Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Re-release Star Wars op 22 september

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ms-op-blu-ray/


    Op de covers na nog geen verdere info.
    Aangezien er een gerucht gaat dat in 2020 de 4K box gaat verschijnen sta ik er niet van te kijken als dit een geval 'oude wijn in nieuwe zakken' is.

  2. #2

    Standaard

    Misschien zelfs alleen maar de films, aangezien de extras altijd op een bonus disc staan.

  3. #3

    Standaard

    Wacht op de 4K releases die ongetwijfeld gaan komen volgend jaar eens 'The Rise of Skywalker' uit is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Dan is het altijd nog wachten op welke versie men op 4K released en of ze NL subs bevatten...
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #5

    Standaard

    Als het weer de special editions zijn dan krijgt Disney mn geld echt niet. Van de OT goed geremasterde versies van de originele uitgaves, then we're talking
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  6. #6

    Standaard

    Lijkt erop om nog even snel wat geld uit de mensen te slaan voordat volgend jaar de 4K-box komt (die waarschijnlijk eind deze maand op D23 aangekondigd gaat worden). Laatst werd A New Hope getoond in zijn originele versie dus die versie is er nog. Hopelijk brengen ze die uit in 4K samen met de special editions zodat de fans zelf kunnen kiezen of ze de originele films of de special editions willen kijken.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Surpised, I am not! And fall to the dark side, I shall not!!! 4K daarentegen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Lijkt erop om nog even snel wat geld uit de mensen te slaan voordat volgend jaar de 4K-box komt (die waarschijnlijk eind deze maand op D23 aangekondigd gaat worden).
    Dat verwacht ik niet aangezien dat een commerciële blunder zou zijn. Dan koopt niemand deze versies als er een paar maanden later een betere versie komt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat verwacht ik niet aangezien dat een commerciële blunder zou zijn. Dan koopt niemand deze versies als er een paar maanden later een betere versie komt.
    Stupid, people are! Forget, you seem to!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Winst Walt Disney valt ondanks kaskrakers flink tegen
    https://www.rtlz.nl/beurs/bedrijven/artikel/4806076/walt-disney-netflix-disney-winst-beleggers-aandeel-koers

    Met heruitgaven e.d. komt er gewoon snel weer wat cash binnen, waardoor de aandeelhouders weer tevreden zijn.

    Want let op The Walt Disney Company is geen bedrijf meer dat als doel heeft artistieke en (hoog) kwalitatieve prestaties neer te zetten als ome Walt het ooit heeft bedoeld,
    maar het is er alleen nog om geld te verdienen.
    Denk eens terug naar de vorige eeuw toen met de animatie tak wilde afstoten omdat die niet voldoende opbracht .....

    Dit en bv nieuw merchandising e.d., re-runs ed genereren gewoon extra inkomsten.
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    The Walt Disney Company is geen bedrijf meer dat als doel heeft artistieke en (hoog) kwalitatieve prestaties neer te zetten als ome Walt het ooit heeft bedoeld,
    maar het is er alleen nog om geld te verdienen.
    Dit is de kern van de zaak.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik vraag me wel eens af, hoeveel winst heeft een bedrijf werkelijk nodig? Wanneer is genoeg eindelijk eens genoeg? Of heeft Disney ook te lijden onder de terreur van de aandeelhouders die steeds absurdere winstverwachtingen koesteren?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht

    Want let op The Walt Disney Company is geen bedrijf meer dat als doel heeft artistieke en (hoog) kwalitatieve prestaties neer te zetten als ome Walt het ooit heeft bedoeld,
    maar het is er alleen nog om geld te verdienen.
    In de Lion King draad zei ik ook al zoiets. Men is creatief failliet. Men teert op glorie van weleer (de oude animatiefilms) waar men nu aan de lopende band live-action films van maakt (easy cash grab).
    Inmiddels is er stilletjes een nieuwe Star Wars animatiereeks gestart: https://www.youtube.com/watch?v=FQ4yy8K_F5Y
    Lijkt echt niemand te boeien (niet gek) en ook Resistance is niet aangeslagen zoals Clone Wars (en Rebels) in een eerder stadium wél.

    Ik ben zéér benieuwd naar wat er in november en december gaat gebeuren; of The Mandalorian en/of IX (financieel) gaan tegenvallen. Vergeleken met andere jaren is de buzz toch wel een heel stuk minder (al was dat met Solo ook het geval).

  14. #14

    Standaard

    Gaan nu ook al geruchten dat als in februari het bezoekersaantal in de Disney parken niet stijgt door Star Wars Land dat ze die dan willen rebranden naar Aladdin en ruimte voor andere attracties. Star Wars Land is so far een flop en de grote bezoekersaantallen waar ze op rekenden komen niet. Dus einde van het jaar gaat de 2de attractie in het land open en als er dan nog niet meer bezoekers komen willen ze het dus wellicht slopen voor iets anders. Heel bizar dit. Disney heeft Star Wars gewoon zo verpest dat dit gebeurt.
    Ik weet wel dat als het echt zo is ik volgend jaar nog wel even snel naar Californië vlieg om het een keer te ervaren

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Gaan nu ook al geruchten dat als in februari het bezoekersaantal in de Disney parken niet stijgt door Star Wars Land dat ze die dan willen rebranden naar Aladdin en ruimte voor andere attracties. Star Wars Land is so far een flop en de grote bezoekersaantallen waar ze op rekenden komen niet. Dus einde van het jaar gaat de 2de attractie in het land open en als er dan nog niet meer bezoekers komen willen ze het dus wellicht slopen voor iets anders. Heel bizar dit. Disney heeft Star Wars gewoon zo verpest dat dit gebeurt.
    Ik weet wel dat als het echt zo is ik volgend jaar nog wel even snel naar Californië vlieg om het een keer te ervaren
    Niet gek aangezien in Galaxy's Edge geen favorieten als Darth Vader en Yoda rondlopen maar de 'ster' van dit gebied een politiek correcte blauwharige dame genaamd Vi Moradi is die niet in de films zit maar alleen in een boek geschreven door de links-feministische Delilah S. Dawson.

    @goregrind: Galaxy's Edge opent binnenkort ook in DisneyWorld Orlando en in Parijs komt er een kleine versie (zonder de Falcon maar wel met de Rise of the Resistance attractie)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 11-08-2019 om 19:47

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Gaan nu ook al geruchten dat als in februari het bezoekersaantal in de Disney parken niet stijgt door Star Wars Land dat ze die dan willen rebranden naar Aladdin en ruimte voor andere attracties. Star Wars Land is so far een flop en de grote bezoekersaantallen waar ze op rekenden komen niet.
    Bron aub.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ik ben benieuwd of die van parijs überhaupt doorgaat als die van Florida ook flopt. Zullen spannende maanden worden voor Star Wars. Als die parken floppen, IX gaat tegenvallen en the Mandalorian (wat mijn enigste hoop nog is) niks wordt dan moet Lucasfilm (en Disney) even heel goed gaan bedenken hoe ze dit gaan oplossen want het is ongehoord knap wat ze van een franchise als Star Wars zo'n ongelofelijke zooi hebben gemaakt. TLJ heeft de serie zoveel schade aangericht, dit is heel moeilijk te herstellen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of die van parijs überhaupt doorgaat als die van Florida ook flopt. Zullen spannende maanden worden voor Star Wars. Als die parken floppen, IX gaat tegenvallen en the Mandalorian (wat mijn enigste hoop nog is) niks wordt dan moet Lucasfilm (en Disney) even heel goed gaan bedenken hoe ze dit gaan oplossen want het is ongehoord knap wat ze van een franchise als Star Wars zo'n ongelofelijke zooi hebben gemaakt. TLJ heeft de serie zoveel schade aangericht, dit is heel moeilijk te herstellen
    Het is imho een combinatie van diverse zaken. Men had vooraf geen compleet gepland verhaal voor 7, 8 en 9 dus was het per deel bekijken wat er ging gebeuren. De storygroup is een grap met lieden als Pablo Hidalgo, Matt Martin (een hipster die bij Lucasfilm marketing zat en zo uit het niets opeens in een team komt wat schrijvers/regisseurs creatief dient te ondersteunen....). Tel daarbij op schrijvers als Chuck Wendig (bekend van zijn Twitter tirades waarvoor Marvel hem heeft buitengegooid), überfeministen en SJWs als EK Johnston en Dawson en de PC brigade met o.a. Older, Gillen en je bent al een heel eind.

    Ook ik ben zeer benieuwd naar The Mandalorian en heb wel vertrouwen in Favreau, maar niet in alle regisseurs. Zeer spannende tijden.

  20. #20

    Standaard

    Wat je zegt inderdaad dat ze al geen groot plan hadden voor 7-9 maar elke regisseur maar wat lieten aanklooien vind ik echt onbegrijpelijk. Hoe kan je met zo'n franchise niet al een outline hebben. Dat je regisseurs creatieve vrijheid wilt geven is prima, maar niet hele dingen veranderen. Hoe ze met Luke (die al vanaf mijn 6de mijn held is) zijn omgegaan vergeef ik Rian Johnson echt nooit. Dat Mark Hamill zo zijn ontevreden uitte zei ook al heel wat. Ik hoop echt dat JJ nog wat kan lijmen, maar niet dat we een ROTJ krijgen net als dat TFA een ANH was. Dat ik las dat er weer Hutten inkomen volgens geruchten en Vader flashback scenes uit ROTJ doet me toch denken dat JJ het erg veilig gaat spelen. Ik heb nog veel meer kritiek punten over de films maar goed daar is dit topic niet voor.

    De serie met Cassian Andor lijkt me ook nog wel wat. Maar die hele Resistance-serie vind ik veels te kinderachtig plus de tekenstijl spreekt me totaal niet aan. De nieuwe boeken trekken me helemaal niet (alleen die van Thrawn lijken me wel wat) in vergelijking met het EU dat ik verslond toentertijd.

    En een 4K versie van de OT en PT zie ik zeker zitten. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat ze de originele versies van de OT gebruiken en die schijnt er dus te zijn

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Wat je zegt inderdaad dat ze al geen groot plan hadden voor 7-9 maar elke regisseur maar wat lieten aanklooien vind ik echt onbegrijpelijk. Hoe kan je met zo'n franchise niet al een outline hebben. Dat je regisseurs creatieve vrijheid wilt geven is prima, maar niet hele dingen veranderen. Hoe ze met Luke (die al vanaf mijn 6de mijn held is) zijn omgegaan vergeef ik Rian Johnson echt nooit. Dat Mark Hamill zo zijn ontevreden uitte zei ook al heel wat. Ik hoop echt dat JJ nog wat kan lijmen, maar niet dat we een ROTJ krijgen net als dat TFA een ANH was. Dat ik las dat er weer Hutten inkomen volgens geruchten en Vader flashback scenes uit ROTJ doet me toch denken dat JJ het erg veilig gaat spelen. Ik heb nog veel meer kritiek punten over de films maar goed daar is dit topic niet voor.

    De serie met Cassian Andor lijkt me ook nog wel wat. Maar die hele Resistance-serie vind ik veels te kinderachtig plus de tekenstijl spreekt me totaal niet aan. De nieuwe boeken trekken me helemaal niet (alleen die van Thrawn lijken me wel wat) in vergelijking met het EU dat ik verslond toentertijd.

    En een 4K versie van de OT en PT zie ik zeker zitten. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat ze de originele versies van de OT gebruiken en die schijnt er dus te zijn
    Ik meen me teherinneren dat in de video waarin JL de aankondiging deed dat hij LF aan Disneyhad verkocht hij dit samen met een gedetailleerde outline heeft gedaan voor eennieuwe vervolg triologie.
    De vraag is watheeft Disney daarmee gedaan….

    Is dat soms ook de reden dat Steven Spielberg heeft bedankt?
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #22

    Standaard

    Ohja, wat ook bijzonder is dat JL bij hoog en laag beweerde dat van SW uit 1977 geen originele negatieven meet bestonden, zo dat er geen versie zonder de SE zooit meer waren.

    Word dus bijzonder welke versie dat dan word.
    Of gebruiken ze net als Team Negative 1 release kopieën (de 4K1977 van hun zie er heel goed uit).
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Want let op The Walt Disney Company is geen bedrijf meer dat als doel heeft artistieke en (hoog) kwalitatieve prestaties neer te zetten als ome Walt het ooit heeft bedoeld,
    maar het is er alleen nog om geld te verdienen.
    Sorry. Ik ben naar Beauty & The Beast en naar The Lion King geweest.
    Deze live-action remakes blijken exact hetzelfde te zijn. Ok. 99% dan.
    Ik had toch verwacht nieuwe dingen te zien. Of zoals Maleficent andere perspectieven tov het orgineel.
    Nee, dit is ook niet de Disney die we in de jaren 90 kennen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik meen me teherinneren dat in de video waarin JL de aankondiging deed dat hij LF aan Disneyhad verkocht hij dit samen met een gedetailleerde outline heeft gedaan voor eennieuwe vervolg triologie.
    De vraag is watheeft Disney daarmee gedaan….

    Is dat soms ook de reden dat Steven Spielberg heeft bedankt?
    Disney heeft deze niet gebruikt. Er zijn weliswaar wat zaken (Luke die een vrouwelijke Jedi traint) maar daar houdt het mee op.
    In eerste instantie is Michael Arndt begonnen met het schrijven van een script voor Episode VII. Toen hij aangaf meer tijd nodig te hebben heeft Kennedy Abrams en Kasdan het script laten schrijven.
    Iets met haastige spoed?

    Of Spielberg om deze bedankt heeft (of dat hij überhaupt gevraagd is?) weet ik niet.

    Overigens gaat er een mooi verhaal rond over bepaalde winstpercentages die Lucas (vwb de OT en PT personages) en Abrams (de ST personages) zouden krijgen. Dat zou een van de redenen zijn dat Disney de nieuwe personages zo aan het pushen is.
    Exacte details weet ik niet.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-08-2019 om 13:42

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik meen me teherinneren dat in de video waarin JL de aankondiging deed dat hij LF aan Disneyhad verkocht hij dit samen met een gedetailleerde outline heeft gedaan voor eennieuwe vervolg triologie.
    De vraag is watheeft Disney daarmee gedaan….

    Is dat soms ook de reden dat Steven Spielberg heeft bedankt?
    Disney heeft deze niet gebruikt. Er zijn weliswaar wat zaken (Luke die een vrouwelijke Jedi traint) maar daar houdt het mee op.
    In eerste instantie is Michael Arndt begonnen met het schrijven van een script voor Episode VII. Toen hij aangaf meer tijd nodig te hebben heeft Kennedy Abrams en Kasdan het script laten schrijven.
    Iets met haastige spoed?

    Of Spielberg om deze bedankt heeft (of dat hij überhaupt gevraagd is?) weet ik niet.

    Overigens gaat er een mooi verhaal rond over bepaalde winstpercentages die Lucas (vwb de OT en PT personages) en Abrams (de ST personages) zouden krijgen. Dat zou een van de redenen zijn dat Disney de nieuwe personages zo aan het pushen is.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •