De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rambo: Last Blood (Blu-ray)

    In alweer het vijfde deel van Rambo slaat John Rambo harder terug dan ooit.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    "Stallone heeft aangegeven dat hij het karakter John Rambo best nog wil blijven spelen in volgende delen, maar dan mogen die wel wat meer verbinding hebben met de vorige delen en een sterker verhaal hebben.

    Vreemde opmerking van Stallone, aangezien hij zelf meegeschreven aan de laatste 3 delen!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    "Stallone heeft aangegeven dat hij het karakter John Rambo best nog wil blijven spelen in volgende delen, maar dan mogen die wel wat meer verbinding hebben met de vorige delen en een sterker verhaal hebben.

    Vreemde opmerking van Stallone, aangezien hij zelf meegeschreven aan de laatste 3 delen!
    Stallone heeft die opmerking niet gemaakt, maar dat is mijn observatie. Ik snap dat je het kan lezen zoals jij het interpreteert, dus ik zal het even gaan aanpassen.

  4. #4

    Standaard

    Van een film uit een reeks als deze, hoef je niet verwachten dat de verhaallijn vernieuwend is, maar wel dat het verhaal anders is. In dit deel gaat het meer over hij nu leeft en omgaat met de situaties in zijn leven thuis en hoe dit ontstaan is. Door zijn ervaringen en de daardoor ontwikkelde angsten, wil hij voorbereid zijn op de dingen die kunnen gebeuren als gevolg van zijn acties. Dat die voorbereidingen goed van pas komen is duidelijk te zien en daardoor heeft de film wel weer veel kenmerken van de reeks.

    De scenes in tunnel wisselen elkaar snel af en zijn daardoor wat moeilijker te volgen. De voorbereidingen lieten grotendeels zien wat hij gemaakt had om de gangsters te verslaan en omdat het lastig is om in tunnels te filmen, vond ik dat niet een groot probleem. Wel kon ik soms mijn vraagtekens zetten bij de continuïteit van de actie-scenes, maar dat zal een volgende keer misschien duidelijk worden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •