De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Toy Story 4 3d?

  1. #1

    Standaard Toy Story 4 3d?

    Is van de nieuwe Toy story, deel 4, geen 3d versie met Nederlandse ondertiteling? Ook de bonus disc is niet hier verschenen?
    Mocht iemand wat weten... graag! Dank je wel

    https://www.amazon.co.uk/gp/product/...KL5A1OLE&psc=1

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Is van de nieuwe Toy story, deel 4, geen 3d versie met Nederlandse ondertiteling? Ook de bonus disc is niet hier verschenen?
    Mocht iemand wat weten... graag! Dank je wel

    https://www.amazon.co.uk/gp/product/...KL5A1OLE&psc=1
    Gisteren de 3D versie ontvangen van Wehkamp. Deze uitgave bestaat uit 3 discs (3D, 2D en bonus disc). De 3D disc heeft inderdaad geen NL subs en dubs (staat ook op de back cover aangegeven), de 2D wel en ook de bonus disc heeft NL subs.
    Laatst aangepast door tmvde : 31-10-2019 om 10:24

  3. #3

    Standaard

    Als het plaatje op Wehkamp klopt, hebben ze deze keer alleen de kijkwijzer 6 op de cover gezet. Heeft die release een slipcover ?. Tot drie dagen terug stond er nog niks over inport bij bol en toen ik het plaatje op wehkamp zag, had ik de hoop op een eigen versie.

    Kan er geen tussen oplossing komen door er wel Nederlandse ondertiteling bij te doen. Want wie de Nederlandse of Vlaamse audiotrack wil gebruiken voor hun te jonge kinderen kijkt toch naar de 2D versie.
    Laatst aangepast door pietdvd : 31-10-2019 om 11:44

  4. #4

    Standaard

    Dank voor de reactie. De wehkamp versie is die uit Engeland? De amazon.co.uk link?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Dank voor de reactie. De wehkamp versie is die uit Engeland? De amazon.co.uk link?
    Nee, heeft alle NL leeftijdslogo’s. Volgens mij heeft de UK uitgave ook 2D geen NL subs of dubs.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Als het plaatje op Wehkamp klopt, hebben ze deze keer alleen de kijkwijzer 6 op de cover gezet. Heeft die release een slipcover ?. Tot drie dagen terug stond er nog niks over inport bij bol en toen ik het plaatje op wehkamp zag, had ik de hoop op een eigen versie.

    Kan er geen tussen oplossing komen door er wel Nederlandse ondertiteling bij te doen. Want wie de Nederlandse of Vlaamse audiotrack wil gebruiken voor hun te jonge kinderen kijkt toch naar de 2D versie.
    Geen slipcover.

  7. #7

    Standaard

    Ik zit met het probleem dat de 2D-schijf er niet bij zat. Kan ik terug naar de Mediamarkt. Gezellig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Als ik het goed begrijp zit het dus zo?

    De 3D versie die hier in Nederland verkrijgbaar is (o.a. bij BOL) bevat 3 discs; de 3D film (zonder NL subs), de 2D film (met NL subs) en de Bonus Disc (met NL subs).

    Het gaat mij voornamelijk om de Bonus Disc, die is dus enkel te krijgen met de 3D versie?

  9. #9

    Standaard

    Helaas ja. Dat is ook de reden waarom ik de 3D versie koop ondanks dat ik geen 3D kan zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Helaas ja. Dat is ook de reden waarom ik de 3D versie koop ondanks dat ik geen 3D kan zien.
    Erg jammer dat we dus geen andere keuze hebben, een 2D uitgave met de Bonus Disc was beter geweest.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Collector Bekijk bericht
    Erg jammer dat we dus geen andere keuze hebben, een 2D uitgave met de Bonus Disc was beter geweest.
    Volgens mij is al sinds de release van Brave bij Pixar de bonus disc alleen bij de 3D versie aanwezig.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •