Pagina 24 van 32 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 793 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Normaal duurt die fase natuurlijk jaren en zijn we vooral in Nederland heel kritisch. Dingen die in andere jaren goedgekeurd zijn komen hier niet zo 1, 2, 3 door de keuring. Nu zijn de prioriteiten wel anders, maar de belangen zijn nu ook totaal anders, zeker financieel en dan doel ik uiteraard op de farmaceutische industrie.
    Ze moeten nog steeds aan dezelfde regels voldoen als dat het 20 jaar heeft geduurd. De regels zijn niet verlaagd of versimpeld.

  2. #577
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als het normaal minimaal 4 á 5 jaar duurt, lijkt me dat niet. We hebben het nu over maximaal 9 maanden, ondanks dat men werkt vanaf een bekende basis voor het vaccin. Dan kun je nooit aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #578

    Standaard

    Ik vraag me af over wat voor bijwerkingen we het hebben? Ik blijf toch vetrouwen hebben in experts en dat ze de totale wereldbevolking toch geen zeer schadelijk middel gaan geven. Denken we aan misselijkheid, haaruitval.....of denken we aan ernstigere bijwerkingen? Ik verneem ook dat ze voortborduren op bestaande vaccins, vandaar dat het sneller kan. Er is nu ook veel meer capaciteit en geld. Ik snap dat we kritisch moet blijven maar worden we nu niet te bang voor eventuele bijwerkingen?

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vraag me af over wat voor bijwerkingen we het hebben?
    Deze bijwerkingen van het Pfizer-vaccin kun je verwachten | NU.nl

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vraag me af over wat voor bijwerkingen we het hebben?
    Als je dit leest, weet ik niet of er een kern van waarheid in zit, of dat het bangmakerij is? :

    https://eindtijdklok.org/2020/12/08/...a-coronaspuit/

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als je dit leest, weet ik niet of er een kern van waarheid in zit, of dat het bangmakerij is? :

    https://eindtijdklok.org/2020/12/08/...a-coronaspuit/
    Als ik zie op wat voor een site dit geplaatst is, hecht ik er niet veel waarde aan (fake news).

    The most commonly reported side effects, which typically lasted several days, were pain at the injection site, tiredness, headache, muscle pain, chills, joint pain, and fever. Of note, more people experienced these side effects after the second dose than after the first dose, so it is important for vaccination providers and recipients to expect that there may be some side effects after either dose, but even more so after the second dose.

    https://www.fda.gov/emergency-prepar...vid-19-vaccine
    Laatst aangepast door Johan1967 : 12-12-2020 om 09:30

  7. #582

    Standaard

    Duitsland gaat per woensdag a.s. in een harde lockdown: https://nos.nl/artikel/2360412-voors...dag-dicht.html
    Het is net via een persconferentie bevestigd.

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als het normaal minimaal 4 á 5 jaar duurt, lijkt me dat niet. We hebben het nu over maximaal 9 maanden, ondanks dat men werkt vanaf een bekende basis voor het vaccin. Dan kun je nooit aan dezelfde voorwaarden moeten voldoen.
    Gaat mij ook veel te snel.We hebben het hier niet over de ontwikkeling van een reep chocolade.

  9. #584
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-12-2020 om 21:04

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Inretail weet dondersgoed dat intelligente manieren niet meer werken. De mensen houden zich niet aan de regels en als je dit weekeinde en Black Friday ziet dan weet je dat het komende tijd weer overvolle binnensteden gaat geven. En niet alle winkels houden zich aan de regels. Vaak zie je 0,0 dat ze tellen of mandjes schoonmaken. Zijn al die aankopen wel nodig? En de sluiting is geen 6 maanden maar enkele weken. De winkels hebben nog genoeg omzet gehad tot heden om dat te overleven. Als je nu niet ingrijpt, heb je de komende maanden nog steeds hoge aantallen. Dan is het geen bijna 10k maar zit je zo richting dubbele. Je moet nu eenmaal die knip maken om het tot stoppen te krijgen. Dan raast het uit en kan je daarna weer begeleid heropenen. Wel moet de regering zorgen dat testen en contactonderzoek dan goed wordt aangepakt.

    Gaat mij ook veel te snel.We hebben het hier niet over de ontwikkeling van een reep chocolade.
    Als je al je capaciteit en geld in een onderzoek steekt dan gaat het snel. En de verschillende onderzoekers hebben ook info uitgewisseld. Zo'n beetje elk bedrijf is ermee bezig geweest. Normaal gaat zo'n onderzoek bij 1 bedrijf en deel capaciteit.

  11. #586

  12. #587

  13. #588

    Standaard

    Door dit soort volk heb je nu dus de lockdown:


  14. #589

    Standaard

    Breaking NOS journaal over harde lockdown


  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze randdebiel spoort echt voor geen meter : https://www.telegraaf.nl/video/79767...down-nederland
    Die gast is tergend.


    Tot 19 jan in lockdown is niet misselijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2020 om 15:05

  16. #591

    Standaard

    Ongeloofelijk. Om geen grote run en drukte in de winkels te krijgen, gaat vannacht de harde lockdown in.
    Wat doet het domme Nederlands volk. Vandaag met allen nog even shoppen. Daar gaat de voorraad toiletpapier

    https://nos.nl/artikel/2360616-lockd...-te-komen.html

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze randdebiel spoort echt voor geen meter : https://www.telegraaf.nl/video/79767...down-nederland
    Tja, wij noemen hem al langer *** Kleine...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ongeloofelijk. Om geen grote run en drukte in de winkels te krijgen, gaat vannacht de harde lockdown in.
    Wat doet het domme Nederlands volk. Vandaag met allen nog even shoppen. Daar gaat de voorraad toiletpapier

    https://nos.nl/artikel/2360616-lockd...-te-komen.html
    Dat was te verwachten. Bij ons ook lange files bij het winkelcentrum. Wat ik niet begrijp is waarom mensen nog kledingzaken e.d. bezoeken. Heb je dan werkelijk zo weinig kleding dat je daarmee niet de winter door kan komen? Kappers is wel een dingetje. Mijn afspraak van vrijdag kan nu niet doorgaan. Dat wordt dus weer een Corona-coupe, vrees ik. Het is even niet anders. Dit overleven we ook wel weer. Heel veel mensen kunnen gewoon niet met teleurstellingen en tegenslagen omgaan. Maar dat hoort ook bij het leven. Daar zijn ook cursussen voor, bijv. de cursus "Omgaan met teleurstellingen". Helaas kan die van a.s. donderdag geen doorgang vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat was te verwachten. Bij ons ook lange files bij het winkelcentrum. Wat ik niet begrijp is waarom mensen nog kledingzaken e.d. bezoeken. Heb je dan werkelijk zo weinig kleding dat je daarmee niet de winter door kan komen? Kappers is wel een dingetje. Mijn afspraak van vrijdag kan nu niet doorgaan. Dat wordt dus weer een Corona-coupe, vrees ik. Het is even niet anders. Dit overleven we ook wel weer. Heel veel mensen kunnen gewoon niet met teleurstellingen en tegenslagen omgaan. Maar dat hoort ook bij het leven. Daar zijn ook cursussen voor, bijv. de cursus "Omgaan met teleurstellingen". Helaas kan die van a.s. donderdag geen doorgang vinden.
    Je kan ook effe de Tondeuze gebruiken Marcel. Even wat langer haar is niet het ergste in het leven

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je kan ook effe de Tondeuze gebruiken Marcel. Even wat langer haar is niet het ergste in het leven
    Zegt degene die zich druk maakt om Lil Kleine in Dubai

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zegt degene die zich druk maakt om Lil Kleine in Dubai
    Dat is helemaal niet waar Rogier. Ik maak me helemaal niet druk om hem, ik laat alleen zien wat voor bekende mafklappers er rondlopen, die denken dat ze heel leuk of heel wat zijn in een tijd als deze. Verder interesseert deze nobody me helemaal niks.

  22. #597

    Standaard

    Relax Raymond, gewoon een geintje.

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Verder interesseert deze nobody me helemaal niks.
    Waarom er dan aandacht aan besteden ?, ik vraag me af wat je wil bereiken met al die berichten van dat sensatiekrantje die je hier constant post.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Waarom er dan aandacht aan besteden ?, ik vraag me af wat je wil bereiken met al die berichten van dat sensatiekrantje die je hier constant post.
    Afgezien wellicht van dat bericht van Lil Kleine, heeft de rest 100% betrekking op Corona & de daaropvolgende maatregelen. En daarom staan ze hier in het goede topic of vergis ik me?. En of ze nu van de Telegraaf komen, de Volkskrant of het AD of welke krant dan ook: Nieuws over Corona mag geplaatst worden in een Corona Topic dacht ik.

  25. #600

    Standaard

    Toespraak premier Mark Rutte over nieuwe lockdown



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de toespraak live, of kijk het later terug!!!

Pagina 24 van 32 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •