Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Moon Knight [Disney+]

    Er zijn nog meer series aangekondigd op Disney+....

  2. #2

    Standaard

    Zou Kevin Feige nog aan slapen toe komen? Phase 5?

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier zit ik al heel lang op te wachten. Vond ik altijd heel cool.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Disney+ lijkt een must-have dienst te gaan worden.

  5. #5

    Standaard

    Ja, ik ben er ook blij mee. Er waren al ten tijde van de Marvel Netflix series geruchten hierover en daar had hij perfect bij gepast (qua hardheid en ook onderdeel van Marvel Knights).

    Ik ben alleen er een beetje huiverig voor dat ze de serie te soft maken.

  6. #6

    Standaard

    30 maart gaat Moon Knight van start.


  7. #7

    Standaard

    Redelijk verwarrende trailer moet ik zeggen, en tegelijkertijd wekt het wel nieuwsgierigheid op. Ga zeker kijken.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Redelijk verwarrende trailer moet ik zeggen, en tegelijkertijd wekt het wel nieuwsgierigheid op. Ga zeker kijken.
    Denk dat ze dat gevoel (beetje paranoia) ook wel proberen op te wekken. Ik ben benieuwd, wordt de eerste MCU Disney+ serie zonder connectie naar eerdere films wat betreft de hoofdrolspeler.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Zin in, ik las dat de serie in de UK een 16+ rating heeft, vergelijkbaar aan Daredevil en co.

  11. #11

    Standaard

    De eerste aflevering van Moon Knight vond ik heel goed.
    Ga de tweede aflevering zeker kijken.
    Jammer dat niet direkt alle afleveringen beschikbaar zijn op Disney+,kijk het liefst meerdere afleveringen achterelkaar.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWAT*66 Bekijk bericht
    Jammer dat niet direkt alle afleveringen beschikbaar zijn op Disney+, kijk het liefst meerdere afleveringen achterelkaar.
    Kun je niet wachten, tot ze er allemaal opstaan?

  13. #13

    Standaard

    Ja,dat was beter geweest.
    Maar na het kijken van de trailer was ik zo benieuwd naar de serie dat ik niet 6 weken langer kon wachten.

  14. #14

    Standaard

    Tot nu toe zeker niet slecht, en Isaac is geweldig, maar ik kom er nog niet zo 'in' als bij de voorgaande series. We zitten pas op de helft, dus er is nog alle kans.

  15. #15

    Standaard

    Aflevering 4 schijnt een "game changer" te zijn. We gaan het zien morgen.

  16. #16

    Standaard

    Net aflevering vier gekeken, en als ik eerlijk ben de afleveringen worden steeds minder.
    Het hoofd figuur de MoonKnight was niet eens te zien in aflevering 4.
    Met veel bombarie werd deze serie aangeprezen maar het is wel een tegenvaller.
    Met aflevering één begon deze serie heel goed maar na aflevering twee worden de afleveringen er niet beter op.
    De serie Hawkeye vind ik beter en die serie kreeg juist niet veel goede waardering.

  17. #17

    Standaard

    Ik vond dit juist misschien wel de sterkste aflevering, erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Overigens vond ik Hawkeye ook erg vermakelijk.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik vond dit juist misschien wel de sterkste aflevering, erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Overigens vond ik Hawkeye ook erg vermakelijk.
    Ik vond dit zeker de sterkste tot nu toe. Verwarrend, dat wel.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik vond dit zeker de sterkste tot nu toe. Verwarrend, dat wel.
    Zeer desoriënterend inderdaad. Laat dat maar aan Moorhead en Benson over. https://collider.com/best-justin-ben...d-moon-knight/

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zeer desoriënterend inderdaad. Laat dat maar aan Moorhead en Benson over. https://collider.com/best-justin-ben...d-moon-knight/
    He, van The Endless, daar heb ik een hele mooie Arrow blu-ray van, mooie film! Aanrader! Ga de andere films nog wel opsnorren, bedankt!

    EDIT: Resolution heb ik ook al gekeken, stond op de LE van The Endless als tweede film.
    Laatst aangepast door rogue : 21-04-2022 om 09:29

  21. #21

    Standaard

    Zonet aflevering 5 gezien en zoals ik al eerder schreef na aflevering 2 worden de afleveringen er niet beter op.
    En zo denk ik er nog steeds over, aflevering 1 en 2 zijn zeer goed maar daarna worden de afleveringen steeds slechter.
    De serie MoonKnight valt mij enorm tegen.Had veel meer van deze serie verwacht!
    De serie blijft bij 1 seizoen en dat is ook wel te begrijpen!Na aflevering 2 is de serie gewoon slecht.

  22. #22

    Standaard

    Grappig hoe we zo kunnen verschillen van mening, ik vind dat de serie nu pas echt op stoom komt. Weer verwarrend en ik zal niet beweren dat alles duidelijk was, maar dat vind ik helemaal niet erg. Het is imo alleen maar toe te juichen dat Marvel wederom een risico heeft genomen met een serie; ze haden alle series ook meer 'standaard' kunnen maken zoals Falcon and the Wintersoldier en Hawkeye, maar hebben dat niet gedaan.

  23. #23

    Standaard

    Ik sluit me aan bij rogue, fijn dat Marvel elke keer wat anders doet en wat mij betreft wordt het elke aflevering beter.

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad rogue en tmvde,grappig hoe mensen zo kunnen verschillen van mening.
    Maar dat is niet erg,iedereen is vrij van een eigen mening!
    Voor mij is nog steeds de serie Hawkeye mijn favoriete Marvel serie.
    Maar dat komt ook omdat Hawkeye/Ronin altijd al mijn favoriete Marvel personage is geweest.

  25. #25

    Standaard

    Benieuwd wat we volgende maand van Ms. Marvel gaan vinden

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •