Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 129 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Skywalker Saga 4K UHD en blu-ray

    Op amazon uk staat deze gelimiteerde box:

    Star Wars: The Skywalker Saga - Limited Edition Complete Box Set UHD


    Iemand een idee of we deze hier ook kunnen verwachten?

    Verder staat er ook deze:

    Star Wars: The Skywalker Saga Complete Box Set [Blu-ray]


    En nog een DVD box, maar die vermeld ik maar niet meer .

  2. #2

    Standaard

    Ik verwacht niet dat de UHD versies hier uit zullen komen......de Blu-Ray box zie ik nog wel verschijnen hier in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik verwacht niet dat de UHD versies hier uit zullen komen......de Blu-Ray box zie ik nog wel verschijnen hier in Nederland.
    Nee, die UHD-box wordt vast importeren en dan wellicht alsnog met NL subs...

  4. #4

    Standaard

    Dat laatste is niet erg, dat eerste weer vervelend.....

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarschijnlijk wel goedkoper - als de brexit geen roet in het eten gooit, maar dat is pas aan het eind van het jaar geloof ik. Ik heb de bovenste box in ieder geval al in pre-order staan. Volgens mij was die exclusief voor de Amerikaanse warenhuizen en (bijna wonderbaarlijk) Amazon. Dus die zal zeker niet in Nederland uitkomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Die box verscheen dik 2 weken geleden al kort op BestBuy
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...r-wars-4k-box/

    31 maart zou de mogelijke release zijn.

  7. #7

    Standaard

    Bestbuy hebben wij Nederlanders niet zoveel aan . Ergens verbaasd dat jij niet zelf een topic over deze release had geopend. Of wellicht hou je het bij de box met de 6 films?

  8. #8

    Standaard

    De UK versie van Amazon is dan ook nog eens € 12.- ex verzendkosten goedkoper, dus wat dat betreft nog interessanter. Maar BB en ook Walmart zijn inderdaad geen opties voor hier.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bestbuy hebben wij Nederlanders niet zoveel aan . Ergens verbaasd dat jij niet zelf een topic over deze release had geopend. Of wellicht hou je het bij de box met de 6 films?
    Klopt, maar als hij in de VS uitkomt is een NL release meestal niet ver weg
    Zelf een topic openen: niet aan gedacht denk ik. Niet al het SW nieuws post ik hier standaard.
    Of ik m aanschaf hangt af van de extra's. Als er nieuw PT of OT materiaal op staat komt de 9-delige Palpatine Saga er in, anders hou ik het bij de 6-delige Skywalker saga :P (ik geef niks om 4K)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Klopt, maar als hij in de VS uitkomt is een NL release meestal niet ver weg
    Zelf een topic openen: niet aan gedacht denk ik. Niet al het SW nieuws post ik hier standaard.
    Of ik m aanschaf hangt af van de extra's. Als er nieuw PT of OT materiaal op staat komt de 9-delige Palpatine Saga er in, anders hou ik het bij de 6-delige Skywalker saga :P (ik geef niks om 4K)
    De 9-delige serie wordt toch de Skywalker-saga genoemd en niet Palpatine?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De 9-delige serie wordt toch de Skywalker-saga genoemd en niet Palpatine?
    It's called sarcasm

    De prequels is Sheev Palpatine die zich opwerkt terwijl hij een Skywalker misleid, de originals is de heerschappij van Sheev als Emperor (en zijn val door een Skywalker) en de sequels is zijn kleindochter die de familie-eer hooghoudt terwijl die vervelende Skywalker bloedlijn wordt uitgeroeid

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    It's called sarcasm

    De prequels is Sheev Palpatine die zich opwerkt terwijl hij een Skywalker misleid, de originals is de heerschappij van Sheev als Emperor (en zijn val door een Skywalker) en de sequels is zijn kleindochter die de familie-eer hooghoudt terwijl die vervelende Skywalker bloedlijn wordt uitgeroeid
    Aha, inside fanboy-joke dus...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aha, inside fanboy-joke dus...
    Meer toxic fandom volgens mij

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Meer toxic fandom volgens mij

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik bedoel maar.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Klopt, maar als hij in de VS uitkomt is een NL release meestal niet ver weg
    Zelf een topic openen: niet aan gedacht denk ik. Niet al het SW nieuws post ik hier standaard.
    Of ik m aanschaf hangt af van de extra's. Als er nieuw PT of OT materiaal op staat komt de 9-delige Palpatine Saga er in, anders hou ik het bij de 6-delige Skywalker saga :P (ik geef niks om 4K)
    Helaas klopt je aanname dat Nederland wel volgt absoluut niet op het gebied van UHD, en dus ook in dit geval dus niet. Iemand als Wedlock heeft meer inzicht hierin dan het gros hier, vandaar mijn vraag.

    Ik ben wel wat verbaasd dat jij als zo'n grote fan niet de films in de beste kwaliteit wil zien.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben wel wat verbaasd dat jij als zo'n grote fan niet de films in de beste kwaliteit wil zien.
    Ik heb geen 4K TV.

  18. #18

    Standaard

    Disney+ is voorzien van de 4K-versies. Ik vind dat voldoende op dit moment.

  19. #19

    Standaard

    Inmiddels zijn de losse 4K UHD's ook bij bol te bestellen. Maar er staat doodleuk bij alle titels (behalve bij Rise of Skywalker): Import zonder NL - Let op: deze blu-ray heeft geen Nederlandse ondertiteling en audio.
    Maar als je bij het product zelf kijkt, zie je staan: Ondertiteling Engels | Frans | Nederlands.

    Ook vreemd is dat je bij het label ziet staan: 20th Century Fox Home Entertainment Germany GmbH, maar bij de ondertiteling dus Frans.
    Welke import is het nou?

    Wat ook vreemd is, is dat Rogue One zoveel duurder is dan de OT en de PT.

    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Ik heb nog steeds die UK box in pre-order staan, maar ik twijfel erg of ik die wel wil.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inmiddels zijn de losse 4K UHD's ook bij bol te bestellen. Maar er staat doodleuk bij alle titels (behalve bij Rise of Skywalker): Import zonder NL - Let op: deze blu-ray heeft geen Nederlandse ondertiteling en audio.
    Maar als je bij het product zelf kijkt, zie je staan: Ondertiteling Engels | Frans | Nederlands.

    Ook vreemd is dat je bij het label ziet staan: 20th Century Fox Home Entertainment Germany GmbH, maar bij de ondertiteling dus Frans.
    Welke import is het nou?

    Wat ook vreemd is, is dat Rogue One zoveel duurder is dan de OT en de PT.

    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Ik heb nog steeds die UK box in pre-order staan, maar ik twijfel erg of ik die wel wil.
    Mijn ervaring van de laatste dagen is dat de info op Bol.com met de dag anders kan zijn rondom de Strar Wars films.Omdat NL op de cover staat vermoed ik dat deze gewoon juist gaan zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2020 om 08:48

  21. #21

    Standaard

    UPDATE: Wist niet dat er een apart Blu-ray topic was van deze Star Wars.Deze post is van gisteren.

    Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker [Blu-ray/DVD/UHD]

    https://www.blu-ray.com/news/?id=26433


    Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...7.ProductTitle

    Volgens mij gaan we hier in NL de UHD met nederlandse ondertiteling krijgen.

    Alle andere Star Wars films staan ook op 24-04-2020.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-02-2020 om 08:49

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mijn ervaring van de laatste dagen is dat de info op Bol.com met de dag anders kan zijn rondom de Strar Wars films.Omdat NL op de cover staat vermoed ik dat deze gewoon juist gaan zijn.
    Ik hoop dat je gelijk krijgt! Ik denk dat ik toch liever losse uitgaves heb...

  23. #23

    Standaard

    Disney brengt geen officiële NL 4K discs uit hier dus dit zijn altijd imports uit de UK........
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #24

    Standaard

    Ik heb het nagevraagd bij bol; het zijn de Franse imports. Heb je nog mooie Franse teksten op de hoes......en ik ben zeer benieuwd welke track er op zit.
    Wat een fiasco weer Disney. Ik ben aan het nadenken of ik misschien gewoon alles annuleer en ze een keertje in de toekomst in een goedkope actie of zo koop.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb het nagevraagd bij bol; het zijn de Franse imports. Heb je nog mooie Franse teksten op de hoes......en ik ben zeer benieuwd welke track er op zit.
    Wat een fiasco weer Disney. Ik ben aan het nadenken of ik misschien gewoon alles annuleer en ze een keertje in de toekomst in een goedkope actie of zo koop.
    Spijtig dat deze nieuwe 4K versies van de 11 Star Wars films (Dus inclusief Rogue One en Solo), de aparte Line Look versies 2020, niet beschikbaar zijn met NL-ondertitels. Had deze zeer graag gehad en jammer dat de 4K box van Amazon ook geen NL-ondertitels heeft

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •