De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Carmen van het Noorden [NL Muziekfilm, Tygo Gernandt, Perquisite]

    Carmen van het Noorden.
    Officiele site

    Een moderne remake van de NL film uit 1919 gebaseerd op de opera van Bizet. De hoofdrol wordt gespeeld door Tygo Gernandt en Carmen wordt gespeeld door Sanguita Akkrum. Producent is fuworks (Oorlogswinter, alles is liefde, zwartboek, spion van oranje.) Perquisite doet de muziek.

    Bron: Nu.nl
    Ik lees wekelijks berichten over dit project in de metrokrant in Rotterdam. De film wordt gemaakt met en door veel jong talent die via unieke workshops de kans kregen op een rol voor of achter de schermen. Zo is er een tv serie geproduceerd door nieuwe makers voor tv rijnmond over de acteerworkshops waarin Timo Ottenvanger een rol won in de film. Afgelopen woensdag liep ik langs de set en kon nog net wat beelden schieten met mijn phone van de opnames, maar ik moest er al snel weer mee stoppen. Het is niet veel maar heb het toch even op youtube geknald.

    http://www.youtube.com/watch?v=21TLqqM_YI4
    Laatst aangepast door Evil Hobbit : 23-02-2009 om 23:45

  2. #2

    Standaard

    Zojuist was er een item bij RTL Boulevard, klik hier voor de beelden.

  3. #3

    Standaard

    Deze film wordt namens mijn school 'Hogeschool INHolland' gemaakt. Ik zou eigenlijk meespelen, maar ik had het op het laatste moment afgezegt omdat ik moest leren voor belangrijke toetsen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Deze film wordt namens mijn school 'Hogeschool INHolland' gemaakt. Ik zou eigenlijk meespelen, maar ik had het op het laatste moment afgezegt omdat ik moest leren voor belangrijke toetsen.
    Wat doet inholland dan voor deze film, sponsoring?

  5. #5

    Standaard

    Nee, oudleerlingen van INHolland maken deze film.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Nee, oudleerlingen van INHolland maken deze film.
    Ok tof. Ik heb gister als figurant mee gedaan. Clubscene in de maassilo met een optreden van de Rotterdamse artiest GMB (als toreador) en de actrice Sanguita Akkrum (als carmen). Het nummer is van Perquisite, hij was er ook. Supertof, zal ongetwijfeld een clip van komen rond de release.

    http://www.youtube.com/watch?v=4aISPLF2GYY

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Inmiddels al mensen hier die de film hebben gezien! Echt hele vette muziek van Perquisite!!!

  9. #9

    Standaard

    Perquisite heeft een gouden kalf gewonnen voor de muziek in deze film.
    Verder hoor ik wel dat deze film heel slecht is, ik las ergens een recensie, misschien nu.nl geloof ik, die beweerde dat zelfs Bolletjesblues in vergelijking met deze film een meesterwerk te noemen was.
    Misschien een keer om te huren voor mij denk ik maar in iedergeval niet het bioscoopbezoek waard voor mij.
    Ikran is not horse!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •