Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Grand inquisitior... not Deden ze in AOTC beter...
    In AOTC zat geen inquisitor en ook geen Pau'an (het ras van The Grand Inquisitor); deze zagen we in ROTS voor het eerst.

    Maar goed, in ROTS zagen ze er vele malen beter uit.....




    Wat vreemd is:
    In TPM is Tatooine buiten de Republic en onder controle van de Hutts. De Republic wordt (na ROTS) the Empire.
    Luke wordt juist op Tatooine ondergebracht omdat dat niet door the Empire wordt bestuurd. In de trailer zien we echter Imperials en Inquisitors op Tatooine.....

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat vreemd is:
    In TPM is Tatooine buiten de Republic en onder controle van de Hutts. De Republic wordt (na ROTS) the Empire.
    Luke wordt juist op Tatooine ondergebracht omdat dat niet door the Empire wordt bestuurd. In de trailer zien we echter Imperials en Inquisitors op Tatooine.....
    Zien we in Star Wars (aka Episode IV aka A New Hope) ook geen Imperials op Tatooine?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zien we in Star Wars (aka Episode IV aka A New Hope) ook geen Imperials op Tatooine?
    Ja, een handjevol en pas nadat er een escape pod is gecrasht met de Death star plannen waar The Empire naar op zoek is......

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ja, een handjevol en pas nadat er een escape pod is gecrasht met de Death star plannen waar The Empire naar op zoek is......
    Over 2,5 maand gaan we zien of er bij OWK ook een verklaring voor de aanwezigheid komt

  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In AOTC zat geen inquisitor en ook geen Pau'an (het ras van The Grand Inquisitor); deze zagen we in ROTS voor het eerst.

    Maar goed, in ROTS zagen ze er vele malen beter uit.....




    Wat vreemd is:
    In TPM is Tatooine buiten de Republic en onder controle van de Hutts. De Republic wordt (na ROTS) the Empire.
    Luke wordt juist op Tatooine ondergebracht omdat dat niet door the Empire wordt bestuurd. In de trailer zien we echter Imperials en Inquisitors op Tatooine.....
    Slip of a typo... Maar inderdaad dat...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    En nu de trailer

    Laatst aangepast door tmvde : 06-05-2022 om 17:02

  7. #32

    Standaard

    Part I smaakt naar meer, snel door met Part II!

  8. #33

    Standaard

    Gelukkig komt Part III woensdag al, tot nu toe vind ik het erg de moeite waard.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In AOTC zat geen inquisitor en ook geen Pau'an (het ras van The Grand Inquisitor); deze zagen we in ROTS voor het eerst.

    Maar goed, in ROTS zagen ze er vele malen beter uit.....




    Wat vreemd is:
    In TPM is Tatooine buiten de Republic en onder controle van de Hutts. De Republic wordt (na ROTS) the Empire.
    Luke wordt juist op Tatooine ondergebracht omdat dat niet door the Empire wordt bestuurd. In de trailer zien we echter Imperials en Inquisitors op Tatooine.....
    Nee... Obi-Wan verstopt Luke daar (bij zijn famlie) omdat het de laatste plaats/planeet is, waar Anakin/Vader naar terug wilt keren! Te veel pijnlijke herinneringen! Zijn eigen jeugd als slaaf... Het feit dat hij zijn moeder niet kon redden... Het begin van zijn downfall... En... Too much sand!!!

  10. #35

    Standaard

    Wat ik ook op Tweakers heb geschreven:


    Hmm, de serie heeft me nog niet overtuigd.

    Ewan McGregor doet het goed, maar qua verhaal doet het me heel erg denken aan The Mandalorian. Een beetje dezelfde set up: Kenobi/Mando die de prinses/baby Yoda moet beschermen tegen allerlei bounty hunters en ander intergalactisch gespuis. Heel irritant kindje ook die Leia speelt. Zo zal ze ongetwijfeld geschreven zijn, maar toch... Slecht script.

    Sommige special effects zagen er ook vrij goedkoop en nep uit, en de achtervolging in het bos was hilarisch slecht, alsof alles in slow motion werd afgespeeld. Kidnappers die struikelen over omgevallen bomen en door struikgewas worden tegengehouden, LOL. De tweede episode was wat beter, maar ook niet opzienbarend.

    Wel leuk om al die oude bekenden uit de prequels te zien. De inquisitor deed me onbedoeld denken aan de Borg van Star Trek en die boze, zwarte dame is weer zo'n standaard bad girl die ongetwijfeld op een gegeven moment naar de andere kant zal overlopen, gezien haar achtergrond.

    We zullen zien hoe het zich verder ontwikkelt en ik ben benieuwd naar Hayden Christensen die Darth Vader weer vertolkt (zou James Earl Jones ook de stem doen?), maar The Mandalorian begon véél beter.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    Sommige special effects zagen er ook vrij goedkoop en nep uit, en de achtervolging in het bos was hilarisch slecht, alsof alles in slow motion werd afgespeeld. Kidnappers die struikelen over omgevallen bomen en door struikgewas worden tegengehouden, LOL.
    Wel leuk om al die oude bekenden uit de prequels te zien. De inquisitor deed me onbedoeld denken aan de Borg van Star Trek en die boze, zwarte dame is weer zo'n standaard bad girl die ongetwijfeld op een gegeven moment naar de andere kant zal overlopen, gezien haar achtergrond.
    Die achtervolging had Home Alone vibes; een schurk die tegen een grote tak aan loopt.

    Wat Reva aangaat: die is echt hopeloos miscast.

  12. #37

    Standaard

    Ik denk dat mensen over het hoofd zien dat die 1e achtervolging zo overkwam omdat de bounty hunters juist aan Bale wilde laten doorschemeren dat zij Leia te pakken hebben genomen... Het was expres opzichtig... Zodat ze gevolgd konden worden, zodat Bale Kenobi in de juiste richting kon sturen... Ze konden ook niet voor niets redelijk gemakkelijk getraced worden... It was all part of the plan... Just my opinion...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    Ik denk dat mensen over het hoofd zien dat die 1e achtervolging zo overkwam omdat de bounty hunters juist aan Bale wilde laten doorschemeren dat zij Leia te pakken hebben genomen... Het was expres opzichtig... Zodat ze gevolgd konden worden, zodat Bale Kenobi in de juiste richting kon sturen... Ze konden ook niet voor niets redelijk gemakkelijk getraced worden... It was all part of the plan... Just my opinion...
    Dat is niet het punt. Je kunt zien dat de acteurs zich inhouden om dat meisje sneller te doen laten lijken dan ze is. Als ze dan ook nog eens heel opzichtelijk struikelen over losliggende takken en struikgewas komt dat gewoon heel amateuristisch en vrij lachwekkend over. Die hele scene was overbodig, want ze hadden meteen die zak over de d'r hoofd kunnen trekken.

  14. #39

    Standaard

    Poeh, nu een hele week wachten op de volgende aflevering.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Poeh, nu een hele week wachten op de volgende aflevering.
    Je bent duidelijk niet opgegroeid in de jaren 70-90 van de vorige eeuw . Toen was dat heel normaal dat je minimaal een week op de volgende aflevering van een TV-serie moest wachten. Geduld is een schone zaak, mijn vriend, maar het lijkt alsof de tegenwoordige generaties dat woord niet meer kennen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je bent duidelijk niet opgegroeid in de jaren 70-90 van de vorige eeuw . Toen was dat heel normaal dat je minimaal een week op de volgende aflevering van een TV-serie moest wachten. Geduld is een schone zaak, mijn vriend, maar het lijkt alsof de tegenwoordige generaties dat woord niet meer kennen.
    Zeker wel, ben van '81 en heb ook geen enkel probleem met het wachten. Was meer een verwijzing naar de korte tijd tussen aflevering 1/2 en 3

  17. #42

  18. #43

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, dat was het eerste wat ik ook dacht; loop er lekker omheen. Voor de rest ben ik niet zo negatief over de serie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Waar is de tijd dat we járen moesten wachten, zowel op TV-series als op bioscoopreleases? Geduld is een mooie deugd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    De ultieme cliffhanger: who shot JR Ewing? Moesten een half jaar wachten, haha.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #47

    Standaard

    Ik moest meteen weer terug denken aan de film The Rock.sean Connery die uit de gevangenis werd gehaald, om Alcatraz binnen te dringen, omdat hij als enige ooit was gevlucht. Na het volbrengen van deze extreem moeilijk vlucht route in omgekeerde volgorde, maakt hij van binnen uit de deur open. Waarom had hij dat vroeger niet gedaan toen hij vluchtte?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #48

    Standaard

    Finale was on fire! Actrice die Leia speelde vond ik erg goed, wel heeft ze een typisch loopje

  24. #49

    Standaard

    Yikes.
    Schrijvers die de ballen verstand hebben van Star Wars.


    Qui-Gon als geest?

    "We never see the ghost of Qui-Gon; he's not that accomplished. He's able to retain his personality, but he's not able to become a corporeal ghost."
    George Lucas

    "I cannot [show myself]. My training was incomplete." Qui-Gon Jinn, The Clone Wars

    Maar vervolgens toch een geestverschijning. Vind de massa leuk. Door die cameo van CGI Luke in The Mandalorian schoot de score op imdb ook door het dak.

    Verder wist Kenobi niet dat Darth Vader Anakin is. Althans, volgens deze serie.

    Even Revenge of the Sith erbij halen:

    OBI-WAN: He is like my brother ... I cannot do it.

    YODA: Twisted by the dark side, young Skywalker has become. The boy you trained, gone he is . . . Consumed by Darth Vader.

    OBI-WAN: How could it have come to this?

    Volgens mij heeft die scriptschrijver RotS nooit gezien.....



    Leia en Kenobi op pad.....jaren later stuurt ze R2 met een boodschap naar hem. Haar boodschap:

    General Kenobi. Years ago you served my father in the Clone Wars. Now he begs you to help him in his struggle against the Empire. I regret that I am unable to present my father's request to you in person, but my ship has fallen under attack, and I'm afraid my mission to bring you to Alderaan has failed. I have placed information vital to the survival of the Rebellion into the memory systems of this R2 unit. My father will know how to retrieve it. You must see this droid safely delivered to him on Alderaan. This is our most desperate hour. Help me, Obi-Wan Kenobi. You're my only hope.

    Je zou zeggen: begin dat dan met "jaren geleden zijn we op avontuur geweest...."
    Nogal een vreemde move van Disney om dit er in te doen en lastig recht te praten.


    Kenobi kan Vader doden, maar doet dit niet.

    Jaren later, tegen Luke:

    Luke:
    I can't kill my own father.
    Obi-Wan:
    Then the Emperor has already won. You were our last hope.

    Je hebt het zelf nagelaten....
    Oftewel: wederom niet slim om dit in de serie te doen.



  25. #50

    Standaard

    Gelukkig deed George Lucas dat nooit

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •