Pagina 19 van 32 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 793 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Indien je tijd over hebt om te lezen, heb ik hiervoor twee aanraders.
    Dutch struggle to contain one of Europe’s worst Covid-19 rates

    The New Brazil

    Indien je geen tijd hebt, zal ik het kort gaan samenvatten.
    2e golf COVID-19 besmettingen in Nederland. We're doomed

  2. #452
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geef het een paar weken en we worden al snel links en rechts door onze buurlanden van de troon gestoten - als dat al niet gebeurd is, volgens mij wel al. Behalve in Zweden natuurlijk, want die blijven ongeacht wat de rest van de wereld ervan vindt stoïcijns hun eigen visie volgen... Wie het wijst is weten we op het moment dat we ook echt weten of we nu wel of niet op de maan geweest zijn en wie Kennedy nu daadwerkelijk echt heeft vermoord...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij de launch van de nieuwe consoles krijgt Borderlands 3 een gratis next-gen update.

    Wat heeft dit nou weer met Corona te maken???

  4. #454

    Standaard



    Door dit soort volk blijven we maatregels houden

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat heeft dit nou weer met Corona te maken???
    Relax, gewoon het verkeerde topic. Vergissing. Chilllll...

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat heeft dit nou weer met Corona te maken???
    Sorry er ging iets fout.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sorry er ging iets fout.

  8. #458

    Standaard

    Wat denken we hier van??? Dit is toch schandalig gedrag of niet?:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/9600...gen-voor-ophef

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat denken we hier van??? Dit is toch schandalig gedrag of niet?:

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/9600...gen-voor-ophef
    Helemaal mee eens. Dit kan echt niet! Feesten, bruiloften, kerkdiensten e.d, zet ze maar uit je hoofd voor minimaal een jaar. Hoe erg is dat nu helemaal? Er zijn toch echt belangrijkere dingen die ons bezighouden, lijkt me. Dit 'feest' werd pas om 22.00 uur door de politie beëindigd, maar niemand is opgepakt of beboet. Ja, zo gaat het het natuurlijk nooit lukken. De eigenaar van dit etablissement zou minimaal een sluiting van een jaar aan zijn broek moeten krijgen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #460
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik neem aan een hoop sarcasme?

    Ik vind het wel een schande naar je collega's toe die al maanden voorbeeldig alles in het werk stellen om het veilig voor hun personeel en hun klanten te maken en dat sabelt een horecaonderneming keihard neer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #461

    Standaard

    Nou ja ik ben verbaasd hoeveel mensen ik net zonder mondkapje de AH zie binnen lopen.

    Mijn vrouwtje is in de avond verdomme kapot omdat ze op haar werk consequent dat kapje draagt en haar werk wil behouden.

  12. #462

    Standaard

    7833 nieuwe coronabesmettingen.Als dat de komende dagen aanhoud dan gaan we denk naar een volledige lockdown.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geef het een paar weken en we worden al snel links en rechts door onze buurlanden van de troon gestoten - als dat al niet gebeurd is, volgens mij wel al. Behalve in Zweden natuurlijk, want die blijven ongeacht wat de rest van de wereld ervan vindt stoïcijns hun eigen visie volgen... Wie het wijst is weten we op het moment dat we ook echt weten of we nu wel of niet op de maan geweest zijn en wie Kennedy nu daadwerkelijk echt heeft vermoord...
    Mooi artikel over Zweden: "The Swedish COVID-19 Response Is a Disaster. It Shouldn’t Be a Model for the Rest of the World"

  14. #464
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je moet natuurlijk wel even twee weken aanhouden om er wat zinnigs van te kunnen zeggen. Dit is in principe oud zeer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #465

    Standaard

    Ja, ik vind het echt reuze sneu voor met name de restauranthouders. De meesten hebben er echt alles aan gedaan zodat je toch met inachtneming van de regels uit eten kon. Het probleem ligt hem bij de kroegen. Die zijn te klein, te benauwd en hebben veel last van overmatig drankgebruik door klanten waardoor die immuun worden voor de afgesproken regels. Wat mij betreft hadden ze de restaurants open mogen houden. En ja, Claudio, horecaondernemers die de regels aan hun laars lappen moeten dan maar 'beloond' worden met een verplichte sluiting van een half jaar of meer. Misschien dat ze daar dan wel van schrikken.

    Ben vandaag trouwens nog even boodschappen wezen doen bij de Albert Heijn en daar had denk ik zo'n 80% van de klanten een mondmasker op. Alleen sommigen jongeren en - bijzonder opmerkelijk - zelfs een paar bejaarden vonden dat niet nodig. Misschien zou het helpen om bij de ingang mondmaskers aan deze personen uit te delen. En ja, het dragen van een mondmasker is niet fijn, met name voor brildragers niet, maar je hoeft ze niet de hele dag op te houden, zoals personeel van de diverse winkels. Dus: kleine moeite, toch? Of het nu wel helpt of niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #466

    Standaard

    Ook in Roosendaal hebben mensen een ''feestje '' gevierd op avond dat de nieuwe regels in gingen:

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...-voor-lockdown

    Reactie van de cafe-eigenaar: ''De kroegbaas wilde geen commentaar geven op het incident. Tegen BN DeStem zei hij 'overvallen te zijn door de drukte'.''

    Dan denk ik: Grijp dan in of zorg dat iemand in komt grijpen!

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ook in Roosendaal hebben mensen een ''feestje '' gevierd op avond dat de nieuwe regels in gingen:

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...-voor-lockdown

    Reactie van de cafe-eigenaar: ''De kroegbaas wilde geen commentaar geven op het incident. Tegen BN DeStem zei hij 'overvallen te zijn door de drukte'.''

    Dan denk ik: Grijp dan in of zorg dat iemand in komt grijpen!
    Dit soort lui zal je altijd blijven houden.Je zou denken dat zo'n kroegbaas ook het nieuws een beetje bij houd.

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, ik vind het echt reuze sneu voor met name de restauranthouders. De meesten hebben er echt alles aan gedaan zodat je toch met inachtneming van de regels uit eten kon. Het probleem ligt hem bij de kroegen. Die zijn te klein, te benauwd en hebben veel last van overmatig drankgebruik door klanten waardoor die immuun worden voor de afgesproken regels. Wat mij betreft hadden ze de restaurants open mogen houden.
    Ik denk dat het met name een juridische zaak is waarom ze niet per tak hebben gekeken. Ik las laatst ergens zo'n mogelijke verklaring. En daarin stond ook waar leg je de grens wanneer het een cafe of restaurant is. In een café kan je ook zittend eten. In hotels zijn de restaurants nog wel open maar dan alleen als je ook slaapt. In Rotterdam probeert een restaurant een truuk uit: https://www.ad.nl/rotterdam/sterrenr...ankt~a69e49db/

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ook in Roosendaal hebben mensen een ''feestje '' gevierd op avond dat de nieuwe regels in gingen:
    De zoveelste bewijs dat wij, het Nederlandse volk ,in het algemeen dom, verwend en egoïstisch zijn. We hebben teveel vrijheid in dit land, daar wordt misbruik van gemaakt. Een paar simpele coronaregels volgen is al teveel gevraagd. We hebben de 2e golf aan dat soort mensen te danken.

  20. #470
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry nee, de tweede golf hebben we ten eerste te danken aan het virus en ten tweede aan het versoepelen van de maatregelen en het opengooien van het reisverbod. De mensen, nee de massa hebben werkelijk zich voorbeeldig en boven verwachting gedragen, want de mensheid is eigenlijk helemaal niet geciviliseerd. Nooit geweest en zullen we nooit worden. Relschoppers en dwarsliggers heb je altijd en heb je zelfs nodig om hier en daar tegengas te geven. Zoveel heeft de geschiedenis wel duidelijk gemaakt. Het grote kwaad tegenwoordig is social media en media die over het algemeen geen moeite heeft om iemand klakkeloos aan de schandpaal nagelen zonder iets in context te zien. Op dezelfde manier dat we 'heksen' vroeger op de brandstapel gooiden, want we geloven maar al te graag wat ons voorgekauwd wordt, terecht of onterecht...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-10-2020 om 13:05
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ook in Roosendaal hebben mensen een ''feestje '' gevierd op avond dat de nieuwe regels in gingen.
    Een café in Roosendaal moet na de lockdown zes maanden lang twee uur eerder dicht dan de andere horecazaken in de stad. De burgemeester legt de straf op omdat in het café woensdagavond massaal de coronaregels genegeerd werden tijdens een feest.

    "Vanzelfsprekend wordt de naleving van deze maatregel dan streng gecontroleerd", zegt de burgemeester tegen Omroep Brabant. Bezoekers hielden geen afstand en zongen luidkeels met de muziek mee. Van Midden noemde de situatie in het café gisteren al "totaal beschamend".

    Bron: nos.nl

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    en het opengooien van het reisverbod.
    Ik denk meer door gedrag dan door op vakantie te gaan. Als je elders je aan de regels houdt, is de kans dat je het importeert een stuk kleiner. Je kan het hier ook oplopen als je thuis was gebleven. De 2e golf begon eind augustus pas echt op te lopen. Precies de tijd dat de scholen/universiteiten weer begonnen. En juist in leeftijdscategorie van rond de 20 was de eerste golf te zien. En daar heeft een deel tijdens vakantie zich weinig aan regels gehouden als je de mediaberichten toen las. Als je iedereen had verboden te reizen, hadden deze jongeren hier wel gefeest en was het ook misgegaan. Enige wat je qua reizen kan verwijten is gebrek aan testen en verplicht in kamer of huis blijven.

  23. #473

    Standaard

    Het is wel erg makkelijk de schuld bij de jongeren in de schoenen te schuiven. Zij zitten in de bloei van hun leven een peridode met veel mijlpalen als 18e verjaardag, afstuderen, introductieweken, jeugdkampen enz.
    Iets waar ze jaren naar uitkijken en dat momenteel als sneeuw voor de zon verdwijnt.
    Natuurlijk vallen de misdragingen op geen enkele manier goed te keuren maar verwijt dat niet de overgrote meerderheid die zich wel aan de regels houd.
    Zo zitten in alle leeftijdscategorieën wel rotten appels, al is het wel in mindere maten.

    Eigenlijk vindt ik het plaatje met Clint Eastwood hierboven één van de betere posts in dit topic.
    wij zitten ons hier te bekritiseren over het feit dat mensen samen nog even proberen te "feesten" nu het nog kon voordat alle horeca voor minsten een maand dicht gaat, terwijl we hier ons eigen zorgen maken of de nieuwe Films, Blu-ray,s, of nieuwe generatie gameconsoles uitgesteld wordt door de crisis.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het is wel erg makkelijk de schuld bij de jongeren in de schoenen te schuiven. Zij zitten in de bloei van hun leven een peridode met veel mijlpalen als 18e verjaardag, afstuderen, introductieweken, jeugdkampen enz.
    Iets waar ze jaren naar uitkijken en dat momenteel als sneeuw voor de zon verdwijnt.
    Natuurlijk vallen de misdragingen op geen enkele manier goed te keuren maar verwijt dat niet de overgrote meerderheid die zich wel aan de regels houd.
    Zo zitten in alle leeftijdscategorieën wel rotten appels, al is het wel in mindere maten.

    Eigenlijk vindt ik het plaatje met Clint Eastwood hierboven één van de betere posts in dit topic.
    wij zitten ons hier te bekritiseren over het feit dat mensen samen nog even proberen te "feesten" nu het nog kon voordat alle horeca voor minsten een maand dicht gaat, terwijl we hier ons eigen zorgen maken of de nieuwe Films, Blu-ray,s, of nieuwe generatie gameconsoles uitgesteld wordt door de crisis.
    Als men in de zomer een beetje normaal had gedaan dan was het nu niet weer zo ver gekomen.Er zijn ook oude mensen die in de laatste fasen van hun leven leuke dingen willen doen en dat gaat nu ook niet.

    Omdat ik me al maanden 100% aan de regels houd vind ik dat ik een nieuwe console verdient heb ergens in november.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat ik me al maanden 100% aan de regels houd vind ik dat ik een nieuwe console verdient heb ergens in november.
    That's the spirit!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 19 van 32 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •