Ja, Solo kwam 5 maanden na TLJ, maar Marvel films (waarbij dit haast standaard is) deert dit ook niet.

    Daarnaast is de verkoop van SW merchandise in 2018 (een jaar waarin er 1 film verscheen en 1 film net was uitgebracht) gedaald. Is gewoon terug te lezen in rapporten.
    http://www.jeditemplearchives.com/20...rs-in-decline/


    De "fanboys"(die dat dus eigenlijk helemaal niet zijn) neem ik dan ook helemaal niet serieus.
    Vind ik nogal kort door de bocht. Iemand die kritiek heeft niet serieus nemen?
    De persoon die dat zegt over de recensenten is Kyle Newman, regisseur van de film Fanboys (waar oa Fisher en BD Williams in zaten) en zelf een enorm grote Star Wars fan. Zijn vrouw zat in Clone Wars en hij is dik bevriend met enkele SW acteurs.
    Ik zou hem geen neppe "fanboy" willen noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat negatieve van de zogenaamde "fan's" hangt me soms echt de strot uit. Mij lijkt het dat je er dan eigenlijk een andere hobby moet zoeken.
    Ik ken behoorlijk wat fans die soms al decennia lang gepassioneerd fan zijn, een groot gedeelte van hun vrije tijd met SW bezig zijn en in de loop der jaren een klein fortuin aan SW gespendeerd hebben. En ja, er zijn er zat die kritiek hebben. Om dan te zeggen "ga maar een andere hobby zoeken" is wel wat extreem vind ik....
    Gefundeerde/opbouwende kritiek hebben is niks mis mee.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 19-08-2019 om 10:58

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Fiasco? Welke fiasco's,
    TFA, TLJ en Solo

    TFA = SW'77 in een ander jasje
    TLJ = veel compleet onzinnige/onlogische scenes en als je moet uitleggen dat iets zout is is het wel duidelijk dat er veel op ESB is geleund.
    Solo = teveel uitgelegd over Han Solo, waardoor niets meer aan de verbeelding is overgelaten (beetje als Alien: Covenant).

    ik heb me uitstekend vermaakt met TFA, TLJ en Solo en met mij velen.
    Mooi. Ik heb mij ook vermaakt met TFA ondanks alles en Solo tot op zekere hoogte. Waarom vond jij ze beter dan R1?

    Rogue One vond ik dan weer matig.
    Waarom?

    Maar volgens mij hebben ze met alle films een redelijk boterham verdiend.
    Een fiasco is niet per definitie een financieel fiasco. In dit geval ga ik er van uit dat Catfish een verhaalvertellend fiasco bedoelde.

    Dat negatieve van de zogenaamde "fan's" hangt me soms echt de strot uit. Mij lijkt het dat je er dan eigenlijk een andere hobby moet zoeken.
    Dus volgens jou mag je alleen SW-fan zijn als je overall positief bent over elke SW film.

    Laten we wel zijn, de originele trilogy was ook niet perfect met als dieptepunt de Ewoks (nog erger dan JarJar).
    Het feit dat iemand de nieuwe films slecht vind, maakt nog niet dat diegene zegt dat de OT perfect is. Je maakt er een wij-vs-zij van.

    Zelf kan ik sinds de nieuwe trilogy de PT steeds meer waarderen
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Laten we wel zijn, de originele trilogy was ook niet perfect met als dieptepunt de Ewoks (nog erger dan JarJar).
    Ewoks nog erger dan JarJar!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #38

    Standaard

    Grappig, ik heb de "fanboys" gevonden.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Een fiasco is niet per definitie een financieel fiasco. In dit geval ga ik er van uit dat Catfish een verhaalvertellend fiasco bedoelde.
    Dat is een mening en geen feit, daarom geen fiasco.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Dus volgens jou mag je alleen SW-fan zijn als je overall positief bent over elke SW film.
    Nee hoor, maar als je eigenlijk alleen de OT kunt waarderen kun je je toch geen fan meer noemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het feit dat iemand de nieuwe films slecht vind, maakt nog niet dat diegene zegt dat de OT perfect is. Je maakt er een wij-vs-zij van.
    Wel als men maar blijft verwijzen naar de OT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Zelf kan ik sinds de nieuwe trilogy de PT steeds meer waarderen
    Ahem als je de PT gaat waarderen gaat het niet echt goed met je.

    Alle gekheid op een stokje, ik stoorde mij aan het einde van R1, hoezo geen overlevende? Daarbij miste ik de emotionele band met de karakters die ik bij Solo wel vond.
    Laatst aangepast door simplisico : 20-08-2019 om 18:48

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ewoks nog erger dan JarJar!?
    Absoluut, de Ewoks vond ik als 13 jarige destijds in de bioscoop al vreselijk. Jar Jar heb ik nooit als iets vreselijks gezien.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat is een mening en geen feit, daarom geen fiasco..
    Jammer dat je mijn post (waarin ik o.a. feiten (en geen meningen) aandraag) negeert.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat negatieve van de zogenaamde "fan's" hangt me soms echt de strot uit. Mij lijkt het dat je er dan eigenlijk een andere hobby moet zoeken.
    Ok.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    de Ewoks (nog erger dan JarJar).

    de Ewoks vond ik als 13 jarige destijds in de bioscoop al vreselijk

    Ahem als je de PT gaat waarderen gaat het niet echt goed met je.

    ik stoorde mij aan het einde van R1
    Ik vind dit negatief. Hangt me de strot uit. Andere hobby?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-08-2019 om 19:13

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat jij je vermaakt hebt wil niet zeggen dat er niks aan de hand is


    De opening van TLJ was top (logisch aangezien het grotendeels om kaarten die in de voorverkoop waren aangeschaft ging). Toen fans begonnen te klagen en er negatieve berichten kwamen ging het minder getuige de 'drop off'. Vanaf dat moment is er een toch wel wat gebeurd:

    Solo is een bekend verhaal: financieel geen succes. Excuses als 'slechte timing van de release' zijn imho onzin. De film verscheen eind mei en zowel de OT en PT (alle 6 een dik succes) verschenen ook eind mei.
    Ja, Solo kwam 5 maanden na TLJ, maar Marvel films (waarbij dit haast standaard is) deert dit ook niet.

    Daarnaast is de verkoop van SW merchandise in 2018 (een jaar waarin er 1 film verscheen en 1 film net was uitgebracht) gedaald. Is gewoon terug te lezen in rapporten.
    http://www.jeditemplearchives.com/20...rs-in-decline/



    Vind ik nogal kort door de bocht. Iemand die kritiek heeft niet serieus nemen?
    De persoon die dat zegt over de recensenten is Kyle Newman, regisseur van de film Fanboys (waar oa Fisher en BD Williams in zaten) en zelf een enorm grote Star Wars fan. Zijn vrouw zat in Clone Wars en hij is dik bevriend met enkele SW acteurs.
    Ik zou hem geen neppe "fanboy" willen noemen.


    Ik ken behoorlijk wat fans die soms al decennia lang gepassioneerd fan zijn, een groot gedeelte van hun vrije tijd met SW bezig zijn en in de loop der jaren een klein fortuin aan SW gespendeerd hebben. En ja, er zijn er zat die kritiek hebben. Om dan te zeggen "ga maar een andere hobby zoeken" is wel wat extreem vind ik....
    Gefundeerde/opbouwende kritiek hebben is niks mis mee.
    Ah de opper fanboy
    Ik vind een boxoffice van 1,3 miljard dollar voor TLJ nou niet bepaald slecht te noemen.
    Solo was een financieel flop. Toch een leuke film.
    Met fanboy kritiek bedoel ik de zeurende kritiek van bepaalde groepen "ze komen aan mijn jeugd! Disney is evil" en meer van dat soort ongefundeerde gewouwel.
    Kyle Newman? waarom zou ik die moeten geloven? Welke credibility heeft die man? Omdat Fisher en Williams in zijn fanfilm opdraafden moet ik maar geloven wat hij zegt?Kent hij alle journalisten? Ben verbaasd dat je zijn opmerkingen serieus neemt. Nogmaals 1,3 miljard dollar.

    Ik vind mijn kritiek zeer gefundeerd, als je blijkbaar al na het uitkomen van ROTJ niet tevreden bent over de PT en de films die nu uitkomen denk ik echt dat je de verkeerde hobby hebt.

    Daarbij heb ik het idee dat het heel erg in is om negatief te zijn over Star Wars, ik ben dat niet en dat vinden sommigen al een probleem.

    Maar je zit in de crew van Star Wars Awakens en je schrijft in je review van Solo dat TLJ het meeste gehate Star Wars deel is. Dat lijkt me sterk.
    Dan kan ik me meer in de uitspraak van Ridley vinden, omstreden. Ik vond TLJ uitstekend.

  18. #43

    Standaard

    1.3 miljard is absoluut goed. Dat zal ook niemand ontkennen.
    Wat een feit is is (zie mijn eerdere post) de enorme 'drop off' na het eerste weekend. Hoger dan bij welke SW film dan ook. Het is ook een feit dat de TLJ merchandise slecht verkocht. Cijfers tonen dat gewoon aan.

    Dat het je sterk lijkt dat TLJ het meest gehate deel is: zoiets is zeer lastig feitelijk aan te tonen. Afgaande op de heftige reacties, polls, slechte merch verkopen durf ik die conclusie wel te trekken. Geen enkele SW film heeft de fanbase zo enorm in 2en gesplitst.

    Dan Kyle Newman. Die geef je te weinig credit, wellicht omdat je hem niet kent?
    Allereerst is Fanboys namelijk geen fanfilm. (ik kan hem je aanraden; oa Dan Fogler, Kirsten Bell en Seth Rogen doen mee)
    De beste man heeft banden met LucasFilm (schreef voor de officiële site, heeft Star Wars shows voor het officiële event SW Celebration geregisseerd en een SW docu). Hij is een insider, kent inderdaad vele recensenten en (ex)leden van Lucasfilm.
    Maar hij verzint en zegt die dingen natuurlijk zomaar?

    Overigens is SW véél meer dan alleen maar films. Games, boeken, strips, animatie.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 20-08-2019 om 20:28

  19. #44

    Standaard

    Ik vind een boxoffice van 1,3 miljard dollar voor TLJ nou niet bepaald slecht te noemen.

    Opbrengst heeft totaal niet te maken of het ook een goede film is.
    Want het probleem is dat je eerst een kaartje moet kopen om te zien of het een goede of slechte film is om je mening te kunnen vormen.
    En je kan je geld niet terug krijgen als je deze slecht vind, waardoor de opbrengst dan minder word ????????????????
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Dat is natuurlijk onzin, als een film slecht is gaat men niet kijken. Dan heb je geen boxoffice van 1,3 miljard.

  21. #46

    Standaard

    Kyle Newman ken ik niet, Fanboy wel eens gezien, niet best. Maar nogmaals de beste man kent niet alle filmcritici. En het lijkt mij ook niet dat filmcritici zich woorden in de mond laten leggen. Ongeloofwaardige roddel, meer is het niet.
    Het lijkt mij dat jij de man te veel credits geeft. Blijkbaar Vind hij het vervelend dat hij Solo zelfs niet gratis mocht regisseren.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk onzin, als een film slecht is gaat men niet kijken. Dan heb je geen boxoffice van 1,3 miljard.
    Allereerst 'vergeet'(?) je gemakshalve iets wat zowel Hombre als ikzelf al hebben aangegeven:
    -Van die film zijn bizar veel kaarten in de voorverkoop verkocht. Tevens (wat Hombre zegt) wist niemand vantevoren of de film goed of slecht zou zijn. Daar kom je pas achter als je hem gezien hebt of als je via mond op mond reclame/reviews op fora etc reacties hoort en leest.
    Het eerste weekend was het dus knallen en vlogen de miljoenen wereldwijd de zakken van Disney in.
    Daarna....ja, toen kwam de enorme drop-off (bij geen enkele andere SW film was deze zo hoog).

    Daarnaast staat hoge winst niet gelijk aan goed.
    Stel dat Led Zeppelin gaat optreden. Mega stadion; 150.000 man. Tot de nok uitverkocht terwijl de kaarten niet goedkoop waren.
    De band begint te spelen en wat blijkt? Page staat strak, Plant heeft last van de stembanden en Bonham jr. ragt maar wat op zijn drumstel.
    Toch heeft het concert een megafortuin opgebracht aan kaartverkoop, sponsoring en TV inkomsten.

    Was het dan een goed concert omdat het zoveel opleverde?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Kyle Newman ken ik niet, Fanboy wel eens gezien, niet best. Maar nogmaals de beste man kent niet alle filmcritici. En het lijkt mij ook niet dat filmcritici zich woorden in de mond laten leggen. Ongeloofwaardige roddel, meer is het niet.
    Het lijkt mij dat jij de man te veel credits geeft. Blijkbaar Vind hij het vervelend dat hij Solo zelfs niet gratis mocht regisseren.
    Nergens wordt ook gezegd dat hij ze allemaal kent.

    Je kunt het allemaal wegwuiven (prima) en zeggen dat het roddels zijn (is jouw invulling/mening, geen feit).
    Laatst is er een (Star Wars)journalist in een uitzending uitgeflipt omdat hij (in tegenstelling tot vele van zijn collega's) geen uitnodiging kreeg om op kosten van Disney de opening van Galaxy's Edge in Californië te bezoeken.
    "I've been busting my @ss off for 5 years" waren zijn letterlijke woorden.
    Geeft te denken zoiets.

    PS: wat is er mis met het feit dat hij (toen Lord & Miller van Solo werden gehaald) aanbood om gratis de film te regisseren?

  23. #48

    Standaard

    Ik wuif niks weg maar de woorden van sommige mensen worden als zoete koek geslikt en men vergeet kritisch te kijken naar mensen met een agenda zoals meneer Newman.
    Prima maar kom niet met die onzin argumenten over die drop off, daar haal je geen 1.3 miljard mee binnen.
    Laten we het erop houden dat ik veel positiever naar Star Wars kijk dan menig zogenaamde fan.
    Laatst aangepast door simplisico : 21-08-2019 om 16:42

  24. #49

    Standaard

    Je wuift niks weg maar begint direct weer over "onzin argumenten"
    Check mijn eerdere berichten met links waar adhv cijfers eea wordt aangetoond.

    En wat voor agenda zou Newman hebben? Als hij er een zou hebben zou er dat juist een zijn van louter positief zijn daar hij close is met Lucasfilm denk je niet?
    Maar goed, Newman is de enige die dit openlijk gezegd heeft. Niet openlijk zijn er meer.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar goed, Newman is de enige die dit openlijk gezegd heeft. Niet openlijk zijn er meer.
    O ja joh, en hoe weet u dat dan wel niet? Want dat, mijn heer, is een onzin argument.

    Maar ik ben er klaar mee. Het spijt mij dat ik ook maar enigszins de indruk heb gewekt dat ik positief tov Star Wars sta.

    O ja, de slechtste is natuurlijk TFM en alle scenes met Anakin en Padme samen.
    Laatst aangepast door simplisico : 21-08-2019 om 19:57

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •