Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 72 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze hebben nu juist het momentum te pakken, ook met de series op Dismey+ erbij.
    Welk momentum?

    https://www.hollywoodreporter.com/mo...wn-1235326681/
    https://www.hollywoodreporter.com/mo...er-1235328711/

    Nee, dat is geen overtuiging naar een vervelende Marvel [redacted] met een intelligentie van een ping pong bal.

    Dit is gewoon hoe de stand van zaken is bij Marvel.
    Langere pauzes, dus minder MCU content in een jaar is juist goed.
    Kwaliteit over kwantiteit.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ohhh dus het wordt toch geen normale discussie. Alrighty then let's go.


    Zegt de psycholoog onder ons. Wanneer kan ik mij laten inschrijven voor een woedebeheersing cursus.

    Lol. Super dat je als Marvel kleuter terug reageert.

    Laat meteen jouw ware aard zien. Omdat jij zo van streek bent, vanwege dat ene woordje, zal ik dat ene woordje niet meer tegen je gebruiken.
    Oh ja neem niet serieus nemen. Nah, daar zal ik niet slechter van gaan slapen hoor.


    O.k.


    Ik vind dat niet erg, Jij wel dan?

    Ja maar. Hij pikt alleen de beste fruit uit de fruitmand. Awwww...Ga je nu huilen. Moet je een zakdoekje hebben. Een lolly? Wat een Calimerocomplex toch rogue.



    O.k.


    O.k.


    Het 1e deel vond ik wel een leuke film. Paul Rudd vind ik trouwens perfect gecast.
    Ik zie het wel of Ant-man 3 mij bevalt.
    Ik moet eerst de film zien, dan pas kan ik het beoordelen.
    Dat geld trouwens voor elke film en/of serie.
    Indien ik een film en/of serie mij niet bevalt, dan zal ik dat ook gaan zeggen ipv een postieve shill te zijn.
    Eerlijkheid siert de mens.


    Jij bent mij gelukkig niet, maar dank voor je slechte advies.


    Prima doe wat je niet laten kan. Dat is jouw uitdaging.
    Ik zie het heel anders, noem het nuances
    Ik ga niet stoppen met een serie die een paar slechte afleveringen heeft. Zo was ik stug doorgegaan met TNG. De1e en 2e seizoen waren niet al te best. Geld ook DS9 seizoen 1 t/m 3. Beide Star Trek kwamen later met vele, vele, vele klassiekers. Enfin, dat snap je toch niet. Daar ben je veel te jong voor.

    Nou veel plezier rogue met Ant-man tijdens de kinderbios voorstelling.
    Oef, dat is best een trieste reactie. Je zal het misschien zelf niet zien in je woede, maar het is geen reclame voor crocs. Je benadeelt alleen jezelf hoe je reageert, misschien maar niet meer doen?
    PS: Star Trek, en zeker TNG, staat in mijn optiek nog boven de MCU.

  3. #28

    Standaard

    Gezien in de bios en ik heb mij prima vermaakt.

    Dat gezegd hebbende: ik had er wel meer van verwacht. Als opener van Phase 5 dacht ik dat dit dé film zou zijn die een grote opmaat zou zijn naar de uiteindelijke grote tegenstander Kang. Dat gebeurde aan de ene kant wel qua verhaal, je leert wat over zijn achtergrond en aan het eind zie je wat meer van wat eraan komt met de andere Kangs zoals Pharaoh Rama-Tut. Maar tegelijkertijd werd de sterkte van Kang ontkracht doordat hij verslagen werd door relatief 'kleine' tegenstanders, niet door een team met zwaargewichten zoals een Thor of Captain Marvel. En dan begrijp ik wel: dit is 1 versie van Kang en misschien dan een zwakkere, maar toch. Ook omdat het slechts 1 versie was, doet heel het achtergrondverhaal van hem er eigenlijk minder toe aangezien hij toch doodging. Dat verhaal is dus nutteloos voor de andere versies en dus het verdere verloop en diende meer als verklaring wat Janet zo lang heeft gedaan. Hoogstens de uitleg over het afsplitsen van de tijdlijnen is handig, al kan ik mij voorstellen dat het wel redelijk verwarrend wordt voor de gemiddelde kijker met het multiverse, quantumverse, tijdlijnen etc.... Daarom is het niet zo handig om zoiets als Schrödinger's cat (of box in dit geval) te introduceren. Het levert wel spectaculaire beelden op, maar is wellicht iets teveel.

    Daarnaast vond ik het verhaal simpelweg te groot voor een karakter als Ant-man. Ik zie Ant-man meer op het niveau van een Spider-man, met vijanden dus ook op dat niveau. Ik snap dat de Quantumverse als plaats voor hem logisch is, maar het was eigenlijk teveel, te groot, boven zijn stand.

    1 ding hadden ze er trouwens zeker uit kunnen laten: MODOK. Echt, had het niet gedaan. Onnodig en het paste gewoon niet in de film.

    Maar wat ik al aangaf, ondanks deze punten heb ik mij prima vermaakt, de film geef ik dan ook een 7,5/10. De werelden zagen er prachtig uit, ze hadden gekozen voor meer 'doffe' kleuren in tegenstelling to bijvoorbeeld GotG, waar felle kleuren van het scherm afspatten. Maar hier werkte het wel. 3D was ook prima, hoewel de wat fletse kleuren dan wel de 3D misschien iets minder maakten dan mogelijk was, maar het zeker goed genoeg was.

    Actie was prima met wat leuke vondsten, zoals de levende huizen. . Verhaal werd vlot verteld zonder echte inkakkers. Positief waren ook de bijrollen, zoals Veb, Quaz, Jentorra en Lord Krylar . Die waren vaak ook grappiger dan de hoofdkarakters, vreemd genoeg. Van de hoofdkarakters waren Rudd, Douglas en vooral Pfeiffer lekker op dreef. Newton en in mindere mate Lilly staken daar wat bleekjes tegen af, maar wat wil je met die 3? Het allerbeste was Majors als Kang. Hij had dan misschien ook wel de meest dankbare rol, maar die vult hij dan ook wel erg goed in. Ik ben dan ook wel benieuwd naar naar zijn volgende incarnatie van Kang.

    Hoe dan ook: op naar Guardians of the Galaxy vol. 3 over 3 maanden, maar eerst nog Secret Invasion op Disney+!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Oef, dat is best een trieste reactie.
    Daar hebben we woord triest weer. Blijkbaar kan je niks anders verzinnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je zal het misschien zelf niet zien in je woede, maar het is geen reclame voor crocs.
    Nu is het weer woede. Daarvoor was het triest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je benadeelt alleen jezelf hoe je reageert, misschien maar niet meer doen?
    Hahaha. Moet jij zeggen. Zelfs bij Star Trek Picard reageer ga je als NPC baby. Maar als je aangevallen voelt, blijf dan toch lekker happen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    PS: Star Trek, en zeker TNG, staat in mijn optiek nog boven de MCU.
    Staat genoteerd.

  5. #30

    Standaard

    Edit: ik zal mijn reactie verwijderen en niet meer in gaan op crocs. Zinloos en zonde van mijn tijd.
    Laatst aangepast door rogue : 25-02-2023 om 01:38

  6. #31

    Standaard

    Lijk me het beste JP. En voor crocs hierbij een waarschuwing om op te houden met dit pestgedrag. Het was even stil tussen jullie maar jij moest zonodig weer olie op het vuur gooien met je NPC toespeling richting rogue in het Star Trek topic. Hou nu gewoon op.

  7. #32

    Standaard

    Gaat niet zo goed met Marvel Cinematic Universe (en Disney in het algemeen)

    Ant-Man 3 is geflopt.Geen goed begin van Phase Dive. De Marvel vermoeidheid begint bij vele mensen toe te slaan.

    Nu ik toch bezig ben. Meer zakelijke feiten op een rijtje zetten van wat er allemaal is gebeurd laatste tijden.

    Phase 4 is ook geflopt, en nee voor Marvel telt Spider-man No Way Home niet mee. Punt.
    Bob Igor heeft de rem op D+ gezet, alleen Loki season 2 & Secret Invasion worden dit jaar verwacht.
    Geen voorlopig geen Ironheart, Echo, Agatha: Coven of Chaos en What If.... waar bijna niemand op zit te wachten.
    The Marvels is vier keer uitgesteld. De laatste uitstel is van 28 juli (zomerfilm!) naar 10 november (ouch).
    Blade film flink in de pre-production problemen, dus flinke uitstel gekregen. Niet vergeten dat Mahershala Ali werd aangekondigd in juli 2019.
    Last but not least. Victoria Alonso is weg bij Marvel.

    Guardians of the Galaxy vol. 3 zal wel een hit worden, maar die film gaat geen zoden aan de dijk leggen voor het verlieslijdende Marvel.

    Ik hoop dat Marvel weer terug keert naar de gouden jaren zoals 2008, 2012, 2014 e.d.
    2008: waarin Iron Man & (de ondergewaarde) The Incredible Hulk uitkwamen
    2012 kwam er maar 1 MCU film uit. The Avengers.
    2014 kwamen ook 2 toppers uit Captain America: The Winter Soldier & Guardians of the Galaxy.
    Weinig MCU materiaal, maar wel uitstekend materiaal.
    Dat zou Phase 5 ook moeten zijn, want Phase 4 gaf (muv Spider-Man: No Way Home) teveel bagger.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-03-2023 om 21:05

  8. #33

    Standaard

    Bericht hier naartoe verplaatst. Graag hier verder discussiëren over het gehele MCU.

  9. #34

    Standaard

    Denk dat een rem op output geen slechte zaak zal zijn, het werd een beetje kwantiteit over kwaliteit. Hopelijk gaat met minder films en series per jaar de kwaliteit weer omhoog.

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ik wist niet eens meer dat er een algemeen Marvel topic was, wel handig!
    Kunnen we voortaan algemene info/meningen hier kwijt.

    Feiten over phase 4:

    2021 Black Widow - opbrengst: 379.751.655
    2021 Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings - opbrengst: 432.243.292
    2021 Eternals - opbrengst: 402.064.899
    2021 Spider-Man: No Way Home - opbrengst: 1.912.233.593
    2022 Doctor Strange in the Multiverse of Madness - opbrengst: 955.775.804
    2022 Thor: Love and Thunder - opbrengst: 760.928.081
    2022 Black Panther: Wakanda Forever - opbrengst: 842.768.079

    - De 3 eerste films zijn in covid tijd uitgekomen, dus die zijn qua opbrengsten lastig te vergelijken met de rest.
    - Spider-man telt deels mee, aangezien Marvel nog 25% van de opbrengst pakt (van 1.912 miljoen).
    - Doctor Strange in the Multiverse of Madness heeft het beter gedaan dan de eerste film (944 miljoen t.o.v. 677 miljoen)
    - Thor: Love and Thunder (760 miljoen) heeft het minder gedaan dan Thor: Ragnarok (853 miljoen) maar beter dan Thor: The Dark World (644 miljoen) en Thor (449 miljoen).
    - Black Panther: Wakanda Forever heeft het slechter gedaan dan Black Panther (1.346 miljoen).
    - De laatste 3 films hebben gemiddeld 853 miljoen opgebracht.
    Ter vergelijking met de andere phases:
    *het gemiddelde van phase 1 met de Avengers film was 635 miljoen, zonder Avengers film 458 miljoen.
    *het gemiddelde van phase 2 met de Avengers film was 878 miljoen, zonder de Avengers film 644 miljoen.
    *het gemiddelde van phase 3 met de 2 Avengers films en de 2 Spider-man films was 1.227 miljoen, zonder deze 4 is dat 738 miljoen.
    - De Avengers films hebben een grote invloed op de gemiddelde opbrengst en er zit geen Avengers film in phase 4.
    - Covid heeft een grote invloed op de releasedata gehad: Black Widow zou eigenlijk in mei 2020 uitkomen; Eternals zou eigenlijk in november 2020 uitkomen; The Falcon and the Winter Soldier zou eigenlijk in augustus 2020 uitkomen.


    Mijn mening: als je bovenstaande feiten ziet, is in mijn beleving phase 4 met zulke cijfers geen voltreffer geweest maar ook niet mislukt of geflopt. Dat de laatste twee films van de MCU Black Panther: Wakanda Forever en Ant-Man and the Wasp: Quantumania een stuk minder hebben opgebracht dan Marvel had verwacht, dat geloof ik zeker. Dat zal 1 van de redenen zijn waarom Marvel ingegrepen heeft denk ik (of misschien de hoofdreden, we kennen Di$ney).

    Een van de grootste kritiekpunten (de mindere CGI) hebben ze aangepakt door de verantwoordelijke (Victoria Alonso) te ontslaan. Aan de ene kant snap ik het, aan de andere kant had zij met een fikse stroom van films en vooral series te maken waardoor het lastig voor haar was. Blijkbaar waren de werkomstandigheden/werkdruk voor de werknemers die met CGI te maken hadden ook niet al te best door de constante hoge druk. Die werkdruk zal dan nu verlicht worden doordat ze dan meer tijd gaan nemen voor de series (wat uitstel en misschien zelfs afstel voor een aantal tot gevolg heeft) en film(s?) ook een latere datum krijgen. Hierdoor zal de kwaliteit van de CGI ook wel toenemen. Ik had zelf niet echt klachten trouwens, maar dat is persoonlijk.

    Het andere grote kritiekpunt wat ik her en der lees is dat er teveel content komt. Iets waar ik het zelf ook niet mee eens ben, voor mij kan er niet genoeg komen, maar ook dat is persoonlijk . Ik denk dat Marvel hier wel een inschattingsfout heeft gemaakt qua films. Doordat de 2 films van 2020 door covid uitgesteld werden, hebben ze besloten niet alles genoeg op te schuiven waardoor er 4 films in 2021 uitkwamen (waarvan 3 weliswaar beperkt in vele landen door covid), wat voor een gemiddelde bezoeker wel teveel is. Dat er 3 films in 2022 uitkwamen is niet bijzonder (dat gebeurde in 2017, 2018 en 2019 ook) en leek wel het vaste aantal MCU films te zijn dat Marvel per jaar wilde uitbrengen. Maar...Spider-Man: No Way Home kwam uit in december 2021 en was zo'n enorm succes dat deze wellicht langer in de bioscoop bleef dan ze dachten, waardoor de tijd naar de volgende film misschien te kort was. Daarom lijkt het bijna alsof er in 2022 ook 4 films uitkwamen, wat ook voor sommigen bioscoopbezoekers misschien overkill was.

    Qua series kwamen er in 2021 5 series uit (waarvan 1 animatie) en in 2022 3 series. De series zijn imo allemaal andersoortig van inhoud, stijl en toon, maar voor de minder geïnformeerde en 'casual' kijker zal dat misschien missen en alleen 8 Marvel series zien; daarom lijkt het een overdaad aan series. Net als de Star Wars series onderling ook wel anders zijn (nou ja, op Boba Fett en Mandalorian na), maar wel gewoon allemaal Star Wars zijn. Nou ja, die kijker wordt dan bediend doordat ze ook hier minder series per jaar gaan uitbrengen (op dit moment 2 in vergelijking met de 3 van vorig jaar).

    We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt. Misschien leuk als we hier de ontwikkelingen bijhouden voor degene die het niet op andere plekken zoeken maar toch benieuwd zijn. Een hele goede graadmeter voor de MCU komt in mei met Guardians of the Galaxy Vol. 3; Vol 1 leverde 772 miljoen op en Vol 2 863 miljoen, dus je mag verwachten dat Vol 3 ergens daar tussenin scoort....

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben bang dat de koe inmiddels te veel uitgemolken is en men het langzaam zat wordt. Ik zie mezelf als een fan van het eerste uur, maar toen ik comics las had ik ook zo mijn voorkeuren. Niet elke comic, superheldengroep was mijn ding. Dat merk ik nu ook, zonder de Marvel classic helden vind ik het steeds minder boeiend en te doordrenkt met allerlei hedendaagse indoctrinatie. Ik vind dat ze de weg een beetje kwijt geraakt zijn. Tja, als ik zelfs iets van verzadigd raak, wat vindt de massa dan? Kijk hoe goed John Wick 4 het doet, een deel 4? Men smacht naar iets anders...

    Maar hé, fan ben je in goede en slechte tijden, ondanks niet perse meer in de bioscoop; ik kijk alles. Nu is het thuis overigens prima film kijken hoor.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-03-2023 om 00:02
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Ik ben allang afgehaakt. Het gaat bij de huidige serie Marvel-films alleen maar om alles nog meer uit te melken ten behoeve van financieel gewin. Wat zou er gebeuren als je ChatGPT erop los zou laten? Dan is het einde zoek, lijkt me. Ik verbaas mezelf erover dat ik het nog zo lang heb volgehouden, ook al ben ik geen kenner of specifieke liefhebber van het genre. Ik vind het reuze knap gemaakte films hoewel het voor bijna 100% CGI is tegenwoordig. Zonder die techniek was het Marvel-imperium op filmgebied allang uitgestorven. En ik mis humor en relativering in de meeste films.

    Superhelden-strips als van Marvel hebben totaal geen historie in de Benelux. Ik ben opgegroeid met stripbladen als Pep, Sjors & Sjimmie en Eppo waar alleen maar Europese stripverhalen in voorkwamen: Asterix & Obelix, Rik Ringers, Michel Vaillant, Olivier Blunder, Lucky Luke en zo kan ik nog wel even doorgaan. Suske & Wiske, Guust Flater e.d., daar heb ik persoonlijk veel meer mee. Marvel-strips kwamen bij mij pas om de hoek kijken bij de eerste Marvel-films, en dan alleen maar als film, niet als strip. Ik heb nog nooit van mijn leven een Marvel-strip gelezen en daar ook helemaal geen behoefte aan, in tegenstelling tot vele Amerikanen. Ik ben kennelijk gewoon te Europees op dat gebied.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eppo, hoe leuk was dat met Storm, Trigië, Franka en De Partners. Heel lang gelezen, net zoals sommige overige strips die je noemt. Astrix en Obelisk, Kuifje en Suske en Wiske enzovoort. Ik las ze allemaal. De ruilboekenwinkel was mijn favo plek om weer in te ruilen en nieuwe strips te kopen. Maar inderdaad Nederlandse superheld stripboeken waren er niet zoveel, ik ging dan altijd voor Amerikaanse comics, naast enkele juniorpress uitgaven. Maar ze waren er wel natuurlijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

    Standaard

    Hier ook opgegroeid met Kuifje en Suske en Wiske. Dat zijn de enige twee stripreeksen die ik echt veel las. Verder nooit een comic-fan geweest, en ook nooit wat gelezen. Tja, voor mij was Phase 4 echt doorkauwen, en zaten er maar een paar echt goede films voor mij bij (Spiderman NWH was buitencategorie, Shang-Chi en Thor 4 met daarbij Black Widow als enige die ik onderhoudend vond als 100% MCU-films). Ik ben benieuwd naar Phase 5, maar de matige/slechte ontvangst van de nieuwe Ant Man doet me een beetje vrezen. Ook het nieuws dat acteur Jonathan Mayors is gearresteerd is geen goede pers voor Marvel. We gaan het zien en ik zal de meeste films wel bekijken via Disney+. Qua aankopen is het een beetje of de MovieNex-uitgaven nog worden gemaakt. Anders ben ik er niet echt zeker meer van dat ik de collectie compleet ga houden.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zag het. Ze ziet er wel iets anders uit na al die bezoekjes aan de plastisch chirurg, maar dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten .
    Leuk dat ze naar het verleden grijpen, met Thunderbolt Ross moesten ze natuurlijk wel re-casten i.v.m. het overlijden van William Hurt. Sam Elliot vond ik toen ook een goede trouwens, maar die film valt buiten de MCU helaas. Nou ja, Harrison Ford, het kon een stuk slechter dacht ik.

  18. #43

    Standaard

    Gelukkig is Victoria Alonso weg bij Marvel. Helaas geld dat ook voor Ike Perlmutter. Eerst werd hij weg gepusht bij Marvel Studios. En sinds vorige maand ontslagen bij Marvel Entertainment. Probleem is het politieke spectrum daar bij Disney. Wat heel goed te merken is bij hun vele (geflopte) films die vele merken zoals Marvel, Star Wars, Pixar e.d. hebben aangetast.



    We hebben vele goeie MCU films aan Isaac Perlmutter te danken, niet aan die faker van een Kevin Feige. Het creatieve resultaat was al te zien in Phase 4. Oh sorry Phase bore. Het financiele resultaat van Phase bore was ook in een flinke dalende lijn.
    Phase 5 heeft ook geen goede vooruit zicht. Wie zit er nou te wachten op The Marvels, Ironheart, Echo, Agatha: Coven of Chaos.
    Dan hebben we nog niet eens over de problemen met the Thunderbolts. Paniekvoetbal bij Marvel

  19. #44

    Standaard

    Bedankt voor deze geweldige bijdrage Gelukkig val je niet in herhaling

  20. #45

    Standaard

    Dit is de line-up voor phase 5.

    Films
    Ant-Man and the Wasp: Quantumania (2023)
    Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2023)
    The Marvels (2023)
    Captain America: New World Order (2024)
    Thunderbolts (2024)
    Blade (2024)

    Series
    Secret Invasion (2023)
    Loki sezioen 2 (2023)
    What If...? seizoen 2 (????)
    Ironheart (????)
    Echo (????)
    Agatha: Coven of Chaos (????)
    Daredevil: Born Again (????)

    Van de films kijk ik het meest uit naar Guardians of the Galaxy Vol. 3, The Marvels (2023) en Captain America: New World Order (2024). Thunderbolts kan weleens verrassend uitpakken als je de line-up ziet (Winter Soldier, Ghost, U.S. Agent, Valentina Allegra de Fontaine, Yelena Belova, Red Guardian and Taskmaster). Dat zijn niet de "A-sterren", maar daardoor is er misschien wel meer mogelijk qua verhaal. Blade doet mij het minste. Ik vond de vorige 3 met Wesley Snipes wel grappig, maar ik ben geen fan.

    Van de series kijk ik erg uit naar Secret Invasion en Daredevil: Born Again. Vooral die laatste kwam uit het niets. Het was in de comics een heel sterk verhaal, hopen dat ze dat kunnen overbrengen naar de serie. Het begin is al goed met het casten van de (meeste) originele acteurs. Daarnaast ben ik benieuwd naar het tweede seizoen van Loki en zeker ook Agatha: Coven of Chaos. Wandavision was de meest originele serie die ze uitgebracht hebben, dus elke spin-off vind ik bij voorbaat interessant. What If...? seizoen 1 was verdeeld; sterke delen werden afgewisseld met mindere. Wat dat betreft doet het recht aan de comics waar dat ook altijd het geval was. Echo en zeker Ironheart heb ik weinig mee; Ironheart vond ik bijvoorbeeld het minste karakter van Black Panther Wakanda Forever. Beide hoeven niet van mij, maar ik laat mij graag verrassen .

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Secret Invasion ben ik qua series het meest benieuwd naar. Ik vond de trailer ook wel pakkend. Het had iets van de 'oude' stijl. Born Again ben ik best bang voor, ik vond hem in She Hulk al niet echt een sterk karakter en vind seizoen 1 nog steeds Marvel's beste serie. Vrees dat die sfeer niet meer terugkomt en dat het allemaal iets te zoetsappig wordt. Ik laat me dan maar verassen.

    De films boeien me toch minder, zal niet in herhaling vallen waarom. Voor mij is Captain Marvel nog steeds die gespierde man met blonde lokken die achter zijn masker vandaan pronken. Die mis ik gewoon nog steeds, terwijl ik Ms Marvel de serie best verfrissend vond. Ik denk dat ik straks - en eigenlijk nu al - prima vind om de films thuis op de bank te kijken. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar. Ant Man 2 moet ik bijvoorbeeld nog zien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Secret Invasion ben ik qua series het meest benieuwd naar. Ik vond de trailer ook wel pakkend. Het had iets van de 'oude' stijl. Born Again ben ik best bang voor, ik vond hem in She Hulk al niet echt een sterk karakter en vind seizoen 1 nog steeds Marvel's beste serie. Vrees dat die sfeer niet meer terugkomt en dat het allemaal iets te zoetsappig wordt. Ik laat me dan maar verassen.

    De films boeien me toch minder, zal niet in herhaling vallen waarom. Voor mij is Captain Marvel nog steeds die gespierde man met blonde lokken die achter zijn masker vandaan pronken. Die mis ik gewoon nog steeds, terwijl ik Ms Marvel de serie best verfrissend vond. Ik denk dat ik straks - en eigenlijk nu al - prima vind om de films thuis op de bank te kijken. Dat was een paar jaar geleden echt ondenkbaar. Ant Man 2 moet ik bijvoorbeeld nog zien...
    Dan weet je dat je oud bent he Claudio, die blonde gespierde man ging al in 1982 dood in deze graphic novel (heb ik ook nog):


    En ik neem aan dat Ant Man 3 bedoeld ....

  23. #48

    Standaard

    Feiten:
    -Opbrengst Black Panther Wakanda Forever: $859,103,923 (6e plaats 2022 worldwide)
    -Opbrengst Ant-Man and the Wasp: Quantumania: $474,086,908 (tot nu toen 1ste plaats 2023 worldwide).

    Trek zelf maar je conclusies...

  24. #49

    Standaard

    Opbrengst zegt in mijn ogen helemaal niets over de kwaliteit van films. Als veel filmliefhebbers niet zo gecharmeerd zijn van deze titels, dat kan dat toch? Als ik een nieuwe auto zou moeten kopen dan wordt dat voor mij nooit de meest verkochte auto in ons land, want dat zegt namelijk helemaal niets over de kwaliteit ervan, laat staan of deze aan jouw eisen voldoet. Erger nog, ik wil juist níet rondrijden in een auto die je overal ziet rijden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #50

    Standaard

    Berichten even verplaatst....

    Tja, opbrengsten zijn goed, maar ik moet ook zeggen dat ik een beetje MCU-moe ben en de nieuwe films me eigenlijk ook steeds minder boeien. Weer een nieuwe Avengers-groep, weer een nieuwe vijand (Kang). Tja, het is een beetje rewind-and-repeat bij mij. Merk het ook aan mn drang om de films te gana zien of aan te kopen op 4K/3D. Het boeit me steeds minder om de collectie compleet te houden. Want waarom zou ik 60+ euro uitgeven aan een film (Black Panther 2) die ik echt helemaal niet goed vond en waarschijnlijk nooit meer ga kijken? Dan zijn er voor mij betere bestedingen dan deze MCU-uitgaven... Echt, voor iedereen zijn voorkeur en als je ervan houdt, ga ze zeker lekker kijken, maar voor mij begint het steeds minder te worden en kijk ik liever Phase I-IIII nog een keer dan Phase IV en nu V...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-04-2023 om 09:27

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •