De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Netflix blijft ineens laden op sony android tv

    Beste mensen,

    Sinds gisteren kan ik de netflix app niet meer gebruiken op mijn sony android tv, de series blijven laden en hangen op 25 procent. De verbinding is prima. Samen met netflix kwam ik er niet uit, schijnt iets te zijn dat ik met mijn provider moet oplossen want is waarschijnlijk iets tussen de verbinding van modem naar tv. Youtube etc. werken allemaal wel goed. Iemand een idee?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Sinds gisteren kan ik de netflix app niet meer gebruiken op mijn sony android tv, de series blijven laden en hangen op 25 procent. De verbinding is prima. Samen met netflix kwam ik er niet uit, schijnt iets te zijn dat ik met mijn provider moet oplossen want is waarschijnlijk iets tussen de verbinding van modem naar tv. Youtube etc. werken allemaal wel goed. Iemand een idee?
    Doe je met kabel of Wi-Fi ?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Doe je met kabel of Wi-Fi ?
    Met lankabel van modem naar tv

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Met lankabel van modem naar tv
    Dat is idd prima.Laatst kwam ik een vraag tegen van iemand die Disney+ gebruikte zonder kabel in zijn PS4.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is idd prima.Laatst kwam ik een vraag tegen van iemand die Disney+ gebruikte zonder kabel in zijn PS4.
    Ja alles werkte eerst prima, van alles geprobeerd. Modem uit, tv uit, tv gereset etc. niks werkt. Nu kan ik Netflix nog krijgen via speler maar dat is qua kwaliteit gewoon een stuk minder dan de tv.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ja alles werkte eerst prima, van alles geprobeerd. Modem uit, tv uit, tv gereset etc. niks werkt. Nu kan ik Netflix nog krijgen via speler maar dat is qua kwaliteit gewoon een stuk minder dan de tv.
    Heb nu geen Netflix abonnement anders had ik even op mijn Sony scherm voor de grap een check gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 02-02-2020 om 13:34

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb nu geen Netflix abonnement anders had ik even op mijn Sony scherm een check gedaan.
    Had ik zelf ook geprobeerd bij mijn ouders, daar geen problemen met de netflix app.

  8. #8

    Standaard

    Op mijn sony tv werkt de app gewoon goed ik heb hem zelfs draadloos..

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Op mijn sony tv werkt de app gewoon goed ik heb hem zelfs draadloos..
    Inmiddels wel voor mekaar gekregen, via modem en door in de apps playstore en netflix gegevens en standaard waarden te wissen. Nu krijg ik het alleen nog niet voor mekaar om mijn tv draadloos te verbinden met mijn multiroom Wi-Fi systeem, overige apparaten loggen wel gewoon goed in op de Wi-Fi van multiroom systeem. Overigens inloggen via modem gaat wel goed met Wi-Fi op tv. Kan het aan de Mac filtering liggen?

  10. #10

    Standaard

    Inmiddels multiroom probleem ook opgelost door opnieuw te resetten en te installeren, daarna was alles weer goed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •