De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard vraag over aanbieding Transformers 5 3D met EAN nummer

    Hoi ik zie hier een aanbieding en met dat EAN nummer zie ik ergens anders dat er 3 disc's zijn, en bij bol.com staat 2 disc.

    Het gaat mij meer om de 2d. Het heeft de EAN nummer EAN 5053083125516

    weet iemand hoe ik kan zien wat er nu echt in zit?

    hier staat dat het om een 3 disc gaat
    https://www.bookspot.nl/film/transfo...-5053083125516

  2. #2

    Standaard

    Bij beide links staat op de foto van het hoesje 3d + blu-ray + bonus disc. Dus 3 disc.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Bij beide links staat op de foto van het hoesje 3d + blu-ray + bonus disc. Dus 3 disc.
    Ja dat klopt daarom vind ik het ook vreemd dat bol.com maar 2 disc's aangeeft. Heb contact opgenomen met bol.com ze wisten het niet. Bij bookspot zeiden ze 3 disc 3D +2D en bonusdisc. Dus er zit dan een 2D blu-ray bij neem ik aan?

  4. #4

    Standaard

    Is met 3 disc, zijn mijn antwoord hier.


  5. #5

    Standaard

    Als het je om de 2D versie te doen is kun je beter voor deze versie gaan. Heeft niet de 3D-disc, maar is veel goedkoper.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als het je om de 2D versie te doen is kun je beter voor deze versie gaan. Heeft niet de 3D-disc, maar is veel goedkoper.
    bij bol.com is de 3d blu-ray €5,95 daarom kocht ik deze. Omdat het een stuk goedkoper is.

  7. #7

    Standaard

    weet iemand een programma of site waar je kan checken met deze ean code hoeveel disc's erin zitten?

  8. #8

    Standaard

    Ik laat je het vanavond weten ik heb de blu ray besteld en hij word straks geleverd.

  9. #9

    Standaard

    Er zitten 3 disc's in ,de 3D versie de 2D versie en de bonus disc

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •