De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De live-action versie van Aladdin is vanaf 27 september te koop op DVD, Blu-ray en 4K UHD - ook in 3D

    De live-action versie van Aladdin is vanaf 27 september te koop op DVD, Blu-ray en 4K UHD - ook in 3D

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-09-2019 om 11:12

  2. #2

    Standaard

    Misschien wel zo makkelijk en netjes om in het artikel te vermelden dat de 3D en 4K versie GEEN Nederlandse ondertitels hebben, zodat je niet op de site van Bol.com hoeft te kijken om daar achter te komen !!

    3D bij Bol.com

    4K bij Bol.com

    Bij andere grotere Nederlandse webwinkels (Mediamarkt, Bookspot, Wehkamp) worden de 3D en 4K zelfs niet aangeboden.
    Laatst aangepast door TifKag : 24-09-2019 om 17:29

  3. #3

    Standaard

    Kortom nog een reden om deze titels (3D op zeker) gewoon in Engeland kopen. Een stuk voordeliger en krijgt gewoon dezelfde versie (2D die in de 3D versie erbij zit heeft wel Nederlandse ondertiteling). 18 Engelse Ponden scheelt wel t.o.v. de 34,99 Euri bij BOL.COM...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Misschien wel zo makkelijk en netjes om in het artikel te vermelden dat de 3D en 4K versie GEEN Nederlandse ondertitels hebben, zodat je niet op de site van Bol.com hoeft te kijken om daar achter te komen !!
    Bedankt voor de opmerking, ik heb het er bij gezet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Bedankt voor de opmerking, ik heb het er bij gezet.
    Erg netjes....bedankt

  6. #6

    Standaard

    Raar dat een inport wordt vermeld in persbericht en net als bij bol ook nog met plaatje van nl release die niet uitkomt. Dumbo verscheen ook alleen inport in 3D bij bol, met ook nl plaatje.

    Had dus dit moeten zijn op bol:








    Als ik al 3D had verwacht/is uitgekomen, is het toch veel te duur en vaak nog zonder slipcover.
    Laatst aangepast door pietdvd : 25-09-2019 om 00:05

  7. #7

    Standaard

    Dat zonder slipcover is niet mijn ervaring want de laatste NL Disney 3D’s die ik heb gekocht, Marvel titels, waren allemaal met slipcover. Overigens kloppen je afbeeldingen ook niet, want degene die je krijgt hebben de cover zoals afgebeeld. Het zijn de import BE/FR versies en worden verkocht als Benelux versies met een NL vlaggetje en Kijkwijzer-logo erbij. Dus niet de UK logo’s.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 25-09-2019 om 06:53

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Misschien wel zo makkelijk en netjes om in het artikel te vermelden dat de 3D en 4K versie GEEN Nederlandse ondertitels hebben, zodat je niet op de site van Bol.com hoeft te kijken om daar achter te komen !!

    3D bij Bol.com

    4K bij Bol.com

    Bij andere grotere Nederlandse webwinkels (Mediamarkt, Bookspot, Wehkamp) worden de 3D en 4K zelfs niet aangeboden.
    En dan zet Bol bij de specs dat er NL-ondertiteling is. Ik heb weleens eerder gehad dat titel en dat botst. Bedankt voor de tip. Dan koop ik hem als 4k waar hij het goedkoopste is.

  9. #9

    Standaard

    Dus geen 3D én geen 4K met Nederlandse ondertiteling? Je wordt gewoon gedwongen om een andere oplossing te zoeken waarmee ze helemaal niets verdienen.
    Bedankt Disney, erg jammer want dit was een hele leuke film die zeker in de collectie zou komen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bij andere grotere Nederlandse webwinkels (Mediamarkt, Bookspot, Wehkamp) worden de 3D en 4K zelfs niet aangeboden.
    Erg raar. Het is toch geen Z-titel maar gewoon een A-titel die uitkomt. Willen ze geen omzet erbij? Als MM deze lijn door gaat zetten, zien ze me er niet meer. Dan kan ik net zo goed alles online kopen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Erg raar.
    Vind ik niet. De 3D en 4K zijn duidelijk niet bestemd voor de Nederlandse markt, omdat deze geen NL ondertiteling hebben. Als hij toch wordt gekocht, zal hij hoogstwaarschijnlijk worden geretouneerd, omdat hij geen NL ondertiteling heeft. De 2D zal wel gewoon worden verkocht.

  12. #12

    Standaard

    De NL markt is niet meer interessant om kosten voor een 4K en 3D editie voor te maken of te distribueren. Het zal niet liggen aan de kosten voor de NL ondertiteling maar alles eromheen. Widows UHD van Fox bijv heb ik bij de MM in Duitsland gekocht. Beide discs met NL subs maar geen NL op de cover. Die kosten, plus de logistiek voor een NL release, willen veel labels niet meer maken omdat de potentiële omzet gewoon te klein is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Vind ik niet. De 3D en 4K zijn duidelijk niet bestemd voor de Nederlandse markt, omdat deze geen NL ondertiteling hebben. Als hij toch wordt gekocht, zal hij hoogstwaarschijnlijk worden geretouneerd, omdat hij geen NL ondertiteling heeft. De 2D zal wel gewoon worden verkocht.
    Zijn andere Disney-uitgaven (zoals Marvel) die zonder Nederlandse ondertiteling zijn qua 4K dan ook niet daar verkrijgbaar?

  14. #14

    Standaard

    Zojuist de Blu-Ray mogen ontvangen en tot mijn verrassing staat er op de reguliere Blu-Ray ook geen Nederlands gesproken versie (terwijl die toch echt in de bioscoop heeft gedraaid). Gaat lekker bij Disney Benelux

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Zojuist de Blu-Ray mogen ontvangen en tot mijn verrassing staat er op de reguliere Blu-Ray ook geen Nederlands gesproken versie (terwijl die toch echt in de bioscoop heeft gedraaid). Gaat lekker bij Disney Benelux
    Er staat wel belgische audio op, dus volgens mij wordt door disney de hele nederlandse markt in de ban gedaan.
    Ze gaan hoofdzakelijk voor de Franse en Belgische (waalse) markt, en doen ze de vlaamse markt zo ook nog een pleziertje.

    Dit was bij Dumbo ook al zo !!!!!

    Hoezo, word de nederlandse consument op deze maniier door de filmmaatschappijen de illegaliteit ingeduwd
    Laatst aangepast door TifKag : 27-09-2019 om 18:00

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Er staat wel belgische audio op, dus volgens mij wordt door disney de hele nederlandse markt in de ban gedaan.
    Ze gaan hoofdzakelijk voor de Franse en Belgische (waalse) markt, en doen ze de vlaamse markt zo ook nog een pleziertje.

    Dit was bij Dumbo ook al zo !!!!!

    Hoezo, word de nederlandse consument op deze maniier door de filmmaatschappijen de illegaliteit ingeduwd
    k denk dat dit volledig te maken heeft met Disney+.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •