De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slotje [GIVEAWAY] Bluray Avengers: Endgame (UK versie)

    Heb ik dit voor: bestel ik de UK-versie van Avengers: Endgame op amazon.co.uk waar duidelijk staat dat 'ie Nederlandse ondertiteling heeft; blijkt dat niet zo te zijn (enkel Engels en Grieks). Geen probleem, even gemeld naar Amazon, ik kreeg dadelijk een refund, maar ik moet de andere schijf niet terugsturen (zal te duur zijn in verhouding tot de prijs van de schijf).

    Om die nu door te verkopen vind ik moreel niet kunnen, en 'm in de vuilnisbak flikkeren kan ik uiteraard principieel niet doen. Dus geef ik 'm maar weg aan een ander forumlid. Let dus op: het betreft een versie *zonder* Nederlandse ondertiteling.

    Het enige wat ik in ruil vraag is dat je me de verzendkosten terugbetaalt, want ik moet er nu ook weer niet mijn broek aan scheuren. Voor de Nederlanders op het forum die me kennen: ik heb een vakantiehuis dicht bij de Nederlandse grens, dus als je geduld hebt tot ik daar passeer kan ik die aan binnenlands tarief versturen. De disk zit overigens nog in seal en heeft een slipcase. Verzendkosten zijn dus 3,48 euro voor Nederland, 3 euro voor België.

    In dit topic reageren a.u.b., niet per PM
    Laatst aangepast door Werner : 12-09-2019 om 19:08
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    PM gestuurd
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Johan wordt de nieuwe gelukkige eigenaar van de Avengers (of toch van de Blu-ray ervan). Er mag een slotje op dit topic.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •