Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Holy ****. Dat ziet er erg aanlokkend uit, wat een trailer! Ik ben er bij in de bios......

  2. #27

    Standaard

    Voelt toch anders zonder Fishburne. Naar verluid hebben ze hem niet eens gevraagd voor de film.

  3. #28

    Standaard

    Ik las dat Morpheus in de game The Matrix Online, die destijs canon was, om het leven kwam:

    https://www.cbr.com/matrix-4-morpheus-dead-mmo-game/

  4. #29

    Standaard

    Heren, mij is onlangs op dit forum te kennen gegeven dat je een film niet mag beoordelen op de trailer. Dus: de film zelf kan wel eens flink tegenvallen, houd daar rekening mee!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik las dat Morpheus in de game The Matrix Online, die destijs canon was, om het leven kwam:

    https://www.cbr.com/matrix-4-morpheus-dead-mmo-game/
    Neo en Trinity gingen ook dood in deel 3.

  6. #31

    Standaard

    Erg jammer dat juist nu de bioscopen gesloten zijn. Ik keek er enorm naar uit om deze daar te gaan zien.

    De recensies zijn tot nu toe gematigd positief lijkt het: https://www.rottentomatoes.com/m/the..._resurrections

    EDIT: ik lees trouwens in de Telegraaf dat de distributeur heeft uitgesproken dat de film na het einde van de huidige lockdown alsnog in bioscopen te zien zal zijn. Gelukkig!
    Laatst aangepast door Richard B. : 23-12-2021 om 14:01

  7. #32

    Standaard

    Ik lees alleen maar negatieve recensies in het filmtopic op Tweakers.

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Reloaded en Revolutions werden destijds heel negatief besproken maar van beiden heb ik evengoed wel genoten. Wat dat betreft trek ik me bij een Matrix-film al bij voorbaat niets aan van negatieve recensies.

  10. #35

    Standaard

    Gister in de bios mogen en kunnen zien. Deel 1 is gewoon geweldig, deel 2 een prima vervolg met veel aktie, deel 3 aktie prima maar duurde voor mij te lang. Tja, en nu deel 4. Leuk, aardig bedacht. Ik raakte in begin ff de draad kwijt met alle toespelingen van welke werkelijkheid er nu was. Keanu en Carry duidelijk de dragers van de film, maar eerlijk gezegd had het niet gehoeven deze film. Als je de trilogy kent en prima vind, laat deze dan maar. Heeft niet een toegevoegde waarde.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb 'm ook gisteren gezien in de bios en vond 'm juist geweldig!

    Trouw aan het origineel qua stijl, setting en verhaal en toch vernieuwend en verrassend. Ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Actie is weer ouderwets goed, met een nieuwe feature erbij. En gelukkig is het niet één en al actie, maar wordt er ook genoeg aandacht aan het verhaal zelf besteed. Ik ga verder qua inhoud of spelers niets zeggen, maar er zaten wel een paar leuke bij.... Ook grappig om wat oude bekenden van Sense8 te zien in een andere rol.

    Het begin is wat verwarrend, maar dat vond ik zelf niet erg, zo kon je je nog beter inleven in het gevoel dat Neo heeft.

    Kom maar op met de 4K, die gaat er vast heel mooi uitzien!

    En nog een tip voor mijzelf: ga nooit meer naar een 4DX voorstelling, al die foefjes zijn vervelend en leiden alleen maar af.

  12. #37

    Standaard

    Blij dat ik het woensdag ook zelf mag gaan beoordelen

  13. #38

    Standaard

    Ik vond het meer een worstelpartij. Moete om er doorheen te komen......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #39

    Standaard

    Ik vond het meer een worstelpartij. Moeite om er doorheen te komen......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vond het meer een worstelpartij. Moete om er doorheen te komen......
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik vond het meer een worstelpartij. Moeite om er doorheen te komen......
    Déjà vu

    https://matrix.fandom.com/wiki/Déjà_vu

  16. #41

    Standaard

    Ik ga hem zondag bekijken. Ik vind de recensies toch wel heel verwarrend: sommigen vinden hem geweldig en sommigen vinden hem helemaal niks. Maar dat maakt het natuurlijk bij uitstek een film om zelf te bekijken en zelf een mening over te vormen. Ik ben benieuwd.

  17. #42

    Standaard

    Ik vond het origineel al niet om door te komen…

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik vond het origineel al niet om door te komen…
    Dan moet je deze zeker overslaan . Je haalt er het meeste uit als je de voorgaande films heel goed kent. Iemand die de vorige delen 'een keertje' gezien heeft, zal er minder uithalen.

  19. #44

    Standaard

    Vanavond bekeken en ik vond hem goed. Ergens noemde iemand het een "best of" van The Matrix en dat is misschien wel een goede samenvatting. Maar wel met genoeg nieuwe dingen erin en een verhaal dat goed in elkaar zit. Een verhaal waarvan ik me wel kan voorstellen dat vooral het begin ervan bij sommigen een beetje raar land. Het is verder ook wel een beetje een "crowd pleaser" (met de nodige verwijzingen naar de originele film) maar niet op een vervelende manier wat mij betreft. Ik zou hem een 8/10 geven.

  20. #45

    Standaard

    Ik hem hem inmiddels gezien en had van te voren alleen dit draadje gelezen en bewust geen reviews, dat zijn immers toch persoonlijke meningen. Ik vond hem best goed, vooral de verwijjzingen en hoe sommige zaken werden opgepakt. Aan de andere kant kan ik begrijpen dat mensen dit niets vinden, Het origineel blijft toch een film die een enorme impact heeft gehad en die impact is simpelweg niet te herhalen, hoe goed je je best ook doet.Dat blijft ook de kracht van het eerste deel en de zwakte van de rest. Maar desondanks een aangename film die er mag zijn, al zou ik hem niet gemost hebben als hij er nooit was gekomen. 7/10.

  21. #46

    Standaard

    Kom net uit de IMAX en erg genoten. Vond het begin heerlijk desoriënterend en meta. Herkende een hoop acteurs uit Sense8.

    Soundtrack was echt een mix van de trilogie (Don Davis) en Cloud Atlas (Tykwer en Klimek).
    Laatst aangepast door tmvde : 02-02-2022 om 20:04

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •