Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Je gaat er wel vanuit dat mensen (lees mensen) niet van mening en van standpunt kunnen veranderen. Dat is toch vreemd. Een vriend vandaag, kan een vijand morgen zijn. In deze tijd, erg duidelijk geworden.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #52

    Standaard

    Grappig dat ge-overanalyseer en de grote drang van de fans om alles maar rationeel en canon te maken. Ook FB staat er vol mee, hilarisch om te lezen. Het is sci-fi...en daarnaast ook nog eens verhalen. Die veranderen van tijd tot tijd....
    Ik vond het een leuke serie, puur om wat het was. En je zag dat de acteurs het leuk vonden om het te maken, dus wat mij betreft prima geslaagd.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig deed George Lucas dat nooit
    Han shot Greedo first!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Al die Star Wars series vind ik maar meh!
    Rogue One: A Star Wars Story: Dit is voor mij het beste stukje Star Wars.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Al die Star Wars series vind ik maar meh!
    Rogue One: A Star Wars Story: Dit is voor mij het beste stukje Star Wars.
    Laat de volgende serie daar nu net een spin-off van zijn.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Laat de volgende serie daar nu net een spin-off van zijn.
    Andor: Dat kan nog wel eens wat worden ja

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Yikes.
    Schrijvers die de ballen verstand hebben van Star Wars.


    Qui-Gon als geest?

    "We never see the ghost of Qui-Gon; he's not that accomplished. He's able to retain his personality, but he's not able to become a corporeal ghost."
    George Lucas

    "I cannot [show myself]. My training was incomplete." Qui-Gon Jinn, The Clone Wars

    Maar vervolgens toch een geestverschijning. Vind de massa leuk. Door die cameo van CGI Luke in The Mandalorian schoot de score op imdb ook door het dak.

    Verder wist Kenobi niet dat Darth Vader Anakin is. Althans, volgens deze serie.

    Even Revenge of the Sith erbij halen:

    OBI-WAN: He is like my brother ... I cannot do it.

    YODA: Twisted by the dark side, young Skywalker has become. The boy you trained, gone he is . . . Consumed by Darth Vader.

    OBI-WAN: How could it have come to this?

    Volgens mij heeft die scriptschrijver RotS nooit gezien.....



    Leia en Kenobi op pad.....jaren later stuurt ze R2 met een boodschap naar hem. Haar boodschap:

    General Kenobi. Years ago you served my father in the Clone Wars. Now he begs you to help him in his struggle against the Empire. I regret that I am unable to present my father's request to you in person, but my ship has fallen under attack, and I'm afraid my mission to bring you to Alderaan has failed. I have placed information vital to the survival of the Rebellion into the memory systems of this R2 unit. My father will know how to retrieve it. You must see this droid safely delivered to him on Alderaan. This is our most desperate hour. Help me, Obi-Wan Kenobi. You're my only hope.

    Je zou zeggen: begin dat dan met "jaren geleden zijn we op avontuur geweest...."
    Nogal een vreemde move van Disney om dit er in te doen en lastig recht te praten.


    Kenobi kan Vader doden, maar doet dit niet.

    Jaren later, tegen Luke:

    Luke:
    I can't kill my own father.
    Obi-Wan:
    Then the Emperor has already won. You were our last hope.

    Je hebt het zelf nagelaten....
    Oftewel: wederom niet slim om dit in de serie te doen.



    -1- Wat eerst niet was, kan in 10 jaar tijd zo gevormd zijn! QQJ is duidelijk gegroeid in zijn krachten en kan dat nu wel! Is toch niet zo moeilijk om zelf te verzinnen? Vasthouden aan uitspraken van 20 jaar geleden is natuurlijk ook een optie, maar ben jij het nog eens met alles wat je 20 jaar geleden dacht?

    -2- Wie weet er nou in feite dat Obi-Wan op stap is geweest met Leia? Obi-Wan zelf, Leia natuurlijk, Bail, Vader en een handvol Inquisitors, die waarschijnlijk al allemaal dood zijn tegen de tijd van ANH, en Reva. Natuurlijk had het overtuigender geweest, maar stel dat het boodschap was onderschept door de Empire, wil je het dan vaag houden? Of een hele levensverhaal te horen krijgen?

    -3- Dit slaat echt totaal nergens op! Want zelfs als we de serie negeren en alleen naar ROTS en ANH kijken, blijft dit het zelfde! Obi-Wan was in ROTS ook niet in staat om Anakin te doden! Muggenzifterij noem je dat!


    Maar ik snap het... Disney is bad, Mickie is de Duivel, en Kennedy snapt er niets van!

    Move along... Nothing to see here!

  8. #58

    Standaard

    Leia referereert aan haar vader omdat dit van belang is voor de rest van de boodschap. Zeker als je in (doods)nood bent heeft t geen enkele zin om eerst te beginnen met welke historie zij samen hebben. Daarnaast heeft t ook te maken met haar formele rol als rebellenleider.

    Heeft Obi-Wan door Vader niet te kunnen doden uiteindelijk zijn eigen lot bepaald?
    Is dat niet een van de de redenen waarom hij tot ANH in afzondering leefde?
    En kwam dat niet samen in zijn eigen dood door Vader?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht

    -1- Wat eerst niet was, kan in 10 jaar tijd zo gevormd zijn! QQJ is duidelijk gegroeid in zijn krachten en kan dat nu wel! Is toch niet zo moeilijk om zelf te verzinnen? Vasthouden aan uitspraken van 20 jaar geleden is natuurlijk ook een optie, maar ben jij het nog eens met alles wat je 20 jaar geleden dacht?

    -2- Wie weet er nou in feite dat Obi-Wan op stap is geweest met Leia? Obi-Wan zelf, Leia natuurlijk, Bail, Vader en een handvol Inquisitors, die waarschijnlijk al allemaal dood zijn tegen de tijd van ANH, en Reva. Natuurlijk had het overtuigender geweest, maar stel dat het boodschap was onderschept door de Empire, wil je het dan vaag houden? Of een hele levensverhaal te horen krijgen?

    -3- Dit slaat echt totaal nergens op! Want zelfs als we de serie negeren en alleen naar ROTS en ANH kijken, blijft dit het zelfde! Obi-Wan was in ROTS ook niet in staat om Anakin te doden! Muggenzifterij noem je dat!


    Maar ik snap het... Disney is bad, Mickie is de Duivel, en Kennedy snapt er niets van!

    Move along... Nothing to see here!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •