De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Twilight Time

  1. #1

    Standaard Twilight Time

    Wat zijn hier de ervaringen met het bestellen bij Twilight Time, bijvoorbeeld mbt douane-onderschepping, kwaliteit van verpakkingen, duur van verzending en ontvangst etc.?

    Er is op dit moment namelijk een leuke SALE gaande. Verzendkosten zijn niet gering, maar de titels zijn nu wel erg aantrekkelijk geprijsd voor wat betreft dit label.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2

    Standaard

    Mijn eerste ervaring met Twilight Time is goed. Pakketje voor twee blu rays zat in een doosje verpakt met papier tegen het stoten. Verzending heeft exact 7 dagen geduurd. Dus alles keurig en snel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Twilight Time gaat ermee stoppen, alle titels zijn nu afgeprijsd van $3,95 t/m $11,95. Jammer dat er een onafhankelijk label omvalt. Ik moet wel zeggen dat de verzendkosten erg hoog zijn, dus ik denk dat ik oversla.

  4. #4

    Standaard

    Hopelijk gaan de rechten dan over naar andere distributiemaatschappijen, zodat een aantal out-of-print titles mogelijk weer in roulatie komen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hopelijk gaan de rechten dan over naar andere distributiemaatschappijen, zodat een aantal out-of-print titles mogelijk weer in roulatie komen.
    En hopelijk dan naar eentje die beter betaalbaar is. Indicator, Arrow of Eureka zou mooi zijn.

  6. #6

    Standaard

    Op de website staat dat Screen Archives de rest van de inboedel en de voorraad na 30 mei gaat afhandelen. Of ze vervolgens eea overnemen of voortzetten staat er niet bij.

  7. #7

    Standaard

    Het klinkt alsof Screen Archives de op 1 juli overgebleven voorraad van Twilight Time opkoopt om het op de eigen website te kunnen verkopen.

    After nine years of successful operations in which 380 motion pictures from the 1930s to the 2010s have been released on DVD and Blu-ray disc, the home video label Twilight Time founded by veteran Hollywood studio executives and filmmakers Brian Jamieson and the late, Nick Redman, will not release any further titles and will be winding down operations this summer. A changing market, the rising costs of title acquisitions and the passing of longtime partner and company spokesman Redman, are key reasons for the closure. Effective July 1, 2020, the remaining inventory will be acquired and distributed exclusively by Twilight Time’s longtime distribution partner, Screen Archives Entertainment.
    Dat "distributed exclusively" klinkt wel chique maar het is gewoon verkoop van een restpartij natuurlijk.

  8. #8

    Standaard

    Het nadeel van Screen Archives is dat wanneer je voor de goedkope verzendmethode kiest je minimaal $ 13,- kwijt bent, maar je exemplaar niet vervangen wordt als deze kwijtraakt. Wil je dat wel dan moet je $ 48,- plus de verzendkosten betalen. Dan ben je dus minimaal $ 61,- kwijt aan verzendkosten voor één Blu-ray.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het nadeel van Screen Archives is dat wanneer je voor de goedkope verzendmethode kiest je minimaal $ 13,- kwijt bent, maar je exemplaar niet vervangen wordt als deze kwijtraakt. Wil je dat wel dan moet je $ 48,- plus de verzendkosten betalen. Dan ben je dus minimaal $ 61,- kwijt aan verzendkosten voor één Blu-ray.
    Het is de meest "luxe" verzendoptie. Dit is het bericht wat er bij staat:

    We apologize for the inconvenience but due to frequent packages not arriving to customers in your country we will not replace any lost or stolen orders unless you option for Express Mail, which is trackable, with faster delivery. An additional $48 in postage will be added to your order if you select this option. If you choose to continue without Express Mail please note we will NOT replace this order if lost. Kind regards, Screen Archives
    Bij Amazon.com kost zoiets ook al 30 dollar dus dat zal niet goedkoop zijn. Maar ja: daar vervangen ze wel netjes als dingen verdwijnen. Ik snap wel dat dat laatste wat makkelijker is voor een multinational dan voor zo'n piepklein shopje als Screen Archives.

  10. #10

    Standaard

    Spijtig om weer een klein onafhankelijk distributielabel om te zien vallen. Helaas zijn de handvol titels die ik nog op het oog had al weg, dus hopelijk zien we die dan nog een keer ergens anders verschijnen. Fingers crossed.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #11

    Standaard

    Ik had er 10 in mijn mandje, dan was de middelste verzendoptie iets van $65, wat uiteindelijk in totaal neerkwam dat de blu-ray's $18,50 per titel kosten. Maar ja, rekening houdend met een mogelijk lange verzendtijd ben ik bang, dat als er iets mee gebeurt, ze ondertussen niet meer bereikbaar zijn.
    Ik durf het niet aan, dan inderdaad maar wachten tot ze ergens anders uitkomen.....

  12. #12

    Standaard

    Ik heb maar een keer via de webshop van TT zelf gekocht en 15x via de webshop van Screen Archives. Alles is aangekomen en niets is onderschept. Daar moet ik wel bij zeggen dat die Screen Archives-bestellingen tussen 2011 en 2015 plaats vonden en dus alweer een tijdje geleden zijn.

    Momenteel heb ik trouwens (laatste) bestellingen lopen via beide shops. 4 titels bij TT en 2 bij SA.

  13. #13

    Standaard

    In 5 jaar tijd veranderen dingen blijkbaar toch wel: mijn zending van Screen Archives is onderschept. Jammer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •