De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Zuid-Koreaanse winnaar PARASITE is vanaf 11 maart op DVD, VOD en Blu-ray verkrijg

    De Zuid-Koreaanse winnaar PARASITE is vanaf 11 maart op DVD, VOD en Blu-ray verkrijgbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Komt deze buiten NL ook op 4K uit?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Komt deze buiten NL ook op 4K uit?
    Ja, in Duitsland en Frankrijk. Helaas beide zonder Engelse ondertiteling.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, in Duitsland en Frankrijk. Helaas beide zonder Engelse ondertiteling.
    Gelukkig kan ik de ondertiteling nog via de usb-stick erbij voegen op de Oppo of is Nederlandse ondertiteling niet los verkrijgbaar?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gelukkig kan ik de ondertiteling nog via de usb-stick erbij voegen op de Oppo of is Nederlandse ondertiteling niet los verkrijgbaar?
    Pas op, je begeeft je nu in de gevarenzone.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Pas op, je begeeft je nu in de gevarenzone.

    Want, voor wie het nog niet wist (ik ook niet), het downloaden van .SRT-bestanden is ook niet toegestaan:https://www.volkskrant.nl/cultuur-me....google.com%2F

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Want, voor wie het nog niet wist (ik ook niet), het downloaden van .SRT-bestanden is ook niet toegestaan:https://www.volkskrant.nl/cultuur-me....google.com%2F
    Dat staat er eigenlijk niet, het verspreiden is verboden. Ook op de eigen site van Brein staat "...is het niet toegestaan ondertitels bij een film of aflevering van een televisieserie te vervaardigen en verspreiden".

    Er staat niets over ondertitels downloaden?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat staat er eigenlijk niet, het verspreiden is verboden. Ook op de eigen site van Brein staat "...is het niet toegestaan ondertitels bij een film of aflevering van een televisieserie te vervaardigen en verspreiden".

    Er staat niets over ondertitels downloaden?
    Met downloaden draag je natuurlijk bij aan de verspreiding en volgens Brein dat het "downloaden van illegaal gekopieerde films in de hand werkt." De handeling zelf is (nog) niet illegaal, maar zoals Ludo zei: het is de gevarenzone.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Met downloaden draag je natuurlijk bij aan de verspreiding en volgens Brein dat het "downloaden van illegaal gekopieerde films in de hand werkt." De handeling zelf is (nog) niet illegaal, maar zoals Ludo zei: het is de gevarenzone.
    Ik begrijp het, het is een grijs gebied. Het is wel gewoon een functie van de Oppo die hier vaker besproken is, maar ik denk dat het duidelijk is wat Ludo bedoelt.

  10. #10

    Standaard

    Bij de omschrijving op bol, zie ik Dolby digital 5.1 als geluidsspoor, op de website van de uitgever Source 1 media geen specificaties. Normaal gesproken koop ik (4K) blurays via Amazon, in Engeland, Duitsland, Italie, Spanje, waar het goedkoopst is. Was het een Engels gesproken film uiteraard geen probleem maar de betreffende landen doen niet aan Engelse ondertitels, met name Frankrijk en Duitsland is het jammer, waar men een 4k bluray krijgen. Ik verwacht niet dat Engeland een 4K uitgave krijgt, die release is in juni.
    Laatst aangepast door Dai : 03-03-2020 om 13:52

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Pas op, je begeeft je nu in de gevarenzone.
    Als het nu is omdat illegaal kijk, kan ik het snappen. Maar dit is gewoon een functie van een speler zodat ik wel Nederlandse ondertiteling kan krijgen bij een 4K omdat er hier geen 4K komt met Nederlandse ondertiteling. Als die nu wel werd uitgegeven, had ik die wel op de kooplijst gezet. Kijk maar naar Star Wars. Disney geeft ook geen Nederlandse ondertiteling op de 4K dan rest dus alleen gebruik van de Oppo-optie om dat wel te krijgen. De enige die m.i. dan op de brandstapel hoort, is de uitgever en dan zeker Disney. Waarom wel op de Bluray en niet op de 4K?? Ik sluit de offtopic hiermee van mijn kant maar wilde het nog wel even kwijt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Bij de omschrijving op bol, zie ik Dolby digital 5.1 als geluidsspoor, op de website van de uitgever Source 1 media geen specificaties. Normaal gesproken koop ik (4K) blurays via Amazon, in Engeland, Duitsland, Italie, Spanje, waar het goedkoopst is. Was het een Engels gesproken film uiteraard geen probleem maar de betreffende landen doen niet aan Engelse ondertitels, met name Frankrijk en Duitsland is het jammer, waar men een 4k bluray krijgen. Ik verwacht niet dat Engeland een 4K uitgave krijgt, die release is in juni.
    De geluidssporen die door NL uitgevers worden vermeld, zijn notoir onjuist. Zo stond er bij de Lumière release van Stalker ook bij dat het Dolby Digital zou zijn, maar was gewoon een HD track.

    Andere sites melden wel gewoon HD geluid.

    https://www.bookspot.nl/film/parasit...-8718836864575
    https://www.mediamarkt.nl/nl/product...10503fd08ab80f
    Laatst aangepast door tmvde : 03-03-2020 om 19:49

  13. #13

    Standaard

    Het lijkt erop dat de bluray release een week later is op 19 maart, staat nu op bol.

  14. #14

    Standaard

    De Blu-ray is nog steeds niet leverbaar via Bol, is deze ergens anders al te verkrijgen?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De Blu-ray is nog steeds niet leverbaar via Bol, is deze ergens anders al te verkrijgen?
    Er staat 'Op Voorraad'?

  16. #16

    Standaard

    Ik heb hem sinds vorige week vrijdag in huis. Ik had hem al in februari besteld en toen was hij gewoon nog leverbaar. Kijk anders eens bij Bookspot.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb 'm intussen gezien, en de hype is werkelijk niet overdreven. Alleen de laatste tien minuutjes zijn een beetje bi de haren gesleurd, wegens te zweverig, maar voor de rest een gitzwarte komedie, dit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •