Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 173 worden weergegeven.

Discussie: welke tv kiezen

  1. #1

    Standaard welke tv kiezen

    Ik ben inmiddels al 2 weken druk aan het zoeken naar een tv die mijn samsung ue49ks8000 kan vervangen.
    Ik twijfel nog tussen 2 modellen:

    - LG 55C9PLA
    - Samsung 55Q90R

    in bv de mediamarkt ze bekijken is leuk, maar die demofilmpjes zijn zo gemaakt dat al het goede van het type echt uitgelicht wordt.
    Wellicht zijn er hier mensen die 1 vd types hebben.

    Waar gebruik ik hem voor:
    - apple tv 4k voor videoland en Disney+
    - PS4 games
    - Blu-ray speler laat zich raden: voor blu-rays
    - 4K mediaspeler films
    - tv zelf voor netflix

    de voordelen die ik zelf heb kunnen ontdekken zijn:
    Samsung: one connect (heb ik nu ook, en das erg fijn), felle kleuren (hou ik van, maar mijn vriendin weer niet)
    LG: de zwarte kleuren, vloeiend beeld.

    Hopelijk zijn er hier wat mensen die nog wat aanvullingen hebben.

    Thanks alvast
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Keuze tussen OLED en QLED is voor mij in een handomdraai gemaakt. Altijd OLED.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Thanks, ik moet ook zeggen dat het denk ik ook wel mn voorkeur gaat krijgen
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  4. #4

    Standaard

    OK. Dan zijn we klaar, dus. Jij bent wel erg snel overtuigd, zonder dat Claudio de voors en tegens van OLED vs QLED toelicht. Voor mij zou die keuze niet zo vanzelfsprekend zijn. Ik zou zeggen: ga eerst eens wat reviews lezen (mocht je dat nog niet gedaan hebben). En ik geef toe: het blijft een lastige en vooral ook persoonlijke keuze, die mede ingegeven is door wat je thuis hebt staan, denk ik. Ik heb een Samsung (geen QLED weliswaar), maar als voormalig plasmagebruiker ben ik enorm verrast door de zuivere kleurweergave (altijd de beeldinstelling Film/Movie gebruiken!), de scherpte, de zwartwaarden en detaillering hierin, en de vlekkeloze bewegingsweergave. Alleen de kijkhoek valt tegen, maar dat schijnt met de nieuwste QLED-modellen ook opgelost te zijn. Plus: een QLED lijkt mij door de hogere helderheid van het beeld ook beter geschikt om in verlichte ruimtes of overdag te kijken zonder dat je kwaliteit inlevert. En de OneConnect box van Samsung is echt een geniale oplossing. Heeft UHD je interesse dan moet je weten dat LG wél Dolby Vision ondersteunt en Samsung (nog) niet, mocht je dat belangrijk vinden. Het aantal UHD Blu-rays met Dolby Vision is weliswaar nog erg beperkt, maar groeit langzaam.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-11-2019 om 09:36
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn review van bijna vijf jaar geleden staat nog als een huis. Check enkele vergelijkingstesten tussen OLED en QLED. Maar goed, slechte tv's zijn er niet. Het blijft een persoonlijke keuze...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Als ik apple tv en netflix en 4k mediaplayer zie staan, dan lijkt Dolby Vision een must. Dan is de keus snel gemaakt. Maar als je daar geen waarde aan hecht, dan moet je gewoon een lijstje maken met punten en daar zwaartes aan hangen wat voor jou het meeste mee telt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik apple tv en netflix en 4k mediaplayer zie staan, dan lijkt Dolby Vision een must. Dan is de keus snel gemaakt. Maar als je daar geen waarde aan hecht, dan moet je gewoon een lijstje maken met punten en daar zwaartes aan hangen wat voor jou het meeste mee telt.
    Leg uit, want dat begrijp ik niet. Voor 4K UHD-weergave heb je minimaal HDR nodig. Dolby Vision is geen must, alleen een nice-to-have. Steeds meer UHD Blu-rays kun je behalve met HDR ook met Dolby Vision bekijken, mits die dat ondersteunen. Wat mooier/beter is blijft een kwestie van smaak, al neigt men ertoe om de Dolby Vision-weergave iets fraaier te vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Leg uit, want dat begrijp ik niet. Voor 4K UHD-weergave heb je minimaal HDR nodig. Dolby Vision is geen must, alleen een nice-to-have. Steeds meer UHD Blu-rays kun je behalve met HDR ook met Dolby Vision bekijken, mits die dat ondersteunen. Wat mooier/beter is blijft een kwestie van smaak, al neigt men ertoe om de Dolby Vision-weergave iets fraaier te vinden.
    Hij wilde meningen weten, en het is dan een must-have voor mij. Heel veel nieuwe series en films via de streaming services hebben Dolby Vision, en het lijkt mij (nog steeds mijn mening) erg dom als je nu een tv gaat kopen, terwijl je deze services gaat afnemen, dan niet meteen voor de hoogste kwaliteit gaat als je dat wel kunt (ook qua financiën).
    Als je die behoefte niet hebt, ook prima natuurlijk. Ik zou dat zelf lastig vinden met een aankoop, als ik weet dat er een betere versie is, maar we zijn niet allemaal hetzelfde. Ik zou bijvoorbeeld nooit een blu-ray kopen van een film als er ook een UHD van is (behalve als het een 3D is).

  9. #9

    Standaard

    hier de update: Het is de OLED geworden.
    Wat een fantastisch mooi en vloeiend beeld. Ik vond mijn vorige 4K al zeer mooi beeld, maar het valt in het niet bij deze.
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gefeliciteerd. Goeie keuze. 1 tip. Pas op met rode logo's. Vooral Netflix en YouTube. Het is niet dat ze inbranden, maar een kleur die vaak gebruikt wordt, zal geleidelijk minder helder worden, waardoor je het blijft zien bij een achtergrond met veel roodtinten. In 90% kun je het dus letterlijk niet zien. Wellicht is jouw generatie OLED alweer een stuk beter.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    thnx, ik zal daar zeker rekening mee houden.
    Youtube zal het probleem niet zijn, maar Netflix staat wel meer dan gemiddeld aan
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  12. #12

    Standaard

    Ik heb sinds vorige week de 65 inch versie van deze LG OLED65C9PLA

    En ik moet zeggen wow dit is geen tv meer maar een ervaring...
    Dit is voor mij de beste TV/Ervaring die ik ooit heb gehad.

    Nu ook Disney+ en Netflix in Dolby Vision en met Atmos sound...
    20200309_142905.jpg20200309_142540.jpg

    Wat een beeld heeft deze tv zeg... was even zoeken naar de (mijn smaak) beste instelling maar die heb ik nu gevonden.

    Ik ga nu echt alle 85 UHD films die ik heb opnieuw bekijken..

    En games zien er hier ook fantastisch uit.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb sinds vorige week de 65 inch versie van deze LG OLED65C9PLA

    En ik moet zeggen wow dit is geen tv meer maar een ervaring...
    Dit is voor mij de beste TV/Ervaring die ik ooit heb gehad.

    Nu ook Disney+ en Netflix in Dolby Vision en met Atmos sound...
    20200309_142905.jpg20200309_142540.jpg

    Wat een beeld heeft deze tv zeg... was even zoeken naar de (mijn smaak) beste instelling maar die heb ik nu gevonden.

    Ik ga nu echt alle 85 UHD films die ik heb opnieuw bekijken..

    En games zien er hier ook fantastisch uit.
    Leuk dat je zo'n goede ervaring hebt.
    Ik heb met m'n Sony scherm ook nog steeds een wow ervaring.

  14. #14

    Standaard

    Ben iets minder enthousiast de laatste tijd over mijn 65'' LG OLED TV. Na 3 jaar zie je duidelijk het inbranden.
    Op mijn tv word dagelijks circa 30 minuten teletekst gekeken.
    Als een tv uitzending of film een achtergrond heeft van b.v. oranje, dan kan je delen van teletekst er duidelijk doorheen
    zien en het is ook te lezen. Zou niet mogen denk ik.
    Laatst aangepast door navarone : 11-03-2020 om 17:41

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is vanaf het begin een bekend fenomeen, wat pas na een aantal jaar naar voren komt. Kleuren die veel weergegeven worden (met name rood) raken langzaam opgebruikt, waardoor ze minder fel zijn. Dit zie je terug als donkere plekken of in mijn geval de tekst 'Netflix'. Ze zeggen dat dit vooral iets is wat bij de 6- en 7-serie vaker voorkomt, maar nieuwere versies zijn nog niet oud genoeg om dat echt te kunnen constateren. De 6-serie was echter de eerste echte consumentenversie en ondanks dat er niet heel veel verbetering in techniek mogelijk is, zijn ze wel iets verbeterd op dat vlak en is de service van LG prima. Ik zou er eens een mailtje aan wagen. OLED is en blijft echter organisch, wat inhoudt dat ze afnemen in helderheid. Veel teletext-rood weergegeven, betekent lokale 'slijtage'. Dus wil je 100% garantie; koop dan geen OLED, maar kies voor QLED of wacht een aantal jaar op Microled, want dat biedt alle voordelen en vooralsnog geen nadelen. Ieder geval niet 'inbranden' en veel hogere nitswaarde.

    Ik heb daarentegen al een vervanger besteld; een 2020-OLED. Als tussenpaus voor wanneer Microled betaalbaar wordt. Maar ik kan en wil niks anders dan de kwaliteit van OLED. Makkelijk kletsen, want ik vervang mijn tv toch vaak na een jaar of 3 of zo.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-03-2020 om 18:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ... Makkelijk kletsen, want ik vervang mijn tv toch vaak na een jaar of 3 of zo.
    En je hebt waarschijnlijk ook een vrouw die dat niet raar vindt? Een goedwerkende TV na drie jaar al weer vervangen, bedoel ik? Ik zou direct commentaar krijgen als: Waarom? Hij doet het toch nog prima? Zeker als de techniek nog steeds dezelfde is. En groter is bij ons al helemaal uit den boze. Maar ja, dit is waarschijnlijk net zoals met bepaalde autoliefhebbers die na slechts drie jaar weer een nieuwe kopen, alleen maar omdat er net een nieuw model uit is (terwijl de oude nog prima rijdt)...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En je hebt waarschijnlijk ook een vrouw die dat niet raar vindt? Een goedwerkende TV na drie jaar al weer vervangen, bedoel ik? Ik zou direct commentaar krijgen als: Waarom? Hij doet het toch nog prima? Zeker als de techniek nog steeds dezelfde is. En groter is bij ons al helemaal uit den boze. Maar ja, dit is waarschijnlijk net zoals met bepaalde autoliefhebbers die na slechts drie jaar weer een nieuwe kopen, alleen maar omdat er net een nieuw model uit is (terwijl de oude nog prima rijdt)...
    Gewoon omdat het kan zou voor Claudio gelden.
    Als ik puur naar m'n zelf kijk dan is het hier gemiddeld om de 4 a 5 jaar.

    Als je het leuk vind en financieel kan wat is dan het probleem Marcel ?

    Mijn PS4 & Xbox doen het ook nog prima maar toch wil ik Day1 een next-gen console in huis hebben.

    Vergeet trouwens niet dat je bij Plattetv een leuke cent terug krijgt voor je huidige model.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2020 om 11:18

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zelf nog altijd met de Panasonic 65VT60 aan de gang, de laatste plasma die Panasonic ooit uitbracht. Na een dikke zes jaar, zijn er ook wel sporen van retentie ttz soms blijft een logo van bv. Oppo speler nazinderen, soms zelfs het Viera logo van Panasonic zelf.

    Maar zo lang deze het blijft doen zal deze ook blijven hangen. Niet echt de behoefte om die om de drie jaar te vervangen.

    Zou zelf sowieso ook voor een OLED scherm gaan, als het nu zou moeten wellicht ook een C9 en dan waarschijnlijk terug in maatje 65" hoewel 77" hier ook geen probleem zou mogen zijn. Maar de nieuwe welke Claudio in voorbestelling heeft de LG GX 77" zal wellicht wel zéér stevig aan de prijs zijn. Denk dat Claudio serieuze overtuigingskracht heeft bij zijn wederhelft

    Als ik nu kijk naar de prijzen is momenteel het verschil tussen de C9 65" en 77" ook bijzonder groot. Kleine 2000€ voor de 65" en minimum tweemaal zoveel voor de 77"
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mij motto; geniet van het leven en voor mij is dit puur geluk, dus zo logisch als wat... En ja, het kan en mag van mezelf, omdat ik best moeite had 3D los te laten. Anders... Mijn vrouw vind het allemaal wel best en hebben beiden wat ons hartje belieft. We werken er keihard voor... Dus geen concessies of compensatie nodig. Ik wou bijvoorbeeld geen hond, maar zwak als ik ben rent een Shiba Inu van net 8 weken rond. Het is geven en nemen, maar zoals eerder gezegd, ik kan makkelijk kletsen met al die privileges.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Nou claudio jij bent niet de enige die elke 3-4 jaar verandert hoor.

    ik ben er ook zo 1 tje, en kan niet anders zeggen dat voor mij na een pioneer 600m de keuze alleen oled kon zijn.

    maar smaak blijft altijd persoonlijk.
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  21. #21

    Standaard

    Nou dan maar even een schop onder dit draadje ipv een eigen nieuw draadje starten.
    Het is inmiddels 2021 e ons begin was op zijn zachtst gezegd net florissant.
    Nu moet er dus over 3 a 4 maanden een nieuwe TV komen dus er is nog genoeg oriëntatie tijd.
    Ik had een 58inch Philips 4k (58PUS6203) en was ondanks dat Philips geen Philips meer is toch wel tevreden hierover.
    Een Samsung wil ik niet omdat daar binnen een jaar reclame in je menu's komt die niet uit te schakelen is.
    Budget 1000 euro, kom maar op, wat raden jullie aan? Liefst minimaal 58inch (groter mag ook).

  22. #22
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oef... Zoveel keuze? 58" is sowieso beperkt, dus zal de keuze snel tussen 55" of 65" vallen. Trakteer jezelf zou ik zeggen, anders kun je naar mijn overtollige Blu-ray's fluiten... En wil je dan LED of OLED? Sowieso loont het om de komende maanden de websites van plattetv e.a. in de gaten te houden. Rond april mei komen de nieuwe series en gaan prijzen alle kanten op. Het allerbelangrijkste; betaal nooit wat er op de website staat, maar vraag naar een aanbod, dus bij voorkeur niet op bol.com of coolblue kijken, want die doen niks. Het tweakers prize topic is heel handig om alle laatste prijsaanbiedingen te vinden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-02-2021 om 23:32
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Oef... Zoveel keuze? 58" is sowieso beperkt, dus zal de keuze tussen 55" of 65" uitvallen. Trakteer jezelf zou ik zeggen, a derde kun je naar mijn overtollige Blu-ray's fluiten... En wil je dan LED of OLED? Sowieso loont het om de komende maanden de websites van plattetv e.a. in de gaten te houden. Rond april mei komen de nieuwe series en gaan prijzen alle kanten op. Het allerbelangrijkste; betaal nooit wat er op de website staat, maar vraag naar een aanbod, dus bij voorkeur niet op bol.com of coolblue kijken, want die doen niks. Het tweakers prize topic is heel handig om alle laatste prijsaanbiedingen te vinden.
    Tweakers kijk ik al regelmatig idd.
    OLED is mooi maar brand dat nog steeds in? ik doe meestal vrij lang met een TV dus dan is dat wel een dingetje, plus de prijs bij 65 inch ....
    65inch is uiteraard ook geen probleem hoor, plattetv kijk ik ook en die hebben wel scherpe aanbiedingen af en toe, kan het alleen nu nog niet kopen (past niet qua ruimte op de ark)
    Qua prijs wordt het dus LED dan is 65inch ruimschoots beschikbaar binnen mijn budget en zelfs 70inch valt daarbinnen dus waarschijnlijk wordt het zelfs 70inch.

  24. #24
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat je geen haast heb is alleen maar goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Tweakers kijk ik al regelmatig idd.
    OLED is mooi maar brand dat nog steeds in? ik doe meestal vrij lang met een TV dus dan is dat wel een dingetje, plus de prijs bij 65 inch ....
    65inch is uiteraard ook geen probleem hoor, plattetv kijk ik ook en die hebben wel scherpe aanbiedingen af en toe, kan het alleen nu nog niet kopen (past niet qua ruimte op de ark)
    Qua prijs wordt het dus LED dan is 65inch ruimschoots beschikbaar binnen mijn budget en zelfs 70inch valt daarbinnen dus waarschijnlijk wordt het zelfs 70inch.
    Helaas zit er een groot prijsverschil tussen 55” en 65”, wij heb een Sony 55” A89, geweldige TV met schitterend beeld en geluid.
    De nieuwe OLED schermen branden niet meer zomaar in, zolang je ‘m niet gebruikt met langdurig stilstaande beelden valt het allemaal reuze mee.
    Ook heeft Sony allemaal maatregelen genomen om inbranden te voorkomen, zoals panel refresh, panel calibration en pixelshift.

    De Sony A89 is echt een prachtige 4K OLED Smart TV, geeft zo’n mooi beeld en geluid. Wat een verschil, echt wat is het een ware bioscoop beleving en een genot om een series of films op deze 4K OLED te bekijken.

    Verder is het super handig dat zowel Chromecast als Airplay 2 ingebouwd zit, waardoor beeld en geluid van al je apparaten, telefoons, tablets op je TV kan krijgen.

    Alle Android apps kunnen op deze TV worden geïnstalleerd, Netflix, Prime Video, Disney+ en AppleTV+ staan er al op en zijn speciaal gekalibreerd voor deze TV. En ook bijv. Spotify en YouTube staan erop.

    Deze TV overtreft onze verwachtingen ook al hadden we voor dat deze nu bij ons staat al flink ons huiswerk gedaan en wisten we op papier reeds dat het een TV zou zijn die niet alleen qua design maar ook qua specificaties bij ons zou passen.
    Een verschil met het Sony A8 model is o.a. de afstandsbediening, deze heeft verlichting bij de A89 wat erg handig als het donker is. Ook het geluid is echt geweldig met de ingebouwde boxen
    Wij kunnen iedereen die een thuisbioscoop wil de Sony 55A89 aanraden
    Laatst aangepast door Hereistom : 19-02-2021 om 22:31

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •