De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SPIDER MAN: Far From Home is vanaf 13 november te koop op DVD, Blu-ray, 3D-BD en 4K

    SPIDER MAN: Far From Home is vanaf 13 november te koop op DVD, Blu-ray, 3D-BD en 4K UHD - ook in Ltd steelbook

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zeer amusante prent! Maar gaan ze nu ook al verplichten de 4K te kopen als je de bonusdisc wil? Bah!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeer amusante prent! Maar gaan ze nu ook al verplichten de 4K te kopen als je de bonusdisc wil? Bah!
    Kom op Werner, je kan ook wel overal over klagen he. Je kan niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

  4. #4

    Standaard

    Kan zijn maar ik word toch weer onnodig op kosten gejaagd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kan zijn maar ik word toch weer onnodig op kosten gejaagd.
    Niet lullig bedoeld, maar dat doe je echt zelf. Je kan dit soort trucs verwachten van een commercieel bedrijf. Sony wil in Frankrijk nog wel eens betere combo's uitbrengen, zo heb ik van Homecoming de UHD/3D/BD combi uit Frankrijk. Van Far from Home zal ik toch ook moeten double-dippen wil ik de 3D en de UHD willen hebben. Tis helaas niet anders. Maar in een wereld waarin fysieke release erg onder druk staan vind ik het al heel wat dat ze dit soort LE's uitbrengen. wel in de toekomst graag met andere coverart, want die is echt gemaakt door een noob in Photoshop. Wat een ramp...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    wel in de toekomst graag met andere coverart, want die is echt gemaakt door een noob in Photoshop. Wat een ramp...
    Persoonlijk vind ik de cover van de steelbook (welke ik zelf besteld heb) het mooiste. Die andere zijn echt vreselijk mijn inziens.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •