De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Back To The Future Trilogy 4K (2020)

    Back To The Future Trilogy komt uit op 4K in 2020.

    Universal is going back in time to celebrate 35 years of the beloved film franchise – Back to the Future – starting today, on the iconic fan-created anniversary date captured in the film when Marty McFly travels back to the future: October 21, 2015. Over the next year, fans around the world will be treated to new, inspired-by merchandise across a variety of categories, theatrical re-releases, anniversary celebrations, digital content and more.

    ...


    Where we're going, we don't need roads… be on the lookout for theatrical events and the debut of the "Back to the Future" trilogy in 4K from Universal Pictures Home Entertainment, as well as a celebration from Turner Classic Movies (TCM) later in 2020.
    ...
    Bron: https://www.prnewswire.com/news-rele...300941727.html

  2. #2

    Standaard

    Voor de fans ook op UHD (er was eerst twijfel of er alleen een digitale 4K-release zou gaan komen):

    https://www.filmstories.co.uk/news/b...ng-4k-release/

  3. #3

    Standaard

    Die komt op de wenslijst.

  4. #4

    Standaard

    2020 wordt een mooi jaar voor 4K UltraHD Blu-ray.

    Naast BTTF komen ook "The Lord of the Rings" en "The Hobbit" trilogy's uit, en er gaan sterke geruchten dat de "Star Wars" films worden uitgebracht.
    En nu maar hopen dat eindelijk ook "The Abyss" en "True Lies" eens worden uitgebracht op Blu-ray.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    2020 wordt een mooi jaar voor 4K UltraHD Blu-ray.

    Naast BTTF komen ook "The Lord of the Rings" en "The Hobbit" trilogy's uit, en er gaan sterke geruchten dat de "Star Wars" films worden uitgebracht.
    En nu maar hopen dat eindelijk ook "The Abyss" en "True Lies" eens worden uitgebracht op Blu-ray.
    Ja, ben er erg benieuwd naar. Afgelopen week nog de EE van LOTR op BD gekeken en op mn 65" (via UHD speler) zag ik wel ruimte voor verbetering. Scherpte en contrast kan ene stuk omhoog en ook denk ik dat HDR/DV een hele grote meerwaarde kan zijn, vooral bij de felle kleuren en landelijke shots. Nu is het toch vaak wat flets en grauw terwijl dat niet hoeft. Ik ga ook de Hobbit-trilogie bekijken (De 3D EE) en dan ben ik wel benieuwd hoe die BD's standhouden. Ik ben heel erg benieuwd The Abyss en True Lies. Volgend jaar zit Avatar 2 denk ik voornamelijk in post-productie dus dan hoop ik dat Cameron tijd heeft voor deze twee. Vooral The Abyss kan denk ik met de vele onderwatershots veel voordeel krijgen van HDR/DV. Maar wel dan graag beide versies, DV/Atmos en ook Under Pressure svp. Dus niet op BD, maar gelijk dan op UHD...

  6. #6

    Standaard

    Eerst zien, dan geloven. De blu-ray's zijn een behoorlijk DNR feest, net als bij de Indiana Jones films.
    Ik hoop dus op een nieuwe 4K scan van de filmnegatieven, en dan geen DNR!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •