De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Luther: Complete collection

    Beste leden,

    Ik zag dat er een complete boxset is verschenen van Luther.
    Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat deze bij ons zou gesneden zijn en dus niet compleet.
    Iemand die dit kan bevestigen of dit zo is?

    Alvast bedankt
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Weet iemand mogelijk de speelduur van de nieuwe box, seizoen 1-5? De UK box heeft een speelduur van 1152 minuten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hoop dat dit het geval niet is bij "Ripper Street".
    Heb daarvan de complete set aangeschaft.
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    had ik ook al gevonden, maar klopt dat wel? Komt vaker voor dat speelduur op cover niet echte speelduur is. Afwijking van 152 minuten lijkt me wel heel erg veel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Ik heb inmiddels de nl-box binnen. Was voor een prijs in de aanbieding. Kan nu bevestigen dat er is geknipt. De intro's en aftiteling van individuele afleveringen zijn verwijderd, vanwege bundeling van deze afleveringen. Dat is ok. Maar er is ook inhoudelijk geknipt. Een voorbeeld: aflevering 1 van seizoen 1 (gezien op internet) begint na de (rode) intro met Luther en een collega die aan een tafel zitten, napratend over de gebeurtenissen in de start van de aflevering. Dit zegt iets over de (slechte) psychische toestand van Luther. Daarna is de volgende scene '7 maanden later'. Die scene van het tweegesprek aan tafel ontbreekt op onze blu-ray. De '7 maanden later' scene start nu direct na de intro.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •