Pagina 27 van 32 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 793 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Kijk, dit soort eikels die zichzelf belangrijker vinden dan de rest en dat ook nog menen te moeten filmen, wat een Willem Engerd zeg! Er is geen enkel argument te verzinnen om geen mondkapje te hoeven dragen. Bewonderenswaardig hoe kalm en beleefd deze agenten blijven. Deze psychisch afgekeurde man (zijn eigen woorden) had ik allang wegens meervoudige belediging van een ambtenaar in functie in de boeien geslagen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 02-01-2021 om 19:55
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #652

    Standaard

    Deze bijwerkingen kunnen ontstaan na vaccinatie

    Bij bijwerkingencentrum Lareb worden veel extra meldingen verwacht als eenmaal is begonnen met vaccineren tegen het coronavirus. Directeur Agnes Kant legt uit met welke bijwerkingen we rekening moeten houden.

    Zie video:
    https://www.telegraaf.nl/video/1955861960/deze-bijwerkingen-kunnen-ontstaan-na-vaccinatie

    Bron: Telegraaf.nl

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze bijwerkingen kunnen ontstaan na vaccinatie

    Bij bijwerkingencentrum Lareb worden veel extra meldingen verwacht als eenmaal is begonnen met vaccineren tegen het coronavirus. Directeur Agnes Kant legt uit met welke bijwerkingen we rekening moeten houden.

    Zie video:
    https://www.telegraaf.nl/video/1955861960/deze-bijwerkingen-kunnen-ontstaan-na-vaccinatie

    Bron: Telegraaf.nl
    En welke bijwerking zij dat ?.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    En welke bijwerking zij dat ?.
    Geen idee. Ik heb maar een klein stukje gezien van het filmpje.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    En welke bijwerking zij dat ?.
    Tot nu toe zijn de volgende bijwerkingen bekend:


    • Onweerstaanbare neiging om overal 1,5 meter afstand te houden
    • Een voortdurende behoefte om je handen te wassen
    • Opeens vloeiend Chinees kunnen spreken
    • Geen trek hebben in Mexicaanse biertjes
    • De neiging hebben om ook schaamlapjes te gaan gebruiken
    • Kinderen die net geboren zijn de naam Diederik te geven
    • Pakketbezorgers te verafgoden
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tot nu toe zijn de volgende bijwerkingen bekend:


    • Onweerstaanbare neiging om overal 1,5 meter afstand te houden
    • Een voortdurende behoefte om je handen te wassen
    • Opeens vloeiend Chinees kunnen spreken
    • Geen trek hebben in Mexicaanse biertjes
    • De neiging hebben om ook schaamlapjes te gaan gebruiken
    • Kinderen die net geboren zijn de naam Diederik te geven
    • Pakketbezorgers te verafgoden

  7. #657

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom niet? Wat is daar mis mee? Toch een stukje geschiedenis! En zeker in de context waar het nu gebruikt wordt. Heb je gelezen waar het terecht komt?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #659

    Standaard

    Wat mij bij deze eerste inenting zo verbaasde is dat de 'verpleegster' niet eens beschermende handschoenen draagt. Ze komt met zoveel personen in fysiek contact. Echt vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat mij bij deze eerste inenting zo verbaasde is dat de 'verpleegster' niet eens beschermende handschoenen draagt. Ze komt met zoveel personen in fysiek contact. Echt vreemd.
    Dan heb je gemist dat ze haar handen voor de prik even ontsmette. Als ze dat iedere keer doet, is de kans op besmetting niet groot. En corrigeer me maar maar als je besmet bent, mag je niet komen voor de prik. Dacht dat ergens gelezen te hebben.

    Dat museum heeft een expositie over eerdere uitbraken plus Corona daarbij gevoegd: https://rijksmuseumboerhaave.nl/te-zien-te-doen/besmet/ Volkomen logisch.

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tot nu toe zijn de volgende bijwerkingen bekend:


    • Onweerstaanbare neiging om overal 1,5 meter afstand te houden
    • Een voortdurende behoefte om je handen te wassen
    • Opeens vloeiend Chinees kunnen spreken
    • Geen trek hebben in Mexicaanse biertjes
    • De neiging hebben om ook schaamlapjes te gaan gebruiken
    • Kinderen die net geboren zijn de naam Diederik te geven
    • Pakketbezorgers te verafgoden
    Geweldig
    Deze lijst ik in.

  12. #662

    Standaard

    We zitten in lockdown en hebben vandaag 9737 nieuwe meldingen.Vermoed dat er tijdens de feestdagen stiekem toch te veel huiselijk contact is geweest.

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    We zitten in lockdown en hebben vandaag 9737 nieuwe meldingen.Vermoed dat er tijdens de feestdagen stiekem toch te veel huiselijk contact is geweest.
    Dat vermoed ik ook, dus een verlenging van de lockdown is vrijwel zeker.

  14. #664

    Standaard

    Persconferentie van Mark Rutte en Hugo De Jonge



    Kijk straks hier vanaf 19:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!

  15. #665

    Standaard

    Moet er toch niet aan denken dat die britse variant hier de overhand gaat krijgen.Tjonge jonge wat een ellende!

  16. #666

    Standaard

    Erg jammer dat dat vaccineren zo langzaam gaat, had slagvaardiger moeten zijn. Voor het gewone volk aan de beurt is, zijn we al heel wat maanden verder. Erg jammer vind ik dat, want weer genieten van een concert bv (om wat te noemen), zie ik dit jaar echt niet gebeuren. Ze hadden veel meer doses moeten bestellen & veel eerder moeten beginnen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-01-2021 om 22:03

  17. #667

    Standaard

    Zijn we eindelijk klaar om te vaccineren, zijn er weer niet genoeg vaccins. Zo schiet het ook niet op. Er zijn wel genoeg vaccins besteld, maar de levering stokt op dit moment.
    Het verbaast mijn ook nog steeds dat alle (burger)vluchten van en naar Engeland niet stilgelegd zijn, en dat de bootovertochten ook nog gewoon mogen doorgaan voor particuliere reizigers.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #668

    Standaard

    Oostenrijk verlengt maatregelen maar wil vanaf 8-2 winkels en musea open. Wel moet iedereen dan een FPP2-masker dragen. In Duitsland zijn geluiden om de plicht in Beieren landelijk te maken. Als ik dan https://www.tagesschau.de/faktenfind...enden-105.html lees, wordt ik niet vrolijk van die maskers.

  19. #669

  20. #670

    Standaard

    Morgenmiddag komt er een persconferentie met meer maatregelen: https://www.ad.nl/politiek/kabinet-k...elen~ac540db2/

    Avondklok wordt genoemd maar ook visite nog maar 1 persoon en wellicht dat je je provincie niet mag verlaten.

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Morgenmiddag komt er een persconferentie met meer maatregelen: https://www.ad.nl/politiek/kabinet-k...elen~ac540db2/

    Avondklok wordt genoemd maar ook visite nog maar 1 persoon en wellicht dat je je provincie niet mag verlaten.
    Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan handhaven. Lijkt me onmogelijk. Ik vind wel dat ze alle vluchten van en naar het Verenigd Koninkrijk, m.u.v. vrachtvervoer, tijdelijk moeten stilleggen. En dan ook de veerboten en de treinen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #672

    Standaard

    Persconferentie over corona met Rutte en De Jonge



    Vanmiddag geven premier Rutte en minister De Jonge een extra persconferentie over corona. De exacte tijd is nog niet bekend. Waarschijnlijk kondigen ze een avondklok aan. Wellicht volgen ook nog andere maatregelen om de verspreiding van het virus tegen te gaan.

    Kijk straks hier vanaf 14:00 Uur de persconferentie live, of kijk het later terug!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 20-01-2021 om 12:48

  23. #673

    Standaard

    Tja, een avondklok van 20.30 tot 04.30 uur? Hoe erg is dat? Je kunt die beter nu in de winter hebben dan in de zomer. Wie is er nu 's avonds na 20.30 uur nog op straat, vraag ik me af (even de hondenbezitters uitgezonderd)? Als mijn vriendin en ik nog even een wandelingetje door de buurt gaan maken, dan is dat vóór 18.00 uur of na het eten (om 19.00 uur). Ja, mensen die avond- en nachtdiensten draaien, maar die kriigen sowieso ontheffing. En die maaltijdbezorgers moeten maar zorgen dat ze om 20.30 uur klaar zijn. Van zelf koken ga je trouwens ook niet dood (tenzij je de verkeerde ingrediënten met elkaar mengt, natuurlijk...)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, een avondklok van 20.30 tot 04.30 uur? Hoe erg is dat? Je kunt die beter nu in de winter hebben dan in de zomer. Wie is er nu 's avonds na 20.30 uur nog op straat, vraag ik me af (even de hondenbezitters uitgezonderd)? Als mijn vriendin en ik nog even een wandelingetje door de buurt gaan maken, dan is dat vóór 18.00 uur of na het eten (om 19.00 uur). Ja, mensen die avond- en nachtdiensten draaien, maar die kriigen sowieso ontheffing. En die maaltijdbezorgers moeten maar zorgen dat ze om 20.30 uur klaar zijn. Van zelf koken ga je trouwens ook niet dood (tenzij je de verkeerde ingrediënten met elkaar mengt, natuurlijk...)
    2 problemen: handhaving (niet overal agenten mogelijk) en misbruik. Er zijn nu al veel vragen naar leenhonden en jassen thuisbezorgd om dit te ontlopen. Ik vrees dus dat de mensen die echt bij elkaar willen komen door de mazen gaan komen. Ze kunnen beter sneller vaccineren. Ik vrees ook dat de avondklok geen 2 weken gaat duren maar net zo lang de lockdown duurt. Ik vrees tot zeker maart aangezien ze al roepen dat maart en april veel besmettingen gaan worden. Nog even en ze fantaseren al over golf 4. Ze moeten maatregelen nemen obv wat nu rondgaat en niet obv wat eventueeel misschien ooit kan gaan gebeuren.
    Laatst aangepast door martwout : 20-01-2021 om 12:21

  25. #675

    Standaard

    De persconferentie is een uur uitgesteld, dus is nu naar verwachting om 14:00 uur.

Pagina 27 van 32 EersteEerste ... 17232425262728293031 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •