Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 129 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Weet er al iemand of wij dezelfde "Rise of skywalker" 3D release gaan krijgen als de UK.

    Op de Amazon UK site heeft die release ineens 1 Disc ipv 3, daarom wil ik liever wachten op de Nederlandse 3 disc release
    Denk dat de 1 Disc vermelding gewoon een fout is op de site.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Weet er al iemand of wij dezelfde "Rise of skywalker" 3D release gaan krijgen als de UK.

    Op de Amazon UK site heeft die release ineens 1 Disc ipv 3, daarom wil ik liever wachten op de Nederlandse 3 disc release
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Denk dat de 1 Disc vermelding gewoon een fout is op de site.
    Dat heb ik al eerder een keer gemeld. Alle drie de discs van de UK 3D release hebben NL subs, dus ja, het zijn gewoon 3 discs.

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Hoe kan dit!? Is er nog een kans dat ze het corrigeren? Ik hoop het, want hier wordt niemand blij van natuurlijk. Wat een prutsers als ze dit design doorzetten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #105

    Standaard

    Kans is heel klein denk ik, ze hebben het al gecommuniceerd. Blijkbaar hebben ze voor ESB een teaserposter gebruikt (dat zal ThinWhiteDuke wel weten), die totaal afwijkt qua design van de andere 2. Onbegrijpelijk.

  6. #106

    Standaard

    Ja klopt, maar er lijkt nu dus begrijpelijk wel erg veel kritiek op te zijn. Bij mijn weten is dat inderdaad de afbeelding van een teaser poster, maar dat slaat voor deze steelbook de plank totaal mis vind ik want het past totaal niet. Zit nu te twijfelen wat ik ga doen: of the pre-order van A New Hope laten staan of ook die cancelen. Op zich blijft de steelbook van ANH erg mooi natuurlijk. Empire valt dan uit de toon en The Return of The Jedi lijkt wel weer een mooie poster art te krijgen. Heel apart.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #107

    Standaard

    zo waar slaat dit nou weer op! Dacht mooi die 3 met de originele posters op steelbook, maar dit is wel heel erg kansloos

  8. #108

    Standaard

    Vind t wel wat hebben dat ze voor ,volgens velen, de beste film uit de saga de slechtst mogelijke cover kiezen...

  9. #109

    Standaard

    Hmmm als je er even wat langer over nadenkt, misschien hebben ze wel een punt: door de cover zó slecht te maken wordt het misschien juist weer een collector's item...ofzo!? Het zou grappig zijn als het niet zo pijnlijk jammer was.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik snap eigenlijk al jaren de illustraties op de doosjes van films niet. Er bestaat altijd al een prima filmposter waar vaak goed over nagedacht is, maar dan moet er toch weer wat nieuws bedacht worden voor de dvd-,.bd- of UHD-uitgave, waarschijnlijk om de verkoop te stimuleren. In de meeste gevallen nooit een verbetering tot soms dramatisch, maar dit spant inderdaad wel de kroon. Gelukkig heeft mijn box dit keer helemaal geen hoesjes...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kans is heel klein denk ik, ze hebben het al gecommuniceerd. Blijkbaar hebben ze voor ESB een teaserposter gebruikt (dat zal ThinWhiteDuke wel weten), die totaal afwijkt qua design van de andere 2. Onbegrijpelijk.
    Die zwarte Vader poster van ESB doel je op? Dat is inderdaad een advanced teaser poster.

    Dit zijn de 3 steelbooks als ik het goed heb.begrepen?
    https://pbs.twimg.com/media/EYZEPceX...jpg&name=large

    Vind het zelf ook slecht dat ze bij Star Wars een nieuw, modern logo (met ANH ertussen gefrot) gebruiken.
    Nu heb je 2 uniforme logos en dan opeens een afwijkende bij RotJ. Ik zou zelf gewoon de 3 originele posters hebben gebruikt zonder extra fratsen (dus ook de 'coming soon' bij RotJ weg) en met de 3 (niet uniforme, wel wel originele) titels: Star Wars, ESB, RotJ.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 26-05-2020 om 19:50

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vind t wel wat hebben dat ze voor ,volgens velen, de beste film uit de saga de slechtst mogelijke cover kiezen...
    Mwoah. Het had écht erger gekund hoor:

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die zwarte Vader poster van ESB doel je op? Dat is inderdaad een advanced teaser poster.

    Dit zijn de 3 steelbooks als ik het goed heb.begrepen?
    https://pbs.twimg.com/media/EYZEPceX...jpg&name=large

    Vind het zelf ook slecht dat ze bij Star Wars een nieuw, modern logo (met ANH ertussen gefrot) gebruiken.
    Nu heb je 2 uniforme logos en dan opeens een afwijkende bij RotJ. Ik zou zelf gewoon de 3 originele posters hebben gebruikt zonder extra fratsen (dus ook de 'coming soon' bij RotJ weg) en met de 3 (niet uniforme, wel wel originele) titels: Star Wars, ESB, RotJ.
    Die derde afbeelding van RotJ is geen officiële foto. De officiële cover zal qua logo wel in lijn zijn met de vorige twee. Anders eet ik m'n schoen op!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Die derde afbeelding van RotJ is geen officiële foto. De officiële cover zal qua logo wel in lijn zijn met de vorige twee. Anders eet ik m'n schoen op!
    Daar ga ik je aan houden.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mwoah. Het had écht erger gekund hoor:

    zo hallo hé, die komt ongetwijfeld uit een galaxy far, far away!

  16. #116

    Standaard

    De Zavvi release dates (bron Twitter):
    Episode 4 – 27th July
    Episode 5 – 3rd August
    Episode 6 – 10th August

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mwoah. Het had écht erger gekund hoor:
    Irvin Wershner heeft dat heel mooi gedaan
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #118

    Standaard

    Ik zag vandaag bij Boekenvoordeel de nieuwe Blu-ray uitgaves van de Star Wars-films. De uitgaves zijn voorzien van een slipcase. Ik was ook benieuwd of de nieuwe uitgave van The Last Jedi nu ook de Isolated Score van John Williams zou bevatten, zoals in het buitenland, maar de cover maakt daar geen melding van. Weet iemand of deze extra daadwerkelijk ontbreekt?

  19. #119

    Standaard

    Heeft iemand de nieuwe blu-ray uitgave met de DTS-HD MA 7.1 track al eens vergeleken met de 4K uitgave die Dolby Atmos heeft? Is het verschil groot? Bij de prequels zal het verschil toch minimaal zijn denk ik.

  20. #120

    Standaard

    Nu voor €119 als prime deal bij amazon.de, Geen idee of het boek in het Duits is, maar ik vemoed van wel?

  21. #121

    Standaard

    "Star Wars: The Rise of Skywalker" verschijnt in nieuwe Blu-ray Disc & 4K Ultra HD Blu-ray versies

    11/26/2020 (Karsten Serck)
    Disney brengt "Star Wars: The Rise of Skywalker" uit in nieuwe releases op Blu-ray Disc en Ultra HD Blu-ray. Volgens Media Markt en SATURN, de finale van de Star Wars saga is opnieuw worden vrijgegeven voor home cinema volgend jaar met een nieuwe "line look" look. Dit is waarschijnlijk de ontwerplijn waarin de eerdere "Star Wars" films 2020 werden uitgebracht op Blu-ray Disc en 4K Ultra HD Blu-ray.De release van de nieuwe "Line Look" edities van "Star Wars: The Rise of Skywalker" staat gepland voor 22 april 2021. Er worden geen wijzigingen verwacht in de apparatuur. Nieuwe Blu-ray 3D versies zijn niet aangekondigd.
    „Star Wars: Der Aufstieg Skywalkers“ erscheint in neuen Blu-ray Disc & 4K Ultra HD Blu-ray-Versionen | AREA DVD

    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    "Star Wars: The Rise of Skywalker" verschijnt in nieuwe Blu-ray Disc & 4K Ultra HD Blu-ray versies

    11/26/2020 (Karsten Serck)
    Disney brengt "Star Wars: The Rise of Skywalker" uit in nieuwe releases op Blu-ray Disc en Ultra HD Blu-ray. Volgens Media Markt en SATURN, de finale van de Star Wars saga is opnieuw worden vrijgegeven voor home cinema volgend jaar met een nieuwe "line look" look. Dit is waarschijnlijk de ontwerplijn waarin de eerdere "Star Wars" films 2020 werden uitgebracht op Blu-ray Disc en 4K Ultra HD Blu-ray.De release van de nieuwe "Line Look" edities van "Star Wars: The Rise of Skywalker" staat gepland voor 22 april 2021. Er worden geen wijzigingen verwacht in de apparatuur. Nieuwe Blu-ray 3D versies zijn niet aangekondigd.
    „Star Wars: Der Aufstieg Skywalkers“ erscheint in neuen Blu-ray Disc & 4K Ultra HD Blu-ray-Versionen | AREA DVD

    In het kort, inlay en eventueel slipcase krijgen nieuw artwork. Discs krijgen geen nieuwe extra's.

  23. #123

    Standaard

    Inderdaad.

    "Oude wijn in nieuwe zakken".
    Oftewel een marketing uitgave om toch nog wat extra voorraad te verkopen.

    Jammer, dus gaan toevoeging van NL subs, dus geen sale voor mij.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #124

    Standaard

    Op 13 oktober a.s. wordt The Skywalker Saga-box ook in Nederland uitgebracht op zowel Blu-ray als DVD.

    Blu-ray
    DVD

  25. #125

    Standaard

    Op 2 mei verschijnen deze spuuglelijke 4K steelbooks bij Best Buy



Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •