De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Starzplay

  1. #1

    Standaard Starzplay

    Op de apple tv is inmiddels ook starzplay beland, een nieuwe streaming dienst. Zie daar paar leuke series, als The Spanish Princess, Power, Pennyworth. Kost 4,99 per maand, Eerste maand is gratis.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Starzplay vindt je als 'channel' onder apple tv.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Ik kom vandaag volledig uit de lucht gevallen... Ik hoor dat verschillende mensen een refund van Lionsgate+ ontvingen op hun bankrekening.

    Nu blijkt dat de dienst vanaf 1 april uit Benelux verdwijnt.

    Er waren nog enkele series die ik graag wilde zien, en niet beschikbaar zijn op andere diensten of fysieke dragers.

    Ik heb nooit een mail van Lionsgate+ gekregen met een waarschuwing dat de dienst ging stopgezet worden.

    Daarnaast maakt de dienst ook deel uit van het basispakket van TV Vlaanderen. Ook daar geen melding gekregen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •