De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 6 Underground (Streaming)

    6 Underground (Streaming)

    Als je dood bent kan je het leven leiden wat je wilt.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad een zooitje deze film. Er had iemand moeten zijn die tegen Bay zei: dit moet anders. Ik was er al bang voor bij het begin met die achtervolging: degene die dacht dat achtereenvolgende shots van 0,5 seconden lekker wegkijkt moet echt een andere baan zoeken (Bay zelf, neem ik aan).
    Wel een pluspunt is de magneetscene, die was leuk. En qua beeld was het weer heel goed, degene die tegen streaming zijn omdat het nooit zo goed kan zijn als een disc, moeten deze film maar eens bekijken.

    Hoe komt je cijfer nog op een 7,5 Rogier, dat kan toch niet kloppen (afgaande op de review)?

  3. #3

    Standaard

    Klopt JP, die magneet scène was wel aardig maar tegen die tijd was ik al aardig afgehaakt moet ik zeggen. Beeld en geluid waren wel top inderdaad. Maar zeker, Bay had echt beteugeld moeten worden, dit ging nergens meer over.
    Vwb het cijfer, een 7,5 is een gemiddelde van mijn cijfer (een 5, en das nog mild. Staat erbij als het goed is) en de gegeven cijfers door de lezers.

  4. #4

    Standaard

    Ik zie het nu inderdaad. Iemand heeft dus een 10 gegeven, smaken verschillen nu eenmaal...... Ik heb voor de balans mijn 4 erbij gezet.

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat ik tegen velen in ga. Heb hem een 7 gegeven. Dit obv beeld, geluid en de aktie scenes. Gewoon heerlijke botte domme aktie. Wanneer je verstand op 0 zet dan kun je genieten van deze no brainer. Met alle respect, maar meer dan dit heb ik weinig eerder gezien van Michael Bay. Rechtlijnige simpele verhaallijn, dus weinig diepgang kan soms heerlijk zijn.

    De scenes met die metalen buizen die dwars door de auto en inzittenden klieven Heerlijk (is ziek, ik weet het).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik denk dat ik tegen velen in ga. Heb hem een 7 gegeven. Dit obv beeld, geluid en de aktie scenes. Gewoon heerlijke botte domme aktie. Wanneer je verstand op 0 zet dan kun je genieten van deze no brainer. Met alle respect, maar meer dan dit heb ik weinig eerder gezien van Michael Bay. Rechtlijnige simpele verhaallijn, dus weinig diepgang kan soms heerlijk zijn.

    De scenes met die metalen buizen die dwars door de auto en inzittenden klieven Heerlijk (is ziek, ik weet het).
    Nou, zelfs met verstand op nul kon ik deze absurde ridicule onzin niet verdragen. En meer heb ik zeker gezien van Bay, dan zou ik eens 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi eens opzetten. Een wereld van verschil.
    Daarnaast ben ik ook zeker soms van de guilty pleasures, verstand-op-nul en films met weinig diepgang, maar 6 Underground is zo'n gedrocht geworden dat het aan geen enkele laagstaande verwachtingen kan voldoen, zelfs bij nul graden Kelvin. Naar mijn bescheiden mening dan

  7. #7

    Standaard

    Hij kan het wel, zie films als The Island en The Rock. Verder sluit ik mij aan bij de post van Rogier......

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •