De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: She-Hulk [Disney+]

  1. #1

    Standaard She-Hulk [Disney+]

    Er zijn nog meer series aangekondigd op Disney+....

  2. #2

    Standaard

    Zou Kevin Feige nog aan slapen toe komen? Phase 5?

  3. #3

    Standaard

    Ik neem aan dat hij voor de Marvel series alleen de grote lijnen zal uitzetten, maar zich er verder niet mee zal bemoeien. Ande rs moet hij zichzelf gaan klonen .

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ja, hier kijk ik ook wel naar uit. De comics van John Byrne waren altijd een feest om te lezen.

  6. #6

    Standaard

    De serie heeft als ondertitel Attorney at Law gekregen.


  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oeps, vind het er eerlijk gezegd niet uitzien, vooral de CGI. En van mij mag de Hulk weer de ruwe grijze (groene) bonk worden van weleer... Maar we gaan het zien...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Tsja, ik zal er anders naar kijken (waarschijnlijk met een roze [of groene...] bril), maar ik heb er na het zien van de trailer juist heel veel zin in!

  9. #9

    Standaard

    Goed dat de toon heel luchtig is.Ondanks dat ik een beetje Marvel moe ben heb ik hier wel zin in.

  10. #10

    Standaard

    Wat mij betreft een erg geslaagd eerste deel. Als dat zo blijft: graag. Vergeet niet de aftercredit te kijken, er is zelfs op gereageerd door de desbetreffende acteur .

  11. #11

    Standaard

    Ik heb er ook erg van genoten, benieuwd hoe het verder gaat.

  12. #12

    Standaard

    Het lijkt alleen maar beter te worden...het scheelt ook dat Maslany gewoon een hele goede actrice is. De gesprekjes met de kijker hebben ze ook goed getimed, niets voelt geforceerd aan, net als in de comics. Heerlijke serie tot nu toe, met veel gastoptredens (waarover ook gesproken wordt...).

  13. #13

    Standaard

    Fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. De recensent in het AD was wat minder lovend afgelopen week...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. De recensent in het AD was wat minder lovend afgelopen week...
    Die recensie is een beetje zuur en lijkt de comics over She-Hulk, de context, helemaal niet te kennen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die recensie is een beetje zuur en lijkt de comics over She-Hulk, de context, helemaal niet te kennen.
    Hij heeft inderdaad niets qua achtergrond uitgezocht, anders had hij bijvoorbeeld wel geweten dat het praten tegen de kijker/lezer juist toen heel vernieuwend was. Maar goed, zijn mening mag hij natuurlijk hebben, geen probleem.

  16. #16

    Standaard

    Het laatste deel gekeken en voor mij was dit de beste serie sinds Wandavision. Dat laatste deel met het menu...geniaal toch. Aan originaliteit geen gebrek bij deze serie en degene die maar blijven roepen dat alles van Marvel op elkaar lijkt moeten deze serie maar eens bekijken. Erg leuk, en zo te horen zit er een tweede seizoen in.

  17. #17

    Standaard

    Vond het ook leuk, net zoals het vorige week verschenen Werewolf by NIght. Het leuke aan de MCU series vind ik, dat ze telkens verschillend zijn qua genre / verhaal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •