Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 129 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb de Amazon UK 4K box binnen maar wat zijn die discs moeilijk eruit te krijgen zeg... Ik zou ze willen in een protective sleeve steken om daarna terug in de box te steken (om krassen tegen te gaan). Iemand een idee welke plastieken/papieren sleeve hiervoor geschikt zou zijn? Heb een aantal standard Verbatim plastic sleeves maar die zijn blijkbaar te breed om terug mooi in de box te krijgen...
    Wat je ook zou kunnen doen (wat ik vaak doe bij zulke uitgaves), is ronde viltjes kopen en die op de bladen plakken & daar dan de schijf op plaatsen. Dan kan je de schijfjes elke keer makkelijk pakken. Zo beschadigen de schijfjes niet & je krijgt ze er makkelijk uit!!!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat je ook zou kunnen doen (wat ik vaak doe bij zulke uitgaves), is ronde viltjes kopen en die op de bladen plakken & daar dan de schijf op plaatsen. Dan kan je de schijfjes elke keer makkelijk pakken. Zo beschadigen de schijfjes niet & je krijgt ze er makkelijk uit!!!
    Thanks voor de tip maar ik ga de bladen zo houden, is nice artwork in het boek & daar iets opkleven zou de collector waarde naar beneden halen voor mij. Ben wat aan het knippen aan die plastieken sleeves die ik heb om ze er te doen inpassen, misschien lukt me dit wel.

  3. #78

    Standaard

    Sorry voor de bump. Ik heb speciaal een account aangemaakt om dit te kunnen vragen:
    Niet alle films in deze box hebben NL subs, right? Ik wil deze graag kopen maar geen NL subs zijn een dealbreaker voor mij, met oog op latere generaties die zouden kijken (kids). En deze box bevat ook gewone blu-ray versies? Ik vind nergens een degelijk antwoord..

    Alvast bedankt!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Thanks voor de tip maar ik ga de bladen zo houden, is nice artwork in het boek & daar iets opkleven zou de collector waarde naar beneden halen voor mij. Ben wat aan het knippen aan die plastieken sleeves die ik heb om ze er te doen inpassen, misschien lukt me dit wel.
    Ziet het er niet zo uit de boxset?
    Hier hebben ze het goed gedaan met de schijfjes.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ziet het er niet zo uit de boxset?
    Nee, gaat om deze box:



  6. #81

    Standaard

    The Phantom Menace weer eens gezien na zo'n 5/6 jaar (eerste keer voor mijn zoon) en poeh, het viel niet mee. Ik vond het altijd wel de minste van de PT, maar nu was het echt wat doorbijten. Alle minpunten kwamen nu nog sterker naar boven leek het; Jar Jar, Llyod, een matig en saai verhaal met veel 'rolleyes' momenten. Ook Darth Maul vond ik eigenlijk maar matig.
    Nog wel een zesje gegeven, de podrace blijft wel goed en de andere acteurs kun je weinig verwijten.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Phantom Menace weer eens gezien na zo'n 5/6 jaar (eerste keer voor mijn zoon) en poeh, het viel niet mee. Ik vond het altijd wel de minste van de PT, maar nu was het echt wat doorbijten. Alle minpunten kwamen nu nog sterker naar boven leek het; Jar Jar, Llyod, een matig en saai verhaal met veel 'rolleyes' momenten. Ook Darth Maul vond ik eigenlijk maar matig.
    Nog wel een zesje gegeven, de podrace blijft wel goed en de andere acteurs kun je weinig verwijten.
    En wat vond je zoon er van?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    En wat vond je zoon er van?
    Dat is inderdaad belangrijker; die vond 'm wel grappig, maar af en toe wel lastig te volgen (het politieke gedeelte helpt dan niet).

  9. #84

    Standaard

    Hier de specs van de UK/FR/Nordic BD versie die in de landen om ons heen uit is.
    Dit is dus de BD die pas volgende maand in NL uitkomt....


    Disc Title: Star Wars IX The Rise Of Skywalker (2019) Nordic + NL subs
    Disc Size: 46.606.581.337 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.7.1

    Notes:
    BDINFO HOME:
    Cinema Squid
    http://www.cinemasquid.com/blu-ray/tools/bdinfo

    INCLUDES FORUMS REPORT FOR:
    AVS Forum Blu-ray Audio and Video Specifications Thread
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1155731


    ********************
    PLAYLIST: 00800.MPLS
    ********************

    <--- BEGIN FORUMS PASTE --->
    [code]
    Total Video
    Title Codec Length Movie Size Disc Size Bitrate Bitrate Main Audio Track
    ----- ------ ------- -------------- -------------- ------- ------- ------------------ ---------------------
    00800.MPLS AVC 2:21:53 44.768.569.344 46.606.581.337 42,07 33,50 DTS-HD Master 7.1 4997Kbps (48kHz/24-bit)
    [/code]

    [code]
    DISC INFO:
    Disc Title: Star Wars IX The Rise Of Skywalker (2019) Nordic + NL subs
    Disc Size: 46.606.581.337 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.7.1

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00800.MPLS
    Length: 2:21:53.004 (h:m:s.ms)
    Size: 44.768.569.344 bytes
    Total Bitrate: 42,07 Mbps

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 33498 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1


    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4997 kbps 7.1 / 48 kHz / 4997 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio English 320 kbps 2.0 / 48 kHz / 320 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Plus Audio French 512 kbps 5.1 / 48 kHz / 512 kbps


    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 34,733 kbps
    Presentation Graphics French 22,395 kbps
    Presentation Graphics Dutch 24,755 kbps
    Presentation Graphics Danish 22,269 kbps
    Presentation Graphics Finnish 25,935 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 24,131 kbps
    Presentation Graphics Swedish 23,199 kbps
    Presentation Graphics English 0,017 kbps
    Presentation Graphics French 0,020 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #85
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vreemd dat er een aparte bd uitkomt. Zeker aangezien er gewoon NL-ondertiteling op de UK-versie staat. Zoiets gebeurt min of meer ook met de UHD-versie van Roque One. In Amerika is hij al lang uit met Dolby Atmos, maar volgende maand komt hij hier uit met DTS HD MA.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #86

    Standaard

    Als ik naar de disc title kijk lijkt het toch meer op wat huisvlijt

  12. #87

    Standaard

    @ rvvn1
    Ja ik heb de titel even aangepast, want deze komt van een Scandinavische site, en zo ook de NL subs vet en cursief gemaakt voor de LEESBAARHEID.
    En als je info niet gelooft, dan niet.


    @ Claudio,
    Ik begrijp je opmerking niet dat deze Scandinavische uitgave een andere disc betreft,
    want het is dezelfde als de UK en FR disc.
    Althans als ik op de inlay van de UK kijk 4K kijk waarook de BD met NL sus bij zit.
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/star-wa.../12414252.html

    Ik heb deze info voor mijzelf verzameld, zodat ik weet welke versie ik in de toekomst (wsl volgend jaar)
    kan aanschaffen (na de prijs erosie) om mijn BD collectie compleet te maken.
    Had de 4K collectie graag willen hebben, maar die laat ik lopen...
    Heb geen haast meer...
    Laatst aangepast door Hombre : 11-05-2020 om 13:49
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik dacht dat, denk ik, omdat er specifiek 'Nordic' bij stond. Maar in eerste instantie ging ik er, gemakshalve, vanuit dat de UK BD 'wel' Dolby Atmos had, vandaar dat ik dacht dat het een hele andere disc was. Desondanks, vreemd dat hij dan hier dan flink uitgesteld is? Dat hielp ook niet mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik dacht dat, denk ik, omdat er specifiek 'Nordic' bij stond. Maar in eerste instantie ging ik er, gemakshalve, vanuit dat de UK BD 'wel' Dolby Atmos had, vandaar dat ik dacht dat het een hele andere disc was. Desondanks, vreemd dat hij dan hier dan flink uitgesteld is? Dat hielp ook niet mee.
    Aha vandaar.

    Volgens mij heeft Disney nog nooit een BD met Dolby Atmos uitgebracht en volgt de strategie van Fox en inmiddels ook Sony om de consument naar UHD/4K te sturen. Dus ookal zijn de SW BD's een downscale van de UHD bevatten deze dus uiteraard geen Dolby THD 7.1 Atmos, maar de DTS-HD MA 7.1 track.
    Oftewel geen reden om je BD's als je die al hebt te upgraden...

    Jammer dat er op de Duitse versie geen NL subs staan, want die is nu al 13,99 en dat is 14 euro, oftewel de helft goedkoper dan de NL versie...
    https://www.amazon.de/dp/B082TDT3RJ?smid=A3JWKAKR8XB7XF&tag=areadvd0e
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Best jammer, want de Dolby Atmos-tracks (ondanks het Disney-volume probleem, je moet het allemaal wat harder zetten) zijn echt om te smullen. Eigenlijk het beste van de UHD-versies, beeld is prima, maar uiteraard geen referentie, ondanks dat ze er nooit eerder zo goed hebben uitgezien. Ik heb nog niet alles gezien, omdat ik wacht tot mijn nieuwe tv er is, maar de negatieve meningen deel ik niet. Ik heb de laatste en de prequels gekeken, omdat die zo naadloos aansluiten met het goede laatste seizoen van The Clone Wars. Oké de disc gaan er wat lastig uit, maar voor de rest ben ik erg blij met de mooie UHD BD-box en staat mooi in de collectorkast. Beter dan de BD-box, die ik nooit echt mooi heb gevonden.

    Tja, sinds ik volledig over ben op UHD is de geluidstrack nimmer een probleem (op het vreemde van de Rogue One UHD na). Vrijwel alles is Dolby Atmos
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Best jammer, want de Dolby Atmos-tracks (ondanks het Disney-volume probleem, je moet het allemaal wat harder zetten) zijn echt om te smullen. Eigenlijk het beste van de UHD-versies, beeld is prima, maar uiteraard geen referentie, ondanks dat ze er nooit eerder zo goed hebben uitgezien. Ik heb nog niet alles gezien, omdat ik wacht tot mijn nieuwe tv er is, maar de negatieve meningen deel ik niet. Ik heb de laatste en de prequels gekeken, omdat die zo naadloos aansluiten met het goede laatste seizoen van The Clone Wars. Oké de disc gaan er wat lastig uit, maar voor de rest ben ik erg blij met de mooie UHD BD-box en staat mooi in de collectorkast. Beter dan de BD-box, die ik nooit echt mooi heb gevonden.

    Tja, sinds ik volledig over ben op UHD is de geluidstrack nimmer een probleem (op het vreemde van de Rogue One UHD na). Vrijwel alles is Dolby Atmos
    Mee eens, ik had ze ook gekocht, wel of geen negatieve meningen. Je moet gewoon accepteren dat deel 1-3 slechts een HD (of minder dan 1080p) bron hebben. Deel 3-6 daaraan is gewoon te veel gekunsteld dat dit maakt dat er geen met geen mogelijkheid nog echt UHD van te maken is, waardoor het op UHD en ULTRA HD Tv's pijnlijk zicht baar word. Hier nog weer een analyse van het laatste geknutsel..
    https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=813935

    Weet je zeker dat RO geen Atmos heeft?
    Onderstaand info van een Duitse site. Volgens mij is dit 1 van de 3(4) EU uitgaven
    Of is RO in de UK een aangepaste BBFC uitgave...

    DISC INFO:
    Disc Title: Rogue One: A Star Wars Story - Ultra HD™
    Disc Size: 65,203,981,121 bytes
    Protection: AACS2
    Extras: Ultra HD, BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.5

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00800.MPLS
    Length: 2:13:57.737 (h:m:s.ms)
    Size: 59,591,112,000 bytes
    Total Bitrate: 59.31 Mbps

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video 46939 kbps 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Dolby TrueHD/Atmos Audio English 4850 kbps 7.1 / 48 kHz / 4210 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB)

    Dolby Digital Audio English 320 kbps 2.0 / 48 kHz / 320 kbps / DN -27dB
    Dolby Digital Plus Audio French 1024 kbps 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    Dolby Digital Plus Audio German 1024 kbps 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    Dolby Digital Plus Audio Italian 1024 kbps 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 33.450 kbps
    Presentation Graphics French 24.708 kbps
    Presentation Graphics German 29.822 kbps
    Presentation Graphics Italian 27.022 kbps
    Presentation Graphics Danish 24.815 kbps
    Presentation Graphics Finnish 28.061 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 25.838 kbps
    Presentation Graphics Swedish 24.794 kbps
    Presentation Graphics French 0.163 kbps
    Presentation Graphics German 0.187 kbps
    Presentation Graphics Italian 0.168 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, ben benieuwd dan, want ik las overal DTS HD, maar dat kan ook een fout zijn of klakkeloos van de bijgeleverde BD zijn overgenomen. Ik zie bijvoorbeeld bij de italiaanse versie wel Dolby Atmos is, dus het zal wel een fout zijn.

    https://www.blu-ray.com/movies/Rogue...lu-ray/262322/
    https://www.blu-ray.com/movies/Rogue...lu-ray/264078/

    Bij Amazon UK is hij iig niet te vinden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-05-2020 om 16:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93

    Standaard

    Prijs staat nu op 180 pond bij amazon.

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomaske Bekijk bericht
    Hoi,

    Deze UHD versie zou Nl subs hebben, weet er iemand of dit klopt ?

    https://www.amazon.co.uk/Star-Wars-S...7&s=dvd&sr=1-2
    Volgens de afbeelding van de achterkant van de hoes heeft alleen de bijgevoegde blu-ray Nl subs:de 4K niet.

  21. #96
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgens de achterhoes klopt dat inderdaad.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #97

    Standaard

    Volgens dvdcompare.net heeft alleen de Blu-ray Nederlandse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #98

    Standaard

    Rise of Skywalker is nergens op UHD uitgekomen met NL ondertiteling.

  24. #99
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ah zie het reeds had verkeerdelijk gekeken onder BD van de UK 4K achterhoes.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #100

    Standaard

    Weet er al iemand of wij dezelfde "Rise of skywalker" 3D release gaan krijgen als de UK.

    Op de Amazon UK site heeft die release ineens 1 Disc ipv 3, daarom wil ik liever wachten op de Nederlandse 3 disc release
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door TifKag : 18-05-2020 om 12:25

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •