Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 793 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En of ze nu van de Telegraaf komen, de Volkskrant of het AD of welke krant dan ook: Nieuws over Corona mag geplaatst worden in een Corona Topic dacht ik.
    Dat mag natuurlijk. Maar één advies,.. laat je niet gek maken.
    De wereld is al verdeeld genoeg op dit moment
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat mag natuurlijk. Maar één advies,.. laat je niet gek maken.
    De wereld is al verdeeld genoeg op dit moment
    Laat me ook niet gek maken. Maar een vraag aan jou & de andere mensen hier: Wat vind je/wat vinden jullie van die gekken op de achtergrond buiten tijdens de toespraak van Mark Rutte?. Geeft voor mij aan dat er een hoop tokkie volk is.

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laat me ook niet gek maken. Maar een vraag aan jou & de andere mensen hier: Wat vind je/wat vinden jullie van die gekken op de achtergrond buiten tijdens de toespraak van Mark Rutte?. Geeft voor mij aan dat er een hoop tokkie volk is.
    Voor die mensen heb ik maar één woord: idioten!

  4. #604

    Standaard

    Ik moet zeggen: de maatregelen gaan mij nog niet ver genoeg. Schiphol blijft vreemd genoeg gewoon open, reizen mag nog (maar wordt 'ontraden', maar ja, "we 'moeten' de naar wintersport omdat we dat altijd met de kerst en oud&nieuw doen", dus gaan we toch lekker). Kerken en moskeeën mogen gewoon openblijven (waarom in hemelsnaam?), het betaald voetbal wordt niet stilgelegd. En zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. Ik noem dat niet consequent.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laat me ook niet gek maken. Maar een vraag aan jou & de andere mensen hier: Wat vind je/wat vinden jullie van die gekken op de achtergrond buiten tijdens de toespraak van Mark Rutte?. Geeft voor mij aan dat er een hoop tokkie volk is.
    Je mag het er niet me eens zijn, maar dat provocerend gedrag slaat nergens op.

    Even terug komend op dat je niet gek moet laten maken, ik mag niet hopen dat je de site "eindtijdklok.org" afgelopen zaterdag daadwerkelijk ook maar enigszins serieus hebt genomen. De mensen achter die site zij nog een graad erger.
    Zijn van het zelfde caliber als die "Pizzagate" gelovigen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik moet zeggen: de maatregelen gaan mij nog niet ver genoeg. Schiphol blijft vreemd genoeg gewoon open, reizen mag nog (maar wordt 'ontraden', maar ja, "we 'moeten' de naar wintersport omdat we dat altijd met de kerst en oud&nieuw doen", dus gaan we toch lekker). Kerken en moskeeën mogen gewoon openblijven (waarom in hemelsnaam?), het betaald voetbal wordt niet stilgelegd. En zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. Ik noem dat niet consequent.
    Kerken snap ik ook niet. Dat kan toch online. Schiphol is een ander punt. Niet iedereen die vliegt gaat op vakantie. Het kan ook vanwege familie of dat je daar woont. Dus i.p.v. vluchten verbieden, kunnen ze beter op reizigersniveau kijken. Kan je niet bewijzen dat het noodzakelijk is weigering op de vlucht.En dat kan je bij inchecken doen.

    Voor die mensen heb ik maar één woord: idioten!
    +1.

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik moet zeggen: de maatregelen gaan mij nog niet ver genoeg. Schiphol blijft vreemd genoeg gewoon open, reizen mag nog (maar wordt 'ontraden', maar ja, "we 'moeten' de naar wintersport omdat we dat altijd met de kerst en oud&nieuw doen", dus gaan we toch lekker). Kerken en moskeeën mogen gewoon openblijven (waarom in hemelsnaam?), het betaald voetbal wordt niet stilgelegd. En zo zijn er nog wel een paar dingen te noemen. Ik noem dat niet consequent.
    Kerken hebben obv godsdienstvrijheid dat ze de opgelegde maatregelen niet hoeven te volgen. Hoe bedoel je machtspositie...

  8. #608

    Standaard

    In België gaan kerkdiensten ook door maar met max 15 man: https://www.info-coronavirus.be/nl/faq/#id_5

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    In België gaan kerkdiensten ook door maar met max 15 man: https://www.info-coronavirus.be/nl/faq/#id_5
    Ik vind dat dus niet kunnen hè. Ik belijd een godsdienst waarvan ik van mijn god drie keer per week op restaurant biefstuk met friet moet gaan eten. Waarom wordt mijn godsdienst gediscrimineerd tegenover de klassieke godsdienst?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #610
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ongezond leven is geen godsdienst Werner
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ongezond leven is geen godsdienst Werner
    Well, I still have a point...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #612
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Well, I still have a pint...
    Even voor je aangepast
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #613

    Standaard

    Overheid is handig bezig maar niet heus: https://nos.nl/artikel/2360862-grote...weer-open.html Zo krijg je weer onnodige reisbewegingen. En straks wellicht nog meer zaken die dit soort spullen gaan verkopen zodat ze deels open kunnen.

  14. #614

    Standaard

    Helemaal met je eens! Dit slaat nergens op. Supermarkten, bakker, slager, groentewinkel, apotheek, dierenwinkel en evt. slijterijen e.d. kunnen/moeten/mogen openblijven, maar Kruidvat, Hema c.s. kunnen gemakkelijk dicht. Wat je aan eetbare producten bij de HEMA kunt kopen, kun je ook in de supermarkt vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #615

    Standaard

    Belachelijk dat winkels als Wibra, Hema en Action weer open mogen, maar de overheid heeft blijkbaar als regel gesteld dat je als winkelier maar minimaal 30% van de omzet uit essentiële producten of diensten hoeft te halen om als essentieel bestempeld te worden. Dat had wat mij betreft minimaal 60% moeten zijn.

  16. #616

    Standaard

    Er is vanuit de politiek ook al weerstand op: https://www.nu.nl/economie/6097025/k...e-sluiten.html

  17. #617

    Standaard

    Hopelijk gaat er ook ingegrepen worden, want dit kan echt niet.

  18. #618

    Standaard

    Het kabinet heeft besloten dat vanaf heden minimaal 70% van de omzet uit essentiële producten moet bestaan. Daarbij wordt wel gekeken naar het filiaal en niet naar de gehele keten.

    En de Hema heeft aangekondigd vanaf morgen dicht te gaan.

    Regels voor niet-essentiële winkels aangescherpt | NOS
    HEMA sluit alle filialen vanaf donderdag | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

  19. #619

  20. #620

    Standaard

    Terecht ingegrepen. Ik zou hooguit kijken of een boekhandel of Ako/Primera wel open mag ivm leesvoer maar ik kan leven met de huidige lijst. Ik heb zelf nog genoeg leesvoer liggen en toch druk aan het werk (werk als ZZP'er al vanuit huis).

  21. #621

  22. #622

    Standaard

    In elk geval een nominatie voor de Darwin Award door het ook zelf nog op Youtube te plaatsen. Mag toch hopen dat ze deze meneer nog een bezoekje brengen en minimaal een boete geven.

  23. #623

    Standaard

    Wat vinden jullie hier van?:

    Tom Cruise woedend op 'Mission: Impossible 7'-crew voor niet nakomen coronamaatregelen



    Acteur Tom Cruis heeft twee crewleden van Mission: Impossible 7 onderuit de zak gegeven voor het niet naleven van de coronamaatregelen. De Britse krant The Sun beschikt over een geluidsopname waarop duidelijk te horen is hoe de acteur van leer trekt tegenover de medewerkers.

    Acteur Tom Cruise heeft zich boos gemaakt over het feit dat de coronamaatregelen op de set van Mission: Impossible 7 niet goed worden gehandhaafd. Op een geluidsopname in het bezit van de Britse krant The Sun is te horen hoe de acteur woedend twee crewleden van de film tot de orde roept. De medewerkers stonden gedurende de opnames naar een computerscherm te kijken en hielden daarbij niet voldoende afstand. Dit tot onvrede van Cruise, die met niet te mis verstane bewoordingen laat merken dat hij daar niet van gediend is. "Wij zijn de gouden standaard. Wij hebben ervoor gezorgd dat ze in Hollywood nu films maken. Omdat ze geloven in ons en wat we doen," blaast hij. "Ik ben 's nachts aan de telefoon met iedere godvergeten studio, verzekeringsmaatschappij, producent; ze nemen ons als voorbeeld. We creëren duizenden banen! Ik wil het nooit meer zien. Nooit meer!"

    Volledige tirade
    Dat is nog maar het begin van de volledige tirade die Cruise afsteekt op de set. In totaal is de acteur ruim twee minuten schreeuwend te horen. Daarbij benadrukt hij dat als dit soort onoplettendheid zich nog een keer voordoet, hij mensen op straat zal zetten. Ook neemt hij gedurende zijn speech niet zelden een krachtterm in de mond. Het is Cruise overigens niet kwalijk te nemen dat hij zijn crew wijst op de gevaren van corona. Mission: Impossible 7 werd tijdens de eerste coronagolf al flink vertraagd doordat de opnames in Venetië gestaakt moesten worden. Toen deze eenmaal weer voortgezet mochten worden, was het de acteur zelf die twee cruiseschepen huurde om verdere vertraging te voorkomen. Wanneer een studio zich niet aan de maatregelen houdt, kan dat tot verregaande consequenties leiden, die vrijwel altijd nog meer vertraging tot gevolg hebben.



    Mission Impossible 7 moet, als alles volgens plan verloopt, in november van 2021 op het witte doek verschijnen.

    Bron: Filmtotaal.nl

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    In elk geval een nominatie voor de Darwin Award door het ook zelf nog op Youtube te plaatsen. Mag toch hopen dat ze deze meneer nog een bezoekje brengen en minimaal een boete geven.
    Een bezoekje heeft hij gekregen, maar geen boete. De video zou in scène zijn gezet met toestemming van de medewerker van de Aldi die in beeld te zien is. De man heeft eerder een proces-verbaal gekregen voor een huwelijksaanzoek waarin een vuurwapen gelijkend voorwerp te zien is.

    Mondkapjesdreiger supermarkt Groningen eerder opgepakt om ’wapen-aanzoek’ | Binnenland | Telegraaf.nl

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een bezoekje heeft hij gekregen, maar geen boete. De video zou in scène zijn gezet met toestemming van de medewerker van de Aldi die in beeld te zien is. De man heeft eerder een proces-verbaal gekregen voor een huwelijksaanzoek waarin een vuurwapen gelijkend voorwerp te zien is.

    Mondkapjesdreiger supermarkt Groningen eerder opgepakt om ’wapen-aanzoek’ | Binnenland | Telegraaf.nl
    Wat voor nut heeft dat, in scene zetten? Wil deze mafklapper leuk zijn door views te scoren op Youtube?. Echt een idioot is het.

Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •