De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Terug naar de duistere 80’s met de nieuwe trailer van The DARK CRYSTAL: AGE OF RESISTANCE

    Terug naar de duistere 80’s met de nieuwe trailer van The DARK CRYSTAL: AGE OF RESISTANCE

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Mijn God we gaan toch niet die verschrikkelijke nagesynchronizeerde Nederlandse versie krijgen op Netflix mag ik hopen hé (zoals de trailer doet vermoeden)?
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Mijn God we gaan toch niet die verschrikkelijke nagesynchronizeerde Nederlandse versie krijgen op Netflix mag ik hopen hé (zoals de trailer doet vermoeden)?
    Ik denk dat het wel meevalt. Als je de trailers op Netflix zelf bekijkt, dan is het wel gewoon in het Engels (met Nederlandse ondertiteling).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Staat al een tijd in mijn lijst, ik ga meteen kijken.

    Op Netflix kun je vaak uit meerdere talen kiezen.
    Laatst aangepast door tmvde : 14-08-2019 om 15:43

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Mijn God we gaan toch niet die verschrikkelijke nagesynchronizeerde Nederlandse versie krijgen op Netflix mag ik hopen hé (zoals de trailer doet vermoeden)?
    Op netflix kun je altijd zelf kiezen, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Mijn God we gaan toch niet die verschrikkelijke nagesynchronizeerde Nederlandse versie krijgen op Netflix mag ik hopen hé (zoals de trailer doet vermoeden)?
    Ik deel je vrees, maar zo'n zaken kan je meestal zelf op Netflix instellen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Muziek van Daniel Pemberton uit de serie:



    Maar liefst twee soundtrack albums zijn vanaf vrijdag digitaal te verkrijgen. Later zullen deze albums ook op CD en vinyl verschijnen volgens Film Music Reporter.



    Kijk achter de schermen:


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Mijn God we gaan toch niet die verschrikkelijke nagesynchronizeerde Nederlandse versie krijgen op Netflix mag ik hopen hé (zoals de trailer doet vermoeden)?
    7 van de 10 gezien (in het Engels ) en het is erg mooi en boeiend.

  9. #9

    Standaard

    Inmiddels het volledige seizoen gezien. Zeer de moeite waard. Nu begint het lange wachten naar seizoen 2. Na de laatste aflevering kun je trouwens kijken naar een making of-documentaire van maar liefst 80 minuten. Die ga ik morgenavond bekijken.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inmiddels het volledige seizoen gezien. Zeer de moeite waard. Nu begint het lange wachten naar seizoen 2. Na de laatste aflevering kun je trouwens kijken naar een making of-documentaire van maar liefst 80 minuten. Die ga ik morgenavond bekijken.
    Goeie tip, die had ik nog niet opgemerkt! Ik ben nu ook klaar, geweldig gedaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •