Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Black Panther Wakanda Forever (november2022)

    Zojuist aangekondigd op D23, 6 mei 2022.
    Coogler regisseert weer zoals verwacht.
    Laat maar komen!
    Laatst aangepast door rogue : 24-07-2022 om 14:12

  2. #2

    Standaard

    Geen verrassing vanwege het grote kassucces, vond het zelf echter een erg matige film. Had dit geld liever naar een andere "grote" film zien gaan.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb juist het tegenovergestelde: een film die voldeed aan de hooggespannen verwachtingen en ik kijk er zeker naar uit.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Geen verrassing vanwege het grote kassucces, vond het zelf echter een erg matige film. Had dit geld liever naar een andere "grote" film zien gaan.
    Ik had ook niet het wow-gevoel bij de eerste film. Vond het allemaal iets te serieus allemaal. Thor Ragnarok vond ik dan weer erg verfrissend en origineel. Naar dat tweede deel kijk ik wel uit.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vooral een film die profiteerde van de hype die tegenwoordig hip is (maatschappelijk verantwoord). Ik was dus ook zeker niet onder de indruk, maar als ze straks Namor introduceren kan het wel wat worden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    een zeer matige film die mee wilde doen met de marvel hype en zeer zeker met de maatschappelijke gebeurtenissen...
    Ik ben erg benieuwd wat je hiermee bedoelt?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    zoals ik het zeg...
    duidelijk genoeg
    meeliften op het succes van marvel... (zo beter)
    Dus een marvel film die wil meeliften op het succes van marvel???

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Dus een marvel film die wil meeliften op het succes van marvel???
    Dat bedoel ik, dat slaat nergens op. Dan zou je dat van elke Marvel film kunnen zeggen na het grote succes van de eerste Avengers film. Black Panther is gewoon een (al lang bestaande) Marvel karakter waarvan Marvel een film heeft gemaakt. Net als Dr Strange, GOTG, Antman enz.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Mooie trailer!

    Comic-Con:The Sandman & de nieuwe Lord of the Rings trailer waren voor mij het hoogtepunt.

  11. #11

    Standaard

    T’Challa is in de trailer duidelijk overleden. Benieuwd hoe ze dat precies in gaan vullen. En Namor!

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ziet er goed uit maar Marvel en ik dat is over en uit.Op een of andere manier vind ik het niet cool meer.

  14. #14

    Standaard

    En kaartjes zijn besteld! Verwachtingen zijn hooggespannen...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En kaartjes zijn besteld! Verwachtingen zijn hooggespannen...
    Die van mij ook! Er is nog erg weinig over het plot weggegeven, dus ik ben ook erg benieuwd.

  16. #16

    Standaard

    Van begin tot eind genoten, bijna een traantje gelaten bij de mid credit scène.

  17. #17

    Thumbs down

    Ik vond Black Panther Wakanda Forever een niet al te beste film. Zo vond ik de tempo van de film slecht, weer veelal onsympathieke karkaters waar Marvel de laatste tijden vol mee zit, voor een BP film zit er niet veel Black Panther en een door elkaar gegooide rommelige verhaal. Het script was al geschreven voordat Chadwick Boseman voorgoed wegging. En dan krijgen we Black Panther Wakanda Forever als eind resultaat.

    De film doet sowieso al geen eer aan Chadwick Boseman. want de manier waarop T'Challa. het loodje legt is te dom voor woorden. Trots om te vragen voor (eerdere) hulp. Vrij beledigend voor een geliefde karakter van Chadwick Boseman.


    Nou las ik op IMDb het volgende
    Chadwick Boseman's brother, Derrick Boseman has spoken out against the idea of retiring the character of T'Challa rather than recasting. He believes that his brother wouldn't have been so egotistical as to wanting the character to die with him and would instead want the character's journey to continue.
    Helemaal mee eens. Marvel heeft in MCU wel meerdere recasting gedaan. Weliswaar met nog levende acteurs.
    Maar dat is al doorbroken met Harrison Ford als Ross in de Thunderbolts film.

  18. #18

    Standaard

    Ik vind de film ook niet geweldig. Rommelig.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #19

    Standaard

    Er was al een script (een draft) geschreven voordat hij overleed, maar die zag er (natuurlijk) heel anders uit dan de uiteindelijke film. Dus dat klopt niet dat het script al geschreven was crocs.

    Ik heb de film zaterdag gezien en vond het een mooi eerbetoon aan Boseman. Het begin, de bekende Marvel intro, het eind, echt prachtig. De opmerking van crocs dat het geen eer doet aan Boseman snap ik dan ook niet; de manier waarop hij in de film sterft spiegelt toch ook deels zijn echte dood door een ziekte. De film draait dan ook eigenlijk niet om zijn dood, maar wat de invloed van zijn dood is.

    Een recast was voor mij ook geen optie dus ik ben blij dat Coogler niet dat pad gekozen heeft.

    Wel verrassend dat Killmonger te zien is, dat was een sterk stukje in de film. Namor was qua acteur gelukkig wat beter dan ik vooraf verwacht had. Ergens vind ik het wel jammer dat zijn hele origin story van de comics losgelaten is. Dit werkt op zich wel, maar misschien beter als je het karakter niet kent. Wat van mij niet had gehoeven was Ironheart. ik snap dat ze geïntroduceerd moest worden in de MCU, maar dat was voor mij beter in een andere film geweest. Het verhaal was al aardig 'vol' en dit had mooi de film wat ingekort.

    Al bij al is deze laatste film van phase 4 zeker de moeite waard voor mij en ik kijk al uit naar hopelijk weer een 4K/3D combo uit Japan....
    Laatst aangepast door rogue : 14-11-2022 om 14:52

  20. #20

  21. #21

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er was al een script (een draft) geschreven voordat hij overleed, maar die zag er (natuurlijk) heel anders uit dan de uiteindelijke film. Dus dat klopt niet dat het script al geschreven was crocs.
    Waar heb je het over? Begrijp je iets niet of zo?
    Zal ik het nogmaals uitleggen.

    While the film is being released in 2022, Ryan recently revealed that the original Wakanda Forever script was completed before Chadwick's death two years ago.
    https://www.buzzfeed.com/noradominic...forever-script

    Dus er was toch een script geschreven voor de dood van Chadwick Boseman. Natuurlijk moest het script herschreven worden, want A) Chadwick Boseman was helaas overleden en B) Chadwick Boseman werd niet hercast. Eind resultaat is toch Black Panther Wakanda Forever die we te zien kregen in de bioscoop. Of niet dan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De opmerking van crocs dat het geen eer doet aan Boseman snap ik dan ook niet;
    Nee, natuurlijk snap je dat niet.
    Je snapt mij sowieso al niet Waarschijnlijk te kritisch voor je. Kijkend zonder roze Marvel bril is voor sommigen eenmaal beter weggelegd dan anderen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    de manier waarop hij in de film sterft spiegelt toch ook deels zijn echte dood door een ziekte.
    Wauw. Wat laag van je. Chadwick Boseman is gestorven aan darmkanker. Een ziekte waar ik helaas ook mee bekend ben, dus ik weet wat het is en wat voor impact het kan hebben. En dat wordt dan zogenaamd "gereflecteerd" c.q. "vergeleken" met een fictionele ziekte in een fictionele film, waarbij T'Challa ook nog eens enorm uit karakter speelt (niet eerder vraagt voor hulp). Nee, dat vind ik nou bepaald geen eerbetoon. Een held zou eigenlijk moeten sterven in het harnas, als ze dan toch T'Challa/BP zouden laten sterven.

    Oh ja nog een scherpe opmerking van mij. T'Challa is buiten het beeld gestorven! Dat noem je dus een eerbetoon voor Chadwick en voor het karakter T'Challa O.k.

    Het enige gepaste eerbetoon vind ik, was de Marvel Studios logo intro. Zelfde principe als die van Stan Lee bij Captain Marvel.

    Enfin, ik kan mijn tijd beter gebruiken ipv over een film die niet waard is om over te discussiëren.
    Ik eindig wel met een positieve afsluitende zin. Ik wil geen tere Marvel zieltjes kwetsten, daar is het internet al te giftig voor.
    Goed voor je dat je genoten hebt van de film

  22. #22

    Standaard

    Tja, ik ben op zich wel benieuwd naar deze, en zal deze zeker wel gaan bekijken via de IMAX Enhanced versie van Disney+. Heb er niet hele hoge verwachtingen van, want de eerste film vond ik wel oke, maar niet wonderbaarlijk zoals hij door sommige fans in de hemel werd/wordt geprezen. Om de collectie compleet te houden komt deze er ook in via de Japanse MovieNex-editie, dat uiteraard dan weer wel.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-11-2022 om 08:43

  23. #23

    Standaard

    De tijd dat ik voor elke Marvelfilm naar de bioscoop trok is wel voorbij denk ik. Ik wacht wel op de UHD-release. Het is ook een overaanbod, alle drie maanden een nieuwe film. Alleen voor Guardians of the Galaxy wil ik nog wel eens een uitzondering maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De tijd dat ik voor elke Marvelfilm naar de bioscoop trok is wel voorbij denk ik. Ik wacht wel op de UHD-release. Het is ook een overaanbod, alle drie maanden een nieuwe film. Alleen voor Guardians of the Galaxy wil ik nog wel eens een uitzondering maken.
    Voor mij exact hetzelfde, nu ga ik zelf al veel minder naar de bioscoop (is ook te merken aan het aantal bioscoop-recensies hier ) en mijn vrouw is geen fan van Marvel, dus dan houdt het al snel op. Mijn vrienden vinden het ook niks, dus dan blijft er niks anders over dan Disney+ en de 4K/3D versie.

  25. #25

    Standaard

    Guardians of the Galaxy vind ik tof maar de rest vam Marvel vind ik meh!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •