Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Opbrengst zegt in mijn ogen helemaal niets over de kwaliteit van films. Als veel filmliefhebbers niet zo gecharmeerd zijn van deze titels, dat kan dat toch? Als ik een nieuwe auto zou moeten kopen dan wordt dat voor mij nooit de meest verkochte auto in ons land, want dat zegt namelijk helemaal niets over de kwaliteit ervan, laat staan of deze aan jouw eisen voldoet. Erger nog, ik wil juist níet rondrijden in een auto die je overal ziet rijden.
    Helemaal waar Marcel. Maar mij ging het er meer om om aan te geven dat het ook weer geen enorme flops zijn wat ook weleens gesuggereerd wordt.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helemaal waar Marcel. Maar mij ging het er meer om om aan te geven dat het ook weer geen enorme flops zijn wat ook weleens gesuggereerd wordt.
    Dat klopt, maar dan had je denk ik beter de publiek-scores van IMDb en Rotten Tomatoes kunnen noemen, want die onderbouwen je stelling een stuk meer dan de opbrengsten
    BP2 krijgt op IMDb gemiddeld een 6,7 en een 94% op RT, en Ant man 3 op IMDB een 6,4 en 83% op RT. Dus zeker geen flops, maar het RT cijfer van BP2 verbaast me best, want met de beste wil van de wereld kan ik er niks van maken. Ik denk dat veel mensen toch nog een beetje op de Chadewick Boseman emo-stoel hebben gezeten tijdens het kijken van die film, want voorderest kan je die film toch echt niet opzienbarend noemen....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Feiten:
    -Opbrengst Black Panther Wakanda Forever: $859,103,923 (6e plaats 2022 worldwide)
    -Opbrengst Ant-Man and the Wasp: Quantumania: $474,086,908 (tot nu toen 1ste plaats 2023 worldwide).

    Trek zelf maar je conclusies...
    Laat ik maar eerst beginnen dat Ant-Man and the Wasp: Quantumania absoluut niet eens op de 1e plaats 2023 worldwide heeft gestaan.
    Dat is nog steeds de Chinese film M?n Ji?ng Hóng $673,552,250 (worldwide). Deze film kwam uit op 22 jan in China, 16/17 maart internationaal.


    Verder ben je spontaan vergeten wat de andere delen heeft opgeleverd, inclusief dat je rekening moet houden met productiebdugeten en marketing budgeten. Nee, natuurlijk niet. Dat past niet in je selectieve analyse.


    Black Panther $1,349,926,083 (worldwide), productie budget $200 mil.
    BP: Wakanda Forever heeft een geschate productie budget van $200–250 mil.
    Hmmm. Duurder dan BP en minder opgebracht dan BP. Wakanda Forever was dus minder winstgevend. Dus een flop.


    Ant-Man $519,311,965 (worldwide), geschate productie budget van $130–169.3 mil.
    Ant-Man and the Wasp $622,674,139 (worldwide), geschate productie budget van $130–195 mil.
    Ant-Man and the Wasp: Quantumania, geschate productie budget $200 mil.


    In USA staat immers een andere MCU(*) film op 1, deze heeft recent Quantumania van deze plaats verstoten.
    (*) de M staat niet voor Marvel


    Nou trek zelf maar je conclusies...

  4. #54

    Standaard

    Ik ga maar niet reageren op crocs, want een discussie met iemand die denkt dat een film met een productiebudget van 200-250 miljoen, met een opbrengst van 859 miljoen een flop is, tsja, dat heeft weinig zin. De discussie over de vorige delen heb ik trouwens de laatste keer al gevoerd waar ik met de harde cijfers van de opbrengsten én andere feiten wat liet zien, dat was duidelijk genoeg en daar laat ik het graag bij.

    Nog 1 puntje: volgens boxofficemojo stond Ant-man nog bovenaan (niet meer lang door Super Mario), dat is toch een redelijk betrouwbare site.

    Maar goed crocs, leef jij verder in jouw wereld, dan leef ik verder in die van mij en hopelijk worden wij dan allebei gelukkiger.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    knip...

    Verder ben je spontaan vergeten wat de andere delen heeft opgeleverd, inclusief dat je rekening moet houden met productiebdugeten en marketing budgeten. Nee, natuurlijk niet. Dat past niet in je selectieve analyse.

    .....

    Nou trek zelf maar je conclusies...
    Ik begin deze felle, denigrerende en aanvallende toon wel een beetje zat te worden crocs. Dit is al de zoveelste keer dat je de aanval start op Rogue. Ik zie dat jullie keren over-en weer ruzie hebben gemaakt, maar de laatste keren begon de aanval wel vanuit jou. Graag deze discussie op een normale, respectvolle en niet-denigrerende manier voeren, zonder persoonlijk gerichte sneren.

  6. #56

    Standaard

    Bedankt Rogier, ik zal ook mijn uiterste best doen.

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor Rogier en JP, mochten jullie nog animo hebben

    https://www.amazon.co.jp/Ant-Man-and.../dp/B0C2J63XB5
    Vergeet crocs niet

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Vergeet crocs niet

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Voor Rogier en JP, mochten jullie nog animo hebben

    https://www.amazon.co.jp/Ant-Man-and.../dp/B0C2J63XB5
    Thanks, maar ik wacht nog even tot later in het jaar, dan worden ze misschien wat goedkoper. Ik moet Wakanda Forever ook nog hebben, maar ik heb geen haast. Zo goed vond ik em niet

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Thanks, maar ik wacht nog even tot later in het jaar, dan worden ze misschien wat goedkoper. Ik moet Wakanda Forever ook nog hebben, maar ik heb geen haast. Zo goed vond ik em niet
    Bedankt tmvde! Ik ben zelf ook even aan het bekijken wat ik ga doen hiermee. Zit te twijfelen of de keus van Rogier misschien verstandiger is...ik weet dat de prijs nog naar beneden gaat (nu €100 incl). Ook in het algemeen zit ik te twijfelen: doorgaan met 3D of een grotere tv kopen? Ergens had ik tegen mijzelf gezegd dat als Avatar 2 niet op 3D zou uitkomen, dan zou ik wellicht overstappen. Hier ga ik de komende tijd goed over nadenken; hoeveel 3D films heb ik, hoeveel koop ik nog en hoe vaak kijk ik ze.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt tmvde! Ik ben zelf ook even aan het bekijken wat ik ga doen hiermee. Zit te twijfelen of de keus van Rogier misschien verstandiger is...ik weet dat de prijs nog naar beneden gaat (nu €100 incl). Ook in het algemeen zit ik te twijfelen: doorgaan met 3D of een grotere tv kopen? Ergens had ik tegen mijzelf gezegd dat als Avatar 2 niet op 3D zou uitkomen, dan zou ik wellicht overstappen. Hier ga ik de komende tijd goed over nadenken; hoeveel 3D films heb ik, hoeveel koop ik nog en hoe vaak kijk ik ze.
    De enige 3D films die ik nog koop zijn of wat backcatalogue (en dat is echt sporadisch aangezien in de hoogtijdagen best wat op 3D heb gekocht) en de MCU films. Maar de laatste vallen me meer tegen dan mee en dan vind ik zo'n aankoop soms maar lastig te rijmen bij mezelf. Aan de ene kant wil ik de collectie compleet houden, aan de andere kant wil ik er ook een keer mee stoppen. Dus wat is wijsheid inderdaad.... Overigens zou ik echt verbaasd zijn als Avatar 2 een reguliere 3D-uitgave krijgt. De laatste breed-uitgegeven non-MCU 3D-uitgaven waren volgens mij alleen in combinatie met de 4K-uitgave (Fast&Furious: Hobbs&Shaw, Godzilla: King of the Monsters, Mortal Engines, Alita, Dune).
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 26-04-2023 om 14:14

  13. #63

    Standaard

    Ik mag toch hopen dat het tweede deel van Dune, aansluitend op het eerste deel, wel weer een 3D uitgave krijgt ook. Zou anders toch een breuk zijn in de kijkervaring.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Misschien leuk als we hier de ontwikkelingen bijhouden voor degene die het niet op andere plekken zoeken maar toch benieuwd zijn. Een hele goede graadmeter voor de MCU komt in mei met Guardians of the Galaxy Vol. 3; Vol 1 leverde 772 miljoen op en Vol 2 863 miljoen, dus je mag verwachten dat Vol 3 ergens daar tussenin scoort....
    Nou, wat een voorspellende gave heb ik toch .
    OP dit moment ligt de boxoffice van Guardians of the Galaxy 3 op zo'n 806 miljoen, wat zeer waarschijnlijk inhoudt dat deze tussen deel 1 (773 miljoen) en deel 2 (863 miljoen) gaat eindigen. Opvallend is dat de film best lang nog steeds redelijke opbrengsten haalt, terwijl er zoveel concurrentie is uitgekomen.

    We kunnen wel stellen dat deze het dan goed heeft gedaan. Op naar Secret Invasion!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, wat een voorspellende gave heb ik toch .
    OP dit moment ligt de boxoffice van Guardians of the Galaxy 3 op zo'n 806 miljoen, wat zeer waarschijnlijk inhoudt dat deze tussen deel 1 (773 miljoen) en deel 2 (863 miljoen) gaat eindigen. Opvallend is dat de film best lang nog steeds redelijke opbrengsten haalt, terwijl er zoveel concurrentie is uitgekomen.

    We kunnen wel stellen dat deze het dan goed heeft gedaan. Op naar Secret Invasion!
    Goeie film, goeie opbrengst! Benieuwd naar Secret Invasion, nog 8 dagen!

  16. #66

    Standaard

    Veel films uitgesteld, muv Deadpool 3, die komt iets eerder.

    https://variety.com/2023/film/news/d...es-1235642363/

  17. #67

    Standaard

    Dat is wel jammer,zeker van die Avengers films. Het heeft misschien ook te maken met de Jonathan Majors zaak die voorkomt, als hij schuldig wordt bevonden hebben ze wel problemen....

  18. #68

    Standaard

    Ik denk dat het vooral door de schrijversstaking komt.

  19. #69

    Standaard

    Ik weet niet of je dan een film een jaar gaat uitstellen, maar dat zou kunnen hoor. De staking is wel al 6 weken bezig met nog geen eind in zicht, dat wel.

  20. #70

    Standaard

    Denk dat dat een beetje een domino-effect is. Er schuift één film en dan schuiven ze allemaal en de Avengers films willen ze in mei hebben.

  21. #71

    Standaard

    Jonathan Majors ontslagen bij Marvel.

    Ik ben benieuwd wat ze doen, recasten of scripts herschrijven. Het eerste is meer waarschijnlijk, aangezien Kang de 'Thanos' van de phases is.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Jonathan Majors ontslagen bij Marvel.

    Ik ben benieuwd wat ze doen, recasten of scripts herschrijven. Het eerste is meer waarschijnlijk, aangezien Kang de 'Thanos' van de phases is.
    Zat er wel een beetje in, maar de optie script herschrijven wordt in het oorspronkelijke bericht van THR als een realistischere optie aangewezen dan recasten, hoe gek het ook klinkt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •