De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Apocalypse Now 4K

  1. #1

    Standaard Apocalypse Now 4K

    Weet iemand of deze wel in Nederland wordt uitgegeven?
    De Franse release heeft slechts Franse subs (niet frans gesproken)
    De Duitse heeft slechts Duitse subs.
    In Nederland zie ik wel aankondigingen van een 4K release, maar geen datum, terwijl de anderen allang uit zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Ik zou daar niet erg op rekenen. Ik heb de Engelse uitgave en die heeft alleen Engelse ondertitels voor slechthorenden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    De rechten voor Apocalypse Now zijn nogal een zooitje.
    De final cut word op 19 December uitgebracht in de bioscoop door EYE Filmmuseum......de Redux versie was ooit door A-Film uitgebracht (is failliet) en nu heeft niemand die rechten en heel vroeger had Paramount de rechten voor de originele versie in Nederland, maar voor zover ik weet nu ook niet meer dus heel duidelijk is dat allemaal niet.

    Ik zou de complete set importeren, die heeft alle versies en Hearts Of Darkness docu !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #4

    Standaard

    Als de Nederlandse rechten weer terug zijn vervallen aan de "echte" eigenaar dan liggen die vermoedelijk bij Zoetrope: het bedrijf van Coppola. En die verkopen de "lokale" rechten zo te zien aan de hoogste lokale bieder. Omdat Zoetrope niet onder een grote studio valt zullen die rechten niet naar een lokale vestiging van een studio worden doorgeschoven. En ik geloof niet dat er Nederlandse uitgevers over zijn die zelfstandig zo'n aankoop kunnen opbrengen of rendabel kunnen maken.

    Het kan ook zijn dat de Nederlandse rechten na het faillisement van A-film, overname door RCV en vervolgens Entertainment One bij een bedrijf genaamd WW Entertainment terecht zijn gekomen. Maar die geven geen DVD's of Blu-ray's uit.

    Kort samengevat: importeren is de beste optie.

  5. #5

    Standaard

    Is de Uk uitgave dezelfde als de Us? Ik vraag dit met betrekking van censorship en alternatieve cuts die in de Ik soms voorvallen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het kan ook zijn dat de Nederlandse rechten na het faillisement van A-film, overname door RCV en vervolgens Entertainment One bij een bedrijf genaamd WW Entertainment terecht zijn gekomen. Maar die geven geen DVD's of Blu-ray's uit.
    De catalogus van A-Film is destijds overgenomen door Dutch Filmworks. RCV heeft ooit de catalogus van Miramax overgenomen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    en vervolgens Entertainment One bij een bedrijf genaamd WW Entertainment terecht zijn gekomen. Maar die geven geen DVD's of Blu-ray's uit.
    WW Entertainment geeft wel degelijk DVD's en Blurays uit, wij recenseren deze de laatste tijd regelmatig. Kijk bijv maar naar Hotel Mumbai

    OT: importeren is idd het beste, ik heb de US versie en die is voor niet al te veel te koop en een prachtige uitgave.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    WW Entertainment geeft wel degelijk DVD's en Blurays uit, wij recenseren deze de laatste tijd regelmatig. Kijk bijv maar naar Hotel Mumbai

    OT: importeren is idd het beste, ik heb de US versie en die is voor niet al te veel te koop en een prachtige uitgave.
    Net maar besteld..
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •