De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2019
    Woonplaats
    In de buurt van Tiel

    Standaard Game of Thrones: House of the Dragon

    Eerst gingen er verhalen rond over een prequel over hoe mensen op Westeros zijn gekomen en hoe de strijd met de White Walkers is ontstaan. Ruim voor de gebeurtenissen van Game Of Thrones, echter was die serie met Naomi Watts onverwacht gecanceld. Echter heeft HBO nu wel een andere prequel toch groen licht gegeven. Dit is wat ik van Bright heb kunnen lezen

    Kijkers hoeven nog geen afscheid te nemen van Game of Thrones. HBO komt met een nieuwe serie die zich 300 jaar ervoor afspeelt, maakte de Amerikaanse zender bekend.

    House of the Dragon gaat over de familie Targaryen en beslaat tien afleveringen. Miguel Sapochnik, die meerdere afleveringen van Game of Thrones regisseerde, neemt een groot deel van de regie op zich. Schrijver George R.R. Martin, die de boekenreeks schreef waarop de serie is gebaseerd, is ook betrokken bij het maken van House of the Dragon. Wanneer de prequelserie op de buis moet verschijnen, is niet bekendgemaakt.

    De aankondiging van House of the Dragon komt kort na het nieuws dat de stekker is getrokken uit een andere prequel. Die serie zou zich duizenden jaren voor Game of Thrones afspelen en Naomi Watts zou de hoofdrol vertolken. HBO besloot echter niet verder te gaan. Ook andere projecten die na het stoppen van de hitserie eerder dit jaar werden aangekondigd, zouden voorlopig zijn geschrapt.
    Bron: https://www.bright.nl/nieuws/artikel...me-thrones-aan
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 10-05-2022 om 12:50
    Ervaren bioscoopbezoeker | Vele belevingen ervaren: IMAX, ScreenX, Dolby Cinema (mijn favoriet), Dolby Atmos, 4DX, MX4D, Laser Ultra | Trotse Pathé Unlimited Gold abonnementhouder | Geen 3D persoon, alleen als het moet

  2. #2

    Standaard

    Ik vrees dat het een beetje uitmelken aan het worden is. Het niveau van de moederreeks zullen ze wel niet meer halen denk ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vrees dat het een beetje uitmelken aan het worden is. Het niveau van de moederreeks zullen ze wel niet meer halen denk ik.
    Ik denk het ook. Het wachten is op de tekenfilmversie, de musical, Game of Thrones 2000 jaar later.... Maar ja, voor geld doet men alles, kijk maar eens naar alle remakes van klassiekers die tegenwoordig links en rechts verschijnen. Soms geslaagd, maar vaker niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Eerste beelden van House of The Dragon.


  5. #5

    Standaard

    Tsja, ik kijk er wel naar uit. Ik vind dat er nog geen sprake is van uitmelken, het is alweer 2 jaar geleden en een echt hele goede serie die vergelijkbaar ia qua setting, ben ik nog niet tegengekomen. Hoewel ik pas halverwege het eerste seizoen van See zit, die tot nu toe heel aardig is...

  6. #6

    Standaard

    Trailer voor House of the Dragon, 22 augustus op HBO Max.


  7. #7

    Standaard

    We zijn nu halverwege het eerste seizoen en het had van mij wel iets actievoller gemogen, maar ik vermaak me prima.
    Volgende week een tijdsprong van tien jaar, waarbij de jeugdige cast zal worden vervangen. Ik ben benieuwd.


  8. #8

    Standaard

    De laatste twee afleveringen waren geweldig en dat einde van aflevering 9, wow. Volgende week de seizoensfinale.

  9. #9

    Standaard

    Een spectaculair einde van seizoen 1, het lange wachten naar seizoen 2 kan beginnen.

  10. #10

    Standaard

    Een vreemd seizoen. Ik moet bekennen dat ik niet heel erg onder de indruk was van de eerste helft van het seizoen, het was niet slecht maar lang niet op niveau GoT.
    En toen kwam opeens het wisselen van acteurs uit het niets, zonder uitleg. En dat heeft de serie echt wel goed gedaan. Emma D'Arcy was veel beter en overtuigender dan haar voorganger Milly Alcock .
    En het verhaal werd maar beter en beter met erg sterke laatste afleveringen. En nu is het lange wachten begonnen....

    Overigens was de beeldkwaliteit op HBO met de donkere scenes wel soms dramatisch. Het kan ook aan mijn tv liggen, waarvan bekend is dat wat moeite heeft near-black scenes. Maar soms was amper te zien wat er gebeurde. Gelukkig komt er een UHD uit, hoewel ik twijfel of ik die meteen ga kopen.

  11. #11

    Standaard

    17 juni start bij ons het nieuwe seizoen.




  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Dan zullen die verschillende abonnementen wel ingegaan zijn. Voor deze wil je toch wel een Premium abo hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •