De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker (Bioscoop)

    Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker (Bioscoop)

    De laatste, ultieme en beslissende strijd met de Dark Side in dit afsluitende deel van de indrukwekkende Starc Wars-saga.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Daarna kwam de tweede spin-off namelijk Solo: A Star Wars Story. Josh Trank zou deze gaan maken, maar dit ging niet door na het maken van Fantastic Four,
    Josh Trank zou een Boba Fett film gaan maken (welke niet doorging na FF, zit werd in de zomer van 2015 bekend gemaakt); bij Solo is hij nooit betrokken geweest.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Josh Trank zou een Boba Fett film gaan maken (welke niet doorging na FF, zit werd in de zomer van 2015 bekend gemaakt); bij Solo is hij nooit betrokken geweest.
    Aangepast. Omdat overal over de "tweede spinoff" wordt gesproken ging ik er even vanuit dat het Solo zou zijn.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aangepast. Omdat overal over de "tweede spinoff" wordt gesproken ging ik er even vanuit dat het Solo zou zijn.
    Oorspronkelijk kondigde Disney destijds 3 spinoffs aan. Fett zou de 2e zijn. Toen deze werd geschrapt werd Solo de 2e (en een nieuwe 3e is er nooit gekomen.) Vandaar de verwarring denk ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •