De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Ms Marvel [Disney+]

  1. #1

    Standaard Ms Marvel [Disney+]

    Er zijn nog meer series aangekondigd op Disney+....
    Nu al de favoriet van mijn jongste dochter .

  2. #2

    Standaard

    Zou Kevin Feige nog aan slapen toe komen? Phase 5?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Mmm, met de Kamala Khan Ms Marvel. Ik had erg gehoopt op Danvers, maar dit zal wellicht jongere kijkers trekken. Ik wil het op voorhand zeker een kans geven.

  5. #5

    Standaard

    De trailer is daar, 8 juni van start, dus voor het eerst gelijktijdig zowel Marvel als Star Wars (Obi-Wan vanaf 25 mei).


  6. #6

    Standaard

    Een hele leuke trailer, ziet er echt weer anders uit dan de vorige series!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een hele leuke trailer, ziet er echt weer anders uit dan de vorige series!
    Zeker, elke serie is tot nu toe behoorlijk anders geweest. Doen ze goed. De eerste reacties die ik nu over Moon Knight lees zijn ook erg positief en zeggen dat het ook weer compleet iets nieuws in het MCU is.

  8. #8

    Standaard

    Mensen die niet veel hebben met de MCU en de series 'omdat het allemaal hetzelfde is" zouden nu wel steeds verrast worden (als ze het een kans gaven).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mensen die niet veel hebben met de MCU en de series 'omdat het allemaal hetzelfde is" zouden nu wel steeds verrast worden (als ze het een kans gaven).
    Als het net zo verrassend en verfrissend is als "Agent Carter", dan wil ik het wel een kans geven... .
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als het net zo verrassend en verfrissend is als "Agent Carter", dan wil ik het wel een kans geven... .
    Dan zal je helaas Disney+ moeten nemen Marcel, en dat was voor jou uitgesloten dacht ik .

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan zal je helaas Disney+ moeten nemen Marcel, en dat was voor jou uitgesloten dacht ik .
    Ja, dan houdt het op. Wij hebben nog steeds geen enkele behoefte aan abonnementen op streamingdiensten. Ik heb nog zoveel films op DVD en Blu-ray die ik nog moet zien en bovendien zijn er tal van films in mijn collectie die ik graag nog een keer opnieuw wil bekijken. En de hele avond voor de buis hangen is ook niet mijn/ons ding. Gelukkig heb ik geen last van FOMO ("Fear of Missing Out"), dus als deze serie nooit via een ander medium dan Disney+ te bekijken is, nou jammer dan (voor Disney).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #12

    Standaard

    Ik merk ook enige vorm van verzadiging, dat komt door het bombardement van het aanbod. Enerzijds de mooie 4k releases, maar vooral de streamingdiensten. Aan de ene kant zie ik dingen die ik graag wil kijken, aan de andere kant heb ik het zelfde als Marcel. Ik heb ook fysieke media die ik nog (weer) eens wil kijken. Sommige heb ik al een jaar of 2 en nog niet gezien. Ach, het is ook een verzamel hobby. Ik word dus wel kieskeuriger.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    Na een erg verfrissend begin in de eerste twee delen, wordt het nu per week minder. Afgelopen aflevering was toch wel de minste tot nu toe. Het meest storende vind ik dat de krachten zo onbekend zijn. Wat kan ze nou allemaal? En ja, ik snap dat ze dat zelf ook nog niet weet. Maar opeens die flash dat ze in het verleden zat...hoe, waarom? En dan een flashback daarin met een back story van oma...waarom is dat treinstation zo belangrijk voor het verhaal, ik weet het niet. Misschien maken ze het goed in het laatste deel, maar ik heb er een hard hoofd in.
    Laatst aangepast door rogue : 07-07-2022 om 20:43

  14. #14

    Standaard

    Rogue, je sluit je spoiler verkeerd af (met url)

    On topic, ik vond de laatste twee afleveringen in Pakistan juist erg vermakelijk.

  15. #15

    Standaard

    Oeps, bedankt voor het melden, aangepast!

  16. #16

    Standaard

    Genoten van de finale en dan die teases op het eind X-Men animated theme als Bruno vertelt dat d’r genen gemuteerd lijken en Captain Marvel in de after credit

  17. #17

    Standaard

    Ja, dat mogen we toch wel (na Dr Strange) als een soort bevestiging zien dat het eraan komt.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •