De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Arnold Schwarzenegger en Linda Hamilton zijn terug in TERMINATOR: DARK FATE - 4 maart op DVD, Blu-ray en UHD

    Arnold Schwarzenegger en Linda Hamilton zijn terug in TERMINATOR: DARK FATE - 4 maart op DVD, Blu-ray en UHD

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 25-02-2020 om 12:04

  2. #2

    Standaard

    Ondanks dat het geen topper is, heb ik er toch van genoten meerdere malen in de bios. En heb ik de duitse 4K steelbook besteld, die half Maart binnen gaat komen hier.
    Overigens staat er een klein foutje in Ludo: In het item Cast staat er dit ''Na 20 jaar slaagt ze er nog steeds in zich perfect te identificeren met haar personage en speelt ze de sterren van de hemel...''. Dit moet volgens mij 28 jaar zijn in plaats van 20 jaar. Want de vorige film (T2) waar ze het personage speelde kwam uit 1991, en deze film uit 2019, dus dat maakt het 28 jaar.

  3. #3

    Standaard

    Mijn 2D steelbook staat al in bestelling bij MM Deurne.

  4. #4

    Standaard

    Vermakelijke film hoor, geen topper, maar Arnie en Linda waren wel goed op dreef. En ik vond het toch bijzonder om Linda Hamilton weer in deze rol te zien; ik had toch even kippenvel toen ze voor de eerste keer in beeld kwam om haar iconische rol als Sarah weer op te pakken.
    De nieuwelingen vond ik een stuk minder trouwens.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •