Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 245 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Once a upon a time in the west

  2. #177

    Standaard

    Die van The Fountain mag ook bij mijn rijtje dat hier ergens moet staan. Zo deprimerend mooi, I love it
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #178

    Standaard

    Gladiator, prachtig werk van Hans Zimmer
    Kingdom Of Heaven
    LOTR

  4. #179

    Standaard

    Once Upon A Time In The West, Openingstrack van Boondock Saints, Amelie, Kill Bill, LOTR. Maar zeker op de nummer 1 positie voor mij: Into The Wild.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  5. #180

    Standaard

    Van de meer recente films vind ik de volgende soundtracks erg mooi;

    -Nick Cave & Warren Ellis- The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford
    -Howard Shore- Eastern Promises
    -John Murphy- Sunshine
    -Clint Mansell- The Fountain
    -Dario Marianelli- Atonement
    -Johnny Greenwood- There Will Be Blood

    Net binnen: Hans Zimmer & James Newton Howard- The Dark Knight.....smullen!!
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #181

    Standaard

    Misschien een beetje off-topic, maar weet iemand waar je voor geschikte prijzen soundtracks kunt kopen? Ik kijk wel eens op bol.com of frs.nl, maar daar zijn ze vaak erg duur, terwijl cd-wow bijvoorbeeld een klein assortiment heeft imo.

    Ik ben zelf op zoek naar insomnia, jurassic park en star wars soundtracks namelijk.

  7. #182

    Standaard

    Bij Amazon is het redelijk betaalbaar, daar zijn de meeste OST's tussen de 10 en de 15 dollar (6-10 euro). Dit is wel exclusief verzendkosten en eventuele douanekosten (vanaf 1 dec. mag je tot 150 euro heffingsvrij invoeren en geldt laatstegenoemde dus niet meer).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #183

    Standaard

    -Black Hawk Down
    -Pearl Harbor
    -Band of Brothers
    -The Fountain
    -Last of the Mohicans
    -Gladiator
    -Pirates of the Caribbean
    -Finding Neverland
    -Lord of the Rings
    -Transformers
    -300

    De meeste van dit rijtje heb ik ook op cd, en kan er echt uuuuuren naar luisteren.
    Ben benieuwd naar de Kingdom of Heaven score, denk dat die ook wel in mijn straatje ligt.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de Kingdom of Heaven score, denk dat die ook wel in mijn straatje ligt.
    For sure

    Btw, wel de director's cut van de film kijken he
    Laatst aangepast door Martin Z. : 20-07-2008 om 15:46
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bij Amazon is het redelijk betaalbaar, daar zijn de meeste OST's tussen de 10 en de 15 dollar (6-10 euro). Dit is wel exclusief verzendkosten en eventuele douanekosten (vanaf 1 dec. mag je tot 150 euro heffingsvrij invoeren en geldt laatstegenoemde dus niet meer).
    www.axelmusic.com heeft ook een aardige selectie en is niet echt duur, maar de meest recente titels hebben ze niet. Wil je echter de speciale releases hebben (gelimiteerde uitgaves e.d.) dan kun je het beste terecht bij de volgende webwinkels:

    www.moviemusic.com
    www.intrada.com
    www.screenarchives.com

    Het nadeel is wel dat wanneer het om gelimiteerde uitgaves gaat je er als de kippen bij moet zijn, anders heb je pech.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Ik denk dat het nog lang zal duren eer ik weer een film(reeks) tegenkom met zo'n herkenbare én goede soundtrack.
    Dit had ik natuurlijk niet moeten zeggen enkele dagen voordat ik The Dark Knight ging kijken, de soundtrack van die film kan toegevoegd worden aan mijn favorieten en dan vooral de fantastische als een mokerslag aankomende openingstrack Why So Serious en de andere tracks met een Joker-thema. Die opbouwende violen en/of gitaren versterkten de suspence in de scenes waarin ze gespeeld werden op schitterende wijze.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dit had ik natuurlijk niet moeten zeggen enkele dagen voordat ik The Dark Knight ging kijken, de soundtrack van die film kan toegevoegd worden aan mijn favorieten en dan vooral de fantastische als een mokerslag aankomende openingstrack Why So Serious en de andere tracks met een Joker-thema. Die opbouwende violen en/of gitaren versterkten de suspence in de scenes waarin ze gespeeld werden op schitterende wijze.

    Inderdaad, Hans Zimmer kan het nog steeds. :razz:

    Drie scenes om precies te zijn en het is bedoeld om de dreiging van The Joker voelbaar te maken.

  13. #188

    Standaard

    Hans Zimmer & James Newton Howard toch?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Hans Zimmer & James Newton Howard toch?
    yep.

  15. #190

    Standaard

    vind soundtrack van Transformers en serie Battlestar Galactica goed bij de beelden passen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #191

    Standaard

    Hadden jullie ook bij Why So Serious dat je eerst denkt, wat is dit in hemelsnaam?
    En dat je er later wel enige vorm van muziek in ontdekte?

  17. #192

    Standaard

    - First Blood (en dan met name Home Coming, de begintune) en First Blood 2 van Jerry Goldsmith
    - Rocky 1-4. Ook die jaren 80 nummers van Surivivor ed...zal wel jeugd sentiment zijn.
    - The Exorcist. Ik krijg nog elke keer kippevel als ik die film kijk, die nonnen zie lopen en Tubular Bells begint
    - Ecstacy Of Gold van Ennio Morricone is natuurlijk ook geweldig.

    En ik vind de soundtrack van Lucio Fulci en Dario Argento films ook te gek.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hadden jullie ook bij Why So Serious dat je eerst denkt, wat is dit in hemelsnaam?
    En dat je er later wel enige vorm van muziek in ontdekte?
    Vanaf 2 minuten ongeveer gaat die pas echt los hoor

    'I'm Not a Hero' en 'I Thought My Jokes Where Bad' zijn overigens ook briljant.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hadden jullie ook bij Why So Serious dat je eerst denkt, wat is dit in hemelsnaam?
    En dat je er later wel enige vorm van muziek in ontdekte?
    Ik had dit. Maar toen ik deze meermaals luisterde vond ik dit gewoon geniaal. De hele cd vind ik trouwens enorm goed. Elke track past perfect.

    Ik ben een enorme fan van Hans Zimmer en heb dan ook het merendeel van zijn soundtracks hier liggen. Ook de Battlestar Galactica cd's horen bij men favorieten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #195

    Standaard

    - The Great Escape
    - Once Upon A Time In The West
    - Schindler's List
    - Indiana Jones
    - Band Of Brothers
    Laatst aangepast door wo2-freak : 31-07-2008 om 12:12

  21. #196

    Standaard

    Why So Serious heeft veel dreigende lage tonen die mooi via de subwoofer de zaal ingeramd kunnen worden, zeer goed nummer.
    Ik heb de film zelf nog niet gezien, wel de scene met de SPOILER jeweetwel in het begin.

  22. #197

    Standaard

    random volgorde

    Trois couleurs blue
    Amelie
    The man who cried
    Amen
    Schindlers list
    Good bye Lenin
    Leon
    A very long engagement

    en alle die ik nu even vergeten ben :razz:

  23. #198

    Standaard

    1. Batman Begins
    2. The Last Samurai
    3. Gladiator
    4. 24 Season 4 en 5
    5. Blood Diamond

  24. #199

    Standaard

    -ghost busters
    -requiem for a dream
    -lord of the rings
    -the gatiator
    -csi las vegas
    -band of brothers

    enz... ga zo maar door

  25. #200

    Standaard

    De laatste paar dagen heb ik vaak de soundtrack van The Dark Knight op iTunes en m'n iPod aanstaan.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •