Pagina 18 van 32 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 793 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Persconferentie over Corona maatregelen met premier Rutte en minister De Jonge



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  2. #427

    Standaard

    Terugkijken: Persconferentie Minister Grapperhaus over toegenomen coronabesmettingen


  3. #428

    Standaard

    Terugkijken: Mondkapjes overleg met minister en burgemeesters


  4. #429

    Standaard

    Live/Terugkijken: Persconferentie premier Rutte en minister De Jonge



    Kijk hier de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  5. #430

    Standaard

    Corona-persconferentie van Mark Rutte en Hugo de Jonge



    Kijk hier de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  6. #431

    Standaard

    Volgende film uitgesteld vanwege corona, The King’s Man (prequel) naar februari 2021.

  7. #432

    Standaard

    Live vanaf 19:00 Uur: Persconferentie premier Mark Rutte en minister Hugo de Jonge



    Kijk hier de persconferentie live vanaf 19:00 Uur, of kijk het later terug!!!

  8. #433

    Standaard

    Live vanaf 19:00 Uur: Persconferentie over nieuwe coronamaatregelen



    Kijk hier de persconferentie live vanaf 19:00 Uur, of kijk het later terug!!!

  9. #434

    Standaard

    Mark Rutte staat pers te woord over coronaregels



    Kijk hier de persconferentie vanaf 48:17 (minuut) terug!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-09-2020 om 17:26

  10. #435

    Standaard

    Persconferentie strengere coronamaatregelen



    Kijk hier de persconferentie live vanaf 19:00 Uur, of kijk het later terug!!!

  11. #436

    Standaard

    https://nos.nl/artikel/2351793-steed...r-de-bios.html

    Kunnen we straks nog naar de bioscoop?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #437
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zal spannend worden en er zullen - zeker in Amerika - ketens omvallen. Maar de zalen zelf verdwijnen niet zomaar. Die worden dan vast overgenomen. Althans, een deel... Als het nog heel lang duurt zal streaming fors gaan groeien en populairder worden. Misschien het mediumgebruik wellicht weer iets toenemen. Hopen dat de toch wel bange mensen nog naar een bioscoop willen. Dat is het grootste nadeel wat ik persoonlijk door corona ondervind. Geen bioscoopbezoek, maar er komt ook maar bar weinig uit, zeker als alles flink wordt uitgesteld. Oh ja, en de concerten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    https://nos.nl/artikel/2351793-steed...r-de-bios.html

    Kunnen we straks nog naar de bioscoop?
    Ik hoop dat ze gericht maatregelen gaan nemen. Dus alleen daar waar ook veel besmettingen vandaan komen. Waarom zou je restaurants, bioscoop en theaters gaan straffen als daar weinig besmettingen vandaan komen? En ze moeten eens terug naar toen: handhaven en beboeten. Ik was laatst in Utrecht waar gigantisch veel BOA's waren. Maar er stonden ook borden waar je op zaterdag niet in mag ivm de ruimte. Maar tot mijn verbazing zag ik in de verte talloze mensen erlangs lopen met een BOA pal naast het bord. En die greep niet in.

  14. #439

    Standaard

    Ik pleit nog steeds voor een microchip inbrengen d.m.v. vaccinaties. Met de technologie die door Bill Gates is ontwikkeld, kunnen geheime supermachten de mensen monitoren en van afstand een kleine stroomstoot toedienen als de regels niet worden nageleefd. Dan is het snel klaar met dat gezeik.

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Voegt 0,0 toe. Daar zijn andere fora voor.
    Leuk zo'n serieuze reactie op een 'sarcastische' opmerking (?).
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het zal spannend worden en er zullen - zeker in Amerika - ketens omvallen. Maar de zalen zelf verdwijnen niet zomaar. Die worden dan vast overgenomen. Althans, een deel... Als het nog heel lang duurt zal streaming fors gaan groeien en populairder worden. Misschien het mediumgebruik wellicht weer iets toenemen. Hopen dat de toch wel bange mensen nog naar een bioscoop willen. Dat is het grootste nadeel wat ik persoonlijk door corona ondervind. Geen bioscoopbezoek, maar er komt ook maar bar weinig uit, zeker als alles flink wordt uitgesteld. Oh ja, en de concerten.
    Ook leuk te zien hoeveel B-films opeens A-films worden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Leuk zo'n serieuze reactie op een 'sarcastische' opmerking (?).
    Bij nader inzien niet handig. Ik heb hem teruggetrokken.

  18. #443

    Standaard

    Wat denken we van dit soort mensen:



    Er staat toch een duidelijke richting aangegeven lijkt me. Verdienen ze een boete volgens jullie?

    Foto is van de Korte Putstraat in Den Bosch!

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we van dit soort mensen:



    Er staat toch een duidelijke richting aangegeven lijkt me. Verdienen ze een boete volgens jullie?

    Foto is van de Korte Putstraat in Den Bosch!
    Minstens drie jaar eenzame opsluiting in de EBI in Vught! Is toch vlak in de buurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Minstens drie jaar eenzame opsluiting in de EBI in Vught! Is toch vlak in de buurt.
    Gezellig koffie drinken & eten met Willem zeker?

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we van dit soort mensen:



    Er staat toch een duidelijke richting aangegeven lijkt me. Verdienen ze een boete volgens jullie?

    Foto is van de Korte Putstraat in Den Bosch!
    Nee, een boete is overdreven. Maar het geeft wel aan hoe laks we inmiddels geworden zijn in het navolgen van de regels. En wat voor gevolgen dat heeft is inmiddels ook wel duidelijk. Het zorgt er waarschijnlijk voor dat je binnenkort (lees: vanaf morgenavond) helemaal niet meer door dat straatje mag lopen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #447

  23. #448
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eigenlijk ervaar ik het precies zo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we van dit soort mensen:

    Er staat toch een duidelijke richting aangegeven lijkt me. Verdienen ze een boete volgens jullie?

    Foto is van de Korte Putstraat in Den Bosch!
    Los van het gedrag stonden er wel BOA's bij die straat? Ik zag laatst in Utrecht wel veel BOA's maar mensen liepen pal voor een BOA zo langs het bord dat het eenrichtingsverkeer was (was op zaterdag). Dan verwacht je toch dat een BOA die mensen even terugfluit.

  25. #450

    Standaard

    LIVE om 19:00 Uur: Persconferentie Mark Rutte en Hugo de Jonge over coronamaatregelen



    Kijk hier de persconferentie live vanaf 19:00 Uur, of kijk het later terug!!!



Pagina 18 van 32 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •