De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spaanse Mickey Mouse 90-box; wat staat erop?

    Ik zag tijdens mijn week Zuid-Spanje een box à la https://www.amazon.co.uk/Mickey-Mous.../dp/B07HSRHGH7 in de supermarkt staan. Ik kon niet achterhalen wat er precies aan afleveringen op staan. Heeft iemand meer info?

  2. #2

    Standaard

    als je de ASIN Googlet kom je op de productpagina van Amazon.es uit en daar staat een Spaanse beschrijving bij. Via Google Translate staat er dit:


    Product omschrijving
    Begin met lachen!
    Deel 1: Deze kinderkomedie brengt kinderen naar een wereld vol verrassingen, muziek en grappige verhalen. Mickey Mouse en zijn vrienden Donald en Goofy zullen komische avonturen beleven in deze serie gerestaureerde en geremasterde shorts. De toeschouwers zullen niet kunnen stoppen met lachen kijken naar Mickey en zijn vrienden worden bang door vier geesten of kijken naar Goofy die een nieuw super home cinema-systeem opzet wanneer plotseling na een klap de waanzin begint.

    Begin met lachen!
    Deel 3: De kinderkomedie stelt voor om de zeilen van een schip met Mickey, Goofy en Donald Duck te openen om een ??reis te beginnen.Begin met lachen!
    Deel 4: Als je denkt dat je Mickey Mouse al kent, heb je het mis! Begin met lachen! en ontdek waarom Mickey en zijn vrienden nog steeds de meest leuke, avontuurlijke en coole personages zijn die je kent!

    synopsis

    Begin met lachen! Deel 1: Deze kinderkomedie brengt kinderen naar een wereld vol verrassingen, muziek en grappige verhalen. Mickey Mouse en zijn vrienden Donald en Goofy zullen komische avonturen beleven in deze serie gerestaureerde en geremasterde shorts. De toeschouwers zullen niet kunnen stoppen met lachen kijken naar Mickey en zijn vrienden worden bang door vier geesten of kijken naar Goofy die een nieuw super home cinema-systeem opzet wanneer plotseling na een klap de waanzin begint.

    Begin met lachen! Deel 3: Kinderkomedie stelt voor om de zeilen van een schip met Mickey, Goofy en Donald Duck te ontvouwen om een ??reis over de oceaan te starten

    Begin met lachen! Deel 4: Als je denkt dat je Mickey Mouse al kent, heb je het mis! Begin met lachen! en ontdek waarom Mickey en zijn vrienden nog steeds de meest leuke, avontuurlijke en coole personages zijn die je kent!
    Hier zie ik nog wat meer info: https://www.giuntialpunto.it/product...versario-3-dvd
    O.a staat er dat het ook NL gesproken is:
    Dettagli prodotto

    • EAN: 8717418539856
    • Genere: Animation
    • Lingue: Spagnolo (Sottotitolato)Inglese (Sottotitolato)Francese (Sottotitolato)Olandese (Sottotitolato)Spagnolo (Doppiato)Inglese (Doppiato)Francese (Doppiato)Olandese (Doppiato)Inglese (Lingua originale)Inglese (I sottotitoli per non udenti)
    • Dimensioni confezione: 1 x 14 x 20 cm - ( Peso: 26 g )
    • Data di uscita: 21/11/2018
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-11-2019 om 10:36

  3. #3

    Standaard

    Bedankt. Is dus een soort best of als ik het zo lees.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •