Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 106 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nog maar eens eentje: lijk/ of half dode man in kofferbak in maffiafilms!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Categorie 3: phones in films

    All phone numbers begin with 555.
    Ja duh!...555 is een niet bestaand kerngetal. Als het een echt nummer zou zijn zou iedereen daar heen gaan bellen...(Er zal vast wel eens een keer een echt telnummer gebruikt zijn als reclamestunt)
    "There will be no dawn for men."

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Ja duh!...555 is een niet bestaand kerngetal
    Foutje: 555 is om aan te geven dat je een nummer lokaal belt (een prefix).

    Vb: je moet nummer 123 in washington hebben en je bent zelf in NY dan bel je kerngetal-nummer

    Ben je zelf ook in Washington dan bel je 555-nummer.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #29
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    En we moeten niet vergeten dat een oud zwaar busje even snel is als een sport auto in achtervolgingen.

    Laten we eerlijk zijn, je hoeft niet echt een coureur te zijn om in een BMW of Mercedes een oude Dodge bus weg te rijden!

  5. #30

    Standaard

    Nog zo één waar ik mij mateloos aan erger: als een koppel voor de eerste keer het bed induikt, is zij altijd van de eerste keer zwanger (Pearl Harbor etc.)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    gaat hooch dood in de film?

    ik dacht dat ie t overleefde?heb ik dan zo slecht opgelet,of krijg je dan dat nest met die herdershond,-jes en kleine hoochjes?

    groeten,niels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    gaat hooch dood in de film?
    Je haalt een paar films door elkaar:

    - In Turner & Hooch gaat Hooch dood, maar laat wel een nest puppies achter.

    - In K-9 (met James Belushi) lijkt het of de herder doodgaat maar achteraf neemt ie de boel in de maling...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #33

    Standaard

    Nog een:

    Tijdens een achtervolging te voet in de meest ongure achterbuurten rennen de hoofdpersonen ALTIJD een brandtrap op en kunnen ze elk raam openen dat ze willen, vervolgens de slaapkamer door te rennen waar een bejaard echtpaar compleet met leesbril en krulspelden in bed tv ligt te kijken of een boekje te lezen en dan ook nog tijd hebben om "excuse me" te zeggen :P
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  9. #34

    Standaard

    Romantische Comedy's: hoofdpersonen draaien hele film om elkaar heen om elkaar aan het eind van de film eindelijk liefdevol te zoenen.( eigenlijk zijn dit soort films een groot cliche)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  10. #35

    Standaard

    Dat de held op het einde toch altijd weer het meisje krijgt...
    "There will be no dawn for men."

  11. #36

    Standaard

    Een of andere professor/dokter/geleerde slaat allemaal wartaal uit.
    Hoofdpersoon: "Wow, wow, wow. In English please."
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  12. #37

    Standaard

    De agent die na een onorthodoxe arrestatie door zijn chef geschorst wordt. (your badge & gun !)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  13. #38

    Standaard

    en de arm van het lijk dat altijd van de brancard glijdt als het weggedragen wordt.
    Very funny Scotty, now beam up my clothes!
    "Stop blowing holes in my ship!!"

  14. #39

    Standaard

    Illegale artsen die gangsters etc. weer moeten oplappen (na bv. schietpartij; "no hospitals!") werken altijd in een ruimte die het midden houdt tussen een beerput en een gemiddelde tienerkamer.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  15. #40

    Standaard

    Ultracliche:

    In elke karatefilm (of gelijksoortige film) staan de bad guys (10 of 100, het maakt niet uit) altijd keurig op hun beurt te wachten om in elkaar geslagen te worden door de good guy i.p.v. met z'n allen erop springen.
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  16. #41

    Standaard

    Horrorfilms

    Als er nog twee overlevenden zijn na zo'n 80 gruwelijke moorden nemen ze altijd de meest slimme beslissing: "let's split up!"
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  17. #42

    Standaard

    Als in horrorfilms iets expliciet verboden is (don't do this..., don't touch that...,do not go in there), is er altijd wel een sukkel die het toch doet!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  18. #43
    Graven
    Guest

    Standaard

    De cliche's van horror films zijn uitgebreid besproken in Sream 2

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    De cliche's van horror films zijn uitgebreid besproken in Sream 2
    Daar zit wat in..........
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  20. #45

    Standaard

    Een bekende is:

    Als er in close-up een la wordt opengetrokken ligt er negen van de tien keer een pistool in.

    Heel erg is ook:

    Vrouw zoekt ruzie met man en wijst hem de deur waarna ze op het bed een potje gaat liggen janken.
    Look, I came here for an argument!

    Oh, sorry this is abuse.

  21. #46

    Standaard

    Als een persoon belaagd wordt door een groep criminelen, is er altijd wel een die last van medelijden krijgt (zie: panic room)
    Of: pak een crimineel z'n pistool af en tien tegen een dat hij nog een mes heeft!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Als een persoon belaagd wordt door een groep criminelen, is er altijd wel een die last van medelijden krijgt (zie: panic room)
    Burnham had vanaf het begin al meteen medelijden hoor.

  23. #48

    Standaard

    -Mensen in bars/cafe's drinken NOOIT hun drankje op.

    -In elk donker huis wordt altijd het lichtknopje vergeten -> (bibberende stem) "Hello...is somebody there....?!" Doe gewoon dat f****** licht aan!

    - Auto's op slot zetten?! Waarom zou je...Amerika is toch een hartstikke veilig land?

    -Vrouwen worden altijd ge-make-uped en gestyled wakker, en ook bij mannen zijn dikke ogen, haar door de war etc. niet te bekennen.

    -In films hoeven ze vrijwel nooit naar de wc.

    En nu is mijn inspiratie even op.


    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  24. #49
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  25. #50

    Standaard

    slasher-movies:
    De moordenaar is een slechterik! tsjongjonge...nooit wordt de achtergrond van de moordenaar toegelicht. Misschien heeft deze wel een hele goede reden om zoveel te kunnen/mogen moorden...hahaha

    greetzzzz

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •