De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Irishman (Streaming)

    The Irishman (Streaming)

    Een 3,5 uur durend gangsterepos van levende legendes Martin Scorsese, Robert De Niro, Al Pacino en Joe Pesci.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 10-12-2019 om 10:58

  2. #2

    Standaard

    Ik kan mij goed vinden in de review. Je snijdt een punt aan wat ik zei tijdens het kijken van de film, en nooit over nagedacht had. Dat ze wel met de digitale middelen het uiterlijk kunnen verjongen, maar dat de motoriek niet mee verjongt... Het viel me het sterkst op toen het karakter van De Niro verhaal ging halen bij de groenteboer die aan zijn dochter had gezeten. Bij de scene kon je zo duidelijk zien dat de schoppen van een oudere man kwamen, en niet van iemand in de bloei van zijn leven .

    Desalniettemin een sterke film, misschien inderdaad ietwat te lang, maar het verveelt nooit. Pesci en De Niro waren echt ijzersterk. En zoveel bekende acteurs in bijrollen, het was bijna lastig om al die bekende koppen bij te houden. Dikke aanrader.

  3. #3

    Standaard

    Klopt hoor, deze scene deed me ook heel erg denken aan de scene uit The Godfather waarin James Caan iemand op straat in elkaar sloeg. De nepslagen waren toen ook zo duidelijk te zien. Dat had ik ook bij de scene in The Irishman.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik kan mij goed vinden in de review. Je snijdt een punt aan wat ik zei tijdens het kijken van de film, en nooit over nagedacht had. Dat ze wel met de digitale middelen het uiterlijk kunnen verjongen, maar dat de motoriek niet mee verjongt... Het viel me het sterkst op toen het karakter van De Niro verhaal ging halen bij de groenteboer die aan zijn dochter had gezeten. Bij de scene kon je zo duidelijk zien dat de schoppen van een oudere man kwamen, en niet van iemand in de bloei van zijn leven .
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 20-12-2023 om 11:33

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •