De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard James Bond ThemeSong Billie Eilish No Time To Die

    Het themanummer van de 25e James Bond-filmtitel "No Time To Die" is uitgebracht.
    Het nummer is geschreven en uitgevoerd door Billie Eilish, geproduceerd door haar broer FINNEAS en Stephen Lipson, met orkestrale arrangementen van Hans Zimmer en Matt Dunkley en gitaar van Johnny Marr.
    Billie zal het voor het eerst live uitvoeren, vergezeld door FINNEAS, Hans Zimmer en Johnny Marr tijdens de Brit Awards in Londen op 18 februari.

    Wat vinden jullie van de 25ste Bond song.


  2. #2

    Standaard

    Sorry, maar ik vind het een vreselijk zeiknummer. Zweverige song, slechte stem, voor mij James Bond onwaardig!

  3. #3

    Standaard

    Typische Bond-song maar ik vind het zeker wat hebben. Best wel goed eigenlijk!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry, maar ik vind het een vreselijk zeiknummer. Zweverige song, slechte stem, voor mij James Bond onwaardig!
    Mee eens..

  5. #5

    Standaard

    Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, misschien komt het meer tot zijn recht tijdens de film.
    Wat ik wel weet, is dat het erg goed helpt tegen insomnia.

  6. #6

    Standaard

    Verschrikkelijk zeiknummer, en slechtste bond song ooit.

  7. #7

    Standaard

    Past wel bij James Bond maar ik vind dit nummer niet goed. Dan vond ik Sam Smith nog beter.

  8. #8

    Standaard

    Al ben ik er niet meteen weg van vind ik het wel Bond achtig.Die van Adele bleef bij mijn wel hangen moet ik zeggen.

  9. #9

    Standaard

    Een verademing tov de vorige van Sam Smith en Adele. Mooi, ingetogen en gevoelig. Tegenwoordig wordt een goede zangeres vaak geassocieerd met lang uithalen en vooral zo hard mogelijk zingen, maar dat is het niet voor mij. Laatst bij Jinek zaten er stukjes van die Ladies of Soul, dan haak ik af, verschrikkelijk.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een verademing tov de vorige van Sam Smith en Adele. Mooi, ingetogen en gevoelig. Tegenwoordig wordt een goede zangeres vaak geassocieerd met lang uithalen en vooral zo hard mogelijk zingen, maar dat is het niet voor mij. Laatst bij Jinek zaten er stukjes van die Ladies of Soul, dan haak ik af, verschrikkelijk.
    Ik deel je mening. Doe mij dan maar liever Eilish.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Erg goeie Bond song vind ik, wordt geen vrolijke film als je de tekst zo beluisterd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •