Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    O ja joh, en hoe weet u dat dan wel niet? Want dat, mijn heer, is een onzin argument.
    Hoe ik dat weet?
    Omdat ik bepaalde zaken uit eerste hand heb. Ga en wil niet in detail treden om je te overtuigen.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    O ja, de slechtste is natuurlijk TFM en alle scenes met Anakin en Padme samen.


    Trouwens....de door jou zo gehate The Phantom Menace bracht wereldwijd meer dan een miljard op! (en dat 20!!!! jaar geleden)
    Als we even inflatie in acht nemen dan staat deze op plek 19 in de ranglijst aller tijden. https://www.boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm
    The Last Jedi staat op plek 44.
    The Phantom Menace kan dus geen slechte film zijn. Toch?

    Immers:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk onzin, als een film slecht is gaat men niet kijken. Dan heb je geen boxoffice van 1,3 miljard.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 21-08-2019 om 20:41

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk onzin, als een film slecht is gaat men niet kijken. Dan heb je geen boxoffice van 1,3 miljard.

    Inderdaad, je antwoord is totale onzin

    Ik heb SW deel 8 in de bios gezien (tijdens de 1e wk), want die wilde ik graag zien.

    Na het zien van de film ik kon voor mij zelf (die mening werd ook gedeeld door de groep waarmee ik was) vast stellen dat het een heel slecht film was.
    Maar ja dat kon pas na de film ook daadwerkelijk gezien te hebben.
    Zo iets heet "een eigen mening vormen op basis van feiten" (= empirisch vaststellen).

    Dus wij, 6 personen, hebben mee betaald aan de opbrengst van een film die wij achteraf als slecht beoordelen...
    wat aangeeft en onderbouwd dat opbrengst niet altijd aangeeft of het een goede film is....

    Uiteraard heb jij nog nooit een film in de bios bekeken om te bepalen waar al die commotie nu om te doen is ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Inderdaad, je antwoord is totale onzin

    Ik heb SW deel 8 in de bios gezien (tijdens de 1e wk), want die wilde ik graag zien.

    Na het zien van de film ik kon voor mij zelf (die mening werd ook gedeeld door de groep waarmee ik was) vast stellen dat het een heel slecht film was.
    Maar ja dat kon pas na de film ook daadwerkelijk gezien te hebben.
    Zo iets heet "een eigen mening vormen op basis van feiten" (= empirisch vaststellen).

    Dus wij, 6 personen, hebben mee betaald aan de opbrengst van een film die wij achteraf als slecht beoordelen...
    wat aangeeft en onderbouwd dat opbrengst niet altijd aangeeft of het een goede film is....

    Uiteraard heb jij nog nooit een film in de bios bekeken om te bepalen waar al die commotie nu om te doen is ...
    Tuurlijk wel, maar als een film een metascore heeft van 85, een tomatoscore heeft van 91% fresh en een audience score van 44%, dan is er gewoon iets raars aan de hand.

    De enigste reden dat ik TPM minder vind, zijn de wat vreemde stukken in het plot. Het acteren stoort mij eigenlijk niet en zelfs Jar Jar kan ik verdragen.
    Naar mijn mening heeft TLJ ook problemen met het plot en is die zeker niet beter dan TPM.
    TPM heeft overigens een betere audience score dan TLJ.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht

    O ja, de slechtste is natuurlijk TFM en alle scenes met Anakin en Padme samen.
    Ik dacht even, welke film bedoel je nou. Maar je refereert natuurlijk naar The Fantom Menace…..

  5. #55

    Standaard

    Wat een blu-ray re-release allemaal teweeg kan brengen

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik dacht even, welke film bedoel je nou. Maar je refereert natuurlijk naar The Fantom Menace…..

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat een blu-ray re-release allemaal teweeg kan brengen

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat een blu-ray re-release allemaal teweeg kan brengen
    Oh ja, dat is waar ook: dit topic ging over een blu-ray re-release.

  9. #59

    Standaard

    Anderen kunnen veel beter verwoorden wat er mis is met The Last Jedi:

    https://youtu.be/5ECwhB21Pnk

  10. #60

    Standaard

    Dit is best een normaal verloop van een Star Wars topic op andere fora hoor . Daarom vermijd ik ze vaak.

  11. #61

    Standaard

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...isney-te-zien/

    Na de release van Disney+ in de VS, Canada en Nederland afgelopen dinsdag staan vanaf vandaag voor het eerst voor Nederlandse gebruikers alle Star Wars films in Ultra High Definition (4K UHD) en High Dynamic Range (HDR10 en Dolby Vision) online.

  12. #62

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •