Hier eigenlijk hetzelfde, terwijl ik mijn hele jeugd diehardfan ben. Het wordt langzamerhand een karaktuur van zichzelf. Wacht wel op de Disney+ release...
Hier eigenlijk hetzelfde, terwijl ik mijn hele jeugd diehardfan ben. Het wordt langzamerhand een karaktuur van zichzelf. Wacht wel op de Disney+ release...
Creativity, it's all in the mind!
So much to do, so little time...
LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7
That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!
www.electricdriver.eu
Wat een aparte heftige reactie van je. Maar goed, blijkbaar ben ik niet duidelijk genoeg geweest, dus ik zal proberen je post te antwoorden zodat het misschien duidelijker is.
Ik ontken toch ook niet dat er al een script geschreven was voor zijn dood? Ik begrijp inderdaad niet waar je over valt. Wat is zei was:
En ik kan quotes uit je eigen link gebruiken om dit te ondersteunen:Oorspronkelijk gepost door rogue
Of course, following Chadwick's death, the script that Ryan had wanted to share with him changed significantly. Namely, the sequel's focus shifted from King T'Challa to Shuri, who is now front and center as she now learns to live without her brother, who has been with her since day one.Duidelijker?While the film we see might not have been the original plan, I just know Wakanda Forever is going to be another masterclass MCU movie led by Ryan Coogler and this all-star cast of actors, who wanted nothing more than to honor Chadwick Boseman's legacy.
Ik zal niet ontkennen dat ik blij ben dat de MCU bestaat en altijd wel uitkijk naar de films (en series). En dat ik misschien wat meer vergevensgezind ben dan anderen die er niet zoveel mee hebben. Dat mag jij best een roze bril noemen, daar heb ik geen moeite mee. Hoewel ik echt wel een paar punten opgegeven heb die mij niet bevielen aan de film (waarvan 1 grote). Maar mijn voorliefde voor de MCU is niet anders dan iemand die een voorliefde heeft voor bijvoorbeeld een filmgenre, zoals film noir of martial arts films. Of iemand die altijd wel van films kan genieten van een bepaalde acteur. Of een ander die cinema van een bepaald land wel beter kan waarderen. Ook jij zal je voorkeuren hebben, misschien vind je bijvoorbeeld sci-fi films leuk en ben je daar minder kritisch over. Niets mis mee toch?
Zo, dit is best een nare opmerking van je. Ik hoop dat je dit terugleest en ziet dat dit niet echt fijn is. Ik begrijp dat je er misschien gevoeliger voor bent hoe Boseman in het echte leven gestorven is omdat je bekend ben met darmkanker, maar ik vind het wel vreemd van je om te denken dat ik er iets verkeerds mee bedoel.We weten in de film niet aan welke ziekte hij gestorven is, dus het hoeft helemaal geen fictionele ziekte te zijn.
Maar de vergelijking tussen zijn echte dood (een ziekte en hoe hij er mee omgegaan is) en de film is er wel degelijk, daarom zei ik dat het zijn echte dood spiegelt.
Lees eens dit artikel: https://collider.com/how-did-tchalla...kanda-forever/, misschien is dat wat duidelijker.
Die 'scherpe' opmerking is van je is trouwens imo juist netjes van Coogler. Had jij liever gewild, dat zeeen CGI versie van hem hadden gemaakt voor een sterfscene? Dat was pas onsmakelijk geweest. Hetzelfde geldt voor je opmerking dat "helden in het harnas moeten sterven", ook zeker in een scene met een CGI versie? Gelukkig niet. Zoals ze het nu gedaan hebben, maakt het juist menselijker. Ook helden zijn in eerste instantie gewoon mensen.
![]()
Nog als laatste over je opmerking dat het internet al te giftig is: zie je niet dat je daar zelf aan bijdraagt met een post met zo'n nare reactie? Dat had anders gekund denk ik. En maak je geen zorgen, mijn 'teer Marvel zieltje" is niet gekwetst.
Laatst aangepast door rogue : 15-11-2022 om 10:27
Rogier en rogue kunnen hun hart weer ophalen
https://www.amazon.co.jp/Black-Panth...=AN1VRQENFRJN5
Gisteren met een vriend gekeken op Disney+. De eerste vond ik al weinig bijzonder, maar dit was echt shit. En waarom moeten al die films tegenwoordig een lengte van 2,5 - 3 uur hebben?? Dit verhaal kon makkelijk binnen de 2 uur verteld worden. Superheldenfilms zijn niet Coogler's sterkste kant.
Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 04-02-2023 om 13:09
Mooi om te horen!
De verzendkosten van de 3D versie zijn 800 yen lager als je opnieuw besteld, niet heel veel maar toch....
Dat zou inderdaad zo'n €13 schelen. Mmm, ik heb dat geduld niet denk ik.