Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: Obi-Wan Kenobi [Disney+]

    Vannacht heeft Ewan McGregor live op D23 bevestigd dat hij terugkeert als Ben 'Obi-Wan' Kenobi voor een TV serie.

    Beelden:
    https://twitter.com/BrandonDavisBD/s...60982760099840

    Info:
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...d-op-d23-expo/

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-08-2019 om 12:14

  2. #2

    Standaard

    Qua tijdslijn valt het dus in Solo? Zouden er enige cameo's mogelijk zijn ?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Qua tijdslijn valt het dus in Solo? Zouden er enige cameo's mogelijk zijn ?
    Alles wat in ANH rondloopt is er.
    Darth Maul is er (al lijkt dat uitgesloten vanwege zijn showdown met Kenobi in Rebels).
    Vanalles mogelijk dus.

    Kijkend naar acteurs die hun rol opnieuw kunnen spelen is Jimmy Smits (Bail Organa) de meest voordehandliggende. Zie ook Rogue One waarin hij het over Kenobi heeft.

    Een (stem)cameo van Liam Neeson kan ook; kwam in Clone Wars al terug.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Alles wat in ANH rondloopt is er.
    Darth Maul is er (al lijkt dat uitgesloten vanwege zijn showdown met Kenobi in Rebels).
    Vanalles mogelijk dus.

    Kijkend naar acteurs die hun rol opnieuw kunnen spelen is Jimmy Smits (Bail Organa) de meest voordehandliggende. Zie ook Rogue One waarin hij het over Kenobi heeft.

    Een (stem)cameo van Liam Neeson kan ook; kwam in Clone Wars al terug.
    Uncle Owen en Aunt Beru, volgens mij heeft Joel Edgerton wel eens aangegeven terug te willen keren.

  5. #5

    Standaard

    Bonnie Piesse (Beru) is amper veranderd.

    Ik hoop niet dat we teenage Luke gaan zien btw.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-08-2019 om 21:52

  6. #6

    Standaard

    Hoop zelf op een (korte) scene met Emperor Palpatine; zijn immer de hoogtijdagen van the Empire. Een aankondiging van wet en regelgeving om schermen in bv. Mos Espa of Mos Eisley oid.

  7. #7

    Standaard

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...rie-op-disney/

    De doorgaans goed ingewijde Star Wars site MakingStarWars kwam vannacht weer met een fraai gerucht: in de aankomende Obi-Wan Kenobi serie op Disney+ gaan we een oude bekende zien.
    Het gaat om Jar Jar Binks, die met name in The Phantom Menace faam vergaarde. In de serie zou de Gungan met baard (!) te zien zijn en met Kenobi terugblikken op het verleden.
    De opnames zijn weliswaar nog niet begonnen, maar MakingStarWars baseert dit op bronnen die aangeven dat er al wél gestart is met CGI werk. Of Ahmed Best, de acteur die Jar Jar in de prequels speelde de rol wederom op zich gaat nemen is vooralsnog niet bekend.

  8. #8

    Standaard

    Wat een goed idee. Laten we het meest verafschuwde personage terug laten keren....

  9. #9

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat een goed idee. Laten we het meest verafschuwde personage terug laten keren....
    Niks mis met Jar Jar.
    Zou een mooie terugkeer van Ahmed Best betekenen nadat hij jaren geleden -vanwege de media zoals hij zelf aangaf- zelfmoord overwoog.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat een goed idee. Laten we het meest verafschuwde personage terug laten keren....
    Haha, nou inderdaad zeg. Maar is dit niet intussen een cultfiguur geworden? Uiteraard lullig voor de acteur en gelukkig is hij er nog, maar Jar Jar laten terugkeren, zeker nadat hij gek genoeg senaatslid is geworden, lijkt me een beetje teveel van het goede.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Maar is dit niet intussen een cultfiguur geworden?
    Op Celebration kreeg hij afgelopen jaar een enorme staande ovatie. Meer dan welke andere gast dan ook.
    https://www.syfy.com/syfywire/star-w...anding-ovation

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op Celebration kreeg hij afgelopen jaar een enorme staande ovatie. Meer dan welke andere gast dan ook.
    https://www.syfy.com/syfywire/star-w...anding-ovation
    Ja, de acteur, en dat is natuurlijk verdiend gezien het feit dat hij zo beschimpt is geweest. Ik bedoel het karakter, en dat staat bij mij los van de acteur, zeker omdat het in dit geval een CGI-figuur betreft.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op Celebration kreeg hij afgelopen jaar een enorme staande ovatie. Meer dan welke andere gast dan ook.
    https://www.syfy.com/syfywire/star-w...anding-ovation
    Ik denk toch dat dat uit steun en medeleven is geweest i.p.v. zijn bijdrage aan het karakter. Die acteur deed gewoon zijn werk. Maar het is toch niet voor niets dat zoveel mensen zich aan dat karakter irriteerden (nog zwak uitgedrukt)?

    Het verbaasd me echt dat je Jar Jar Binks prima te pruimen vind. Over de nieuwe trilogy heb je genoeg terechte kritiek. Ik had wel verwacht dat je op Jar Jar Binks (ik krijg het niet eens uit m'n strot) toch ook wel wat aan te merken hebt. In mijn ogen is het afbranden van dat karakter meer dan terecht. Ik kijk The Phantom Menace om die reden dan ook niet meer. Ik kan het echt niet aanzien zo slecht. Die stem alleen al. En dan die uiterst flauwe en kinderachtige opmerkingen in dat irritante taaltje van hem. Dat is toch niet te doen? Dat karakter verziekt echt eigenhandig de film. En dat gebeurt toch zelden. Soms heb je wel eens dat je een karakter minder interessant vind. Maar dit gaat bij mij verder dan irritatie.

    Het gaat veel dieper.......

  15. #15

    Standaard

    Laten we hopen dat het een korte cameo betreft. Er valt voor de makers veel meer te halen dan het wel en wee van Jar Jar.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het verbaasd me echt dat je Jar Jar Binks prima te pruimen vind.
    Ik zal niet zeggen dat Jar Jar een favoriet is of dat ik een TV serie van hem wil.
    Ik kan zo 100 personages opnoemen die ik beter vind...maar ook een behoorlijke rits die ik vele malen erger vind (L3 de feministen droid, Dame Edna (Admiral Holdo), Phasma, D-D-D-DJ (DelToro)).
    Daarmee vergeleken valt Jar Jar imho reuze mee.

    Overigens verwacht ik niks meer dan een cameo.

  17. #17

    Standaard

    Na het schrappen van de Boba Fett film, het ontslag/vertrek van Lord/Miller en Trevorrow had niemand zoiets verwacht: de Kenobi serie is uitgesteld.
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ie-uitgesteld/

    Vorige week gonsden er al geruchten dat het niet helemaal koosjer was achter de schermen bij de aankomende Obi-Wan Kenobi serie. Helaas blijkt nu dat daar meer waarheid in zat dan gehoopt. Collider meldt namelijk dat de Kenobi serie uitgesteld is voor onbepaalde tijd. Dit omdat het script niet geheel naar tevredenheid is.
    The Hollywood Reporter bevestigt het bericht en voegt toe dat schrijver Hossein Amini niet meer bij het project betrokken is. Verder denkt Lucasfilm er over na om de serie terug te schroeven van zes naar vier afleveringen. Essentieel krijgt Kenobi daarmee dus de tijdsduur van een film – ironisch genoeg ook hoe het project is begonnen.
    Acteur/producer Ewan McGregor en Deborah Chow zijn nog wel bij de serie betrokken.

    Ook zoiets:
    Sources tell THR that the scripts — only two were written — and story became an issue and that the entire package has been jettisoned.

    Ok, dus slechts twee scripts waren geschreven!

    KK afgelopen jaar:
    https://twitter.com/Art3misCooke/sta...851406848?s=19

    Hoor ik dat goed? "We have ALL the scripts written"

    Wie heeft er gelijk?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-01-2020 om 08:04

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    maar ook een behoorlijke rits die ik vele malen erger vind (L3 de feministen droid, Dame Edna (Admiral Holdo), Phasma, D-D-D-DJ (DelToro)).
    Helemaal met je eens. Allemaal vreselijke Disney personages. KK zal vast wel blij zijn met de Disney personages.
    Via het Youtube kanaal van Midnight Edge hoorde ik dat Disney zoveel mogelijk nieuwe Disney personages in Disney Star Wars wilde stoppen, ipv vele personages die George Lucas had bedacht. Zodat Disney niet extra hoeven te betalen aan George Lucas.

  19. #19

    Standaard

    Hayden Christensen terug als Darth Vader voor Obi-Wan, link

  20. #20

    Standaard

    Filmen gaat bijna beginnen, april. De cast is bekend gemaakt. https://www.starwars.com/news/obi-wa...bi-series-cast

    obi-wan-kenobi-cast-4767.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 30-03-2021 om 08:48

  21. #21

    Standaard

    Hoi tmvde, wellicht een tip voor in de toekomst: je kan een post ook aanpassen, dus dna hoef je niet steeds een nieuwe aan te maken en de andere te verwijderen...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoi tmvde, wellicht een tip voor in de toekomst: je kan een post ook aanpassen, dus dna hoef je niet steeds een nieuwe aan te maken en de andere te verwijderen...
    Weet ik maar soms gaat het dan mis bij mij met het aanpassen van afbeeldingen (dan komen ze ook in de thumbnails te staan) en dan is het makkelijker om de post te verwijderen en de afbeelding nieuw toe te voegen.

  23. #23

    Standaard

    25 mei gaat het van start.

    5076B088-246F-4A3E-A25C-537173B00D7A.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 10-02-2022 om 09:17

  24. #24

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Grand inquisitior... not Deden ze in AOTC beter...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •